Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Klaag Corner (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=24)
-   -   Accepteren kunnen die kinders niet he? -.- (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=63178)

mrisgeweldig 18 April 2008 20:16

Accepteren kunnen die kinders niet he? -.-
 
Eventjes als Bas dit leest 'Bas, Probeer je echt een Marrokaan te zijn, of doe je dat alleen omdat je vriendjes erbij staan?' Ik haat het serieus. Ik word dus nouja, je zou het uitschelden kunnen noemen, maar dat vind ik niet, Nouja, emo genoemd.
Maar, Ik luister alleen naar Screamo/Metal, dat maakt je toch niet gelijk emo? Ik heb mezelf voor 1-2 jaar gesneden als ik depressief was, maar dat kwam doordat er wat thuis gebeurde, verder tjah, vinden ze het raar dat ik beetje als tussen haakjes 'half gothic'gekleed ben etc. zo ben ik gewoon, ik ben niet omdat ik stoer wilt doen, maar omdat ik gewoon zo ben.

mrisgeweldig 18 April 2008 20:19

Maakt dit mij nou emo of niet? nee toch? want ik ben helemaal niet depressief meer etc. is allang over bij me. volgens mij hebben die kinderen gewoon een beetje 'wat de boer niet kent wat de boer niet eet' karakters, ik weet het ook niet ^^

Vlinder 18 April 2008 20:41

als je zegt dat je niet emo bent, dan ben je dat niet. simpel toch.

Iessie 19 April 2008 00:09

maar als je in jezelf gesneden hebt was het wel foute boel. je moet niet in jezelf snijden, dat doet AU.

oNce 19 April 2008 12:03

Het doet misschien pijn, maar wat als het je gewoon oplucht?
Al die kutdingen die gebeuren en gaan vanzelf weer over, zoals je ziet bij mrisgeweldig. :)

Vlinder 19 April 2008 12:09

het is gewoon een manier van aandacht vragen. ookal vertel je het eerst aan niemand. toch is het zo.
[zegt maatschappelijk werkster bij mij op school.]
en dan kun je denken dat je het allemaal onder controle hebt, dat is ook niet zo. Na een tijdje begin je jezelf te snijden, alleen maar om de pijn te voelen, niet omdat je je speciaal kut voelt. Of je voelt je kut omdat je het niet doet. Je moet steeds dieper snijden om hetzelfde gevoel terug te laten komen. Je krijgt over verschrikkelijk veel littekens, het het wordt telkens moeilijker om ze te verbergen. Op die manier maak je het voor jezelf alleen maar moeilijker. doe het gewoon niet, problemen zijn er om op te lossen.

oNce 19 April 2008 12:12

Ja, maar doen die mensen het alléén voor de aandacht?

Vlinder 19 April 2008 12:28

Citaat:

Origineel gepost door oNce (Bericht 1360371)
Ja, maar doen die mensen het alléén voor de aandacht?

onbewust. snijden doe je meestal omdat je nergens heen kan met je emoties/problemen. maar het is niet een goed alternatief.

oNce 19 April 2008 12:37

Nee, dat is het zeker niet.
Maar mensen doen het ook vooral omdat andere mensen er over vertellen, en misschien om een beetje mee te lopen.

mrisgeweldig 19 April 2008 12:54

Erm? ik heb juist bewust heel lang alles met lange mouwen etc gekocht, zodat mensen het niet zagen, ...

rarejopie 19 April 2008 14:15

als ik niet sportief ben, betekent het toch ook dat ik onsportief ben?

dus dat betekent ook dat jij een emo bent

punt

oNce 19 April 2008 14:50

Citaat:

Origineel gepost door mrisgeweldig (Bericht 1360378)
Erm? ik heb juist bewust heel lang alles met lange mouwen etc gekocht, zodat mensen het niet zagen, ...

Ja, nou, vraag het wipemytears. Die heeft er heel veel over gehoord van een maatschappelijk werker.
En ik zeg echt niet dat jij het doet om mee te lopen, maar ik weet zeker dat er mensen zijn die dat wel doen.

Iessie 19 April 2008 15:09

Trouwens, waarom snijden mensen in zichzelf als ze depri zijn? Er is ooit iemand op t idee gekomen te gaan snijden en nu doet iedereen het. Is gewoon een trend, anders zou je naar een psychidinges gaan.

rarejopie 19 April 2008 15:14

er komt een stof vrij, endorfine volgens mij, wat oook in chocola zit volgens mij, waardoor je je beter voelt

blabla1993 19 April 2008 17:01

Je vergeet het belangrijkste: dat die stof verslavend is.

Vlinder 21 April 2008 17:56

Citaat:

Origineel gepost door oNce (Bericht 1360387)
Ja, nou, vraag het wipemytears. Die heeft er heel veel over gehoord van een maatschappelijk werker.
En ik zeg echt niet dat jij het doet om mee te lopen, maar ik weet zeker dat er mensen zijn die dat wel doen.

Veel?
ik ben 1x naar de maatschappelijk werkster bij mij op school geweest. een week geleden, omdat ik het eerst zelf ook deed. En zij heeft er een aantal dingen over gezegd.

Iessie 21 April 2008 18:20

Citaat:

Origineel gepost door rarejopie (Bericht 1360395)
er komt een stof vrij, endorfine volgens mij, wat oook in chocola zit volgens mij, waardoor je je beter voelt

:o Ik niet wist!

Maar dan toch liever chocola:7

blabla1993 21 April 2008 18:33

Citaat:

Origineel gepost door rarejopie (Bericht 1360395)
er komt een stof vrij, endorfine volgens mij, wat oook in chocola zit volgens mij, waardoor je je beter voelt

In chocola zit geen endorfine maar het wordt aangemaakt als je het eet.

oNce 21 April 2008 20:07

Citaat:

Origineel gepost door x-WipeMyTears-x (Bericht 1360459)
Veel?
ik ben 1x naar de maatschappelijk werkster bij mij op school geweest. een week geleden, omdat ik het eerst zelf ook deed. En zij heeft er een aantal dingen over gezegd.

Nouja, weetikveel. Kras dat woord maar door dan. :D


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:44.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.