Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Computers & Internet (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=23)
-   -   iPhone 3G gecrasht (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=68764)

Wortelbrood 2 May 2011 23:01

iPhone 3G gecrasht
 
Mijn iPhone heeft het dus begeven. Geeft enkel wanneer hij in het stopcontact zit nog een apple-logo, voor de rest blijft hij zwart. iTunes herkende hem ook al niet meer. Nu ben ik via DFU mode toch in iTunes terecht gekomen, dat betekent dus dat hij een zwart scherm houdt, maar ik hem wel zou moeten kunnen herstellen. Dit gaat dus niet, er volgt dan een error 1601. Heb toen de nieuwere iTunes gedownload, deed het nog steeds niet.

Nu ben ik aan het proberen deze DFU over te slaan doormiddel van PwnageTool, maar kan ik de juiste IPSW firmware niet vinden om mee door te gaan.

Kan iemand me hierbij helpen? 8)

Chitesel 2 May 2011 23:03

dit heb ik al vaker gehad, is niet zo moeilijk.

Probeer het een aantal keer en google even de foutcode op;)

probeer trouwens wel eerst via iTunes de software te installeren, desnoods opnieuw iTunes installeren, of een andere computer.

Error 16XX
Probleem: Alle Error 16XX foutmeldingen betekenen dat je iPhone in DFU staat. Je kunt de custom firmware 2.0 niet installeren als je iPhone in DFU staat; dat moet in recovery mode gebeuren.
Oplossing: Zet je iPhone uit door je vingers op de Home- en Power-knop te houden voor een aantal seconden. Als je iPhone daarna weer opstart ben je uit DFU. Om alsnog de custom firmware 2.0 op je iPhone te kunnen zetten moet je de iPhone in recovery mode zetten. Haal je iPhone van de oplaadkabel of uit de dock en schakel hem uit. Hang je iPhone nu weer aan de kabel, maar houd je vinger op de Home-knop. Als nu je iPhone weer opstart, zie je een iTunes-logo en stekker. Nu kun je verder restoren via onze handleiding.

Citaat:

Origineel gepost door Chitesel (Bericht 1530230)
dit heb ik al vaker gehad, is niet zo moeilijk.

Probeer het een aantal keer en google even de foutcode op;)

Citaat:

Origineel gepost door Chitesel (Bericht 1530231)
probeer trouwens wel eerst via iTunes de software te installeren, desnoods opnieuw iTunes installeren, of een andere computer.

Citaat:

Origineel gepost door Chitesel (Bericht 1530233)
Error 16XX
Probleem: Alle Error 16XX foutmeldingen betekenen dat je iPhone in DFU staat. Je kunt de custom firmware 2.0 niet installeren als je iPhone in DFU staat; dat moet in recovery mode gebeuren.
Oplossing: Zet je iPhone uit door je vingers op de Home- en Power-knop te houden voor een aantal seconden. Als je iPhone daarna weer opstart ben je uit DFU. Om alsnog de custom firmware 2.0 op je iPhone te kunnen zetten moet je de iPhone in recovery mode zetten. Haal je iPhone van de oplaadkabel of uit de dock en schakel hem uit. Hang je iPhone nu weer aan de kabel, maar houd je vinger op de Home-knop. Als nu je iPhone weer opstart, zie je een iTunes-logo en stekker. Nu kun je verder restoren via onze handleiding.

De andere post kunnen verwijderd worden. :)

Wortelbrood 2 May 2011 23:11

Nee, hij geeft geen reactie, en dus geen scherm. ;) Hij staat al in DFU, en komt er niet meer uit ofzo. Niet via iTunes iig.

Baloe 2 May 2011 23:25

Chitesel, ga je lekker? :P

Chitesel 2 May 2011 23:43

Post count uppen. Je weet zelluf :+


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 08:40.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.