Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   The Lounge (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Blijf jij in Nederland? (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=67684)

PeterV 27 September 2010 14:16

Blijf jij in Nederland?
 
Ik vroeg me af of jullie allemaal altijd in Nederland willen blijven wonen. Zelf heb ik de ambitie om op verschillende plekken over de wereld te wonen. Zo wil ik graag enige jaren naar de VS, maar misschien ook nog wel een paar jaar naar ZO Azie. Ik weet nog helemaal niet of ik uberhaupt in Nederland wil blijven en met sommige ontwikkelingen nu lijken andere landen ook wel oké.

Dus de vraag is: Ben je van plan voor altijd in Nederland te blijven wonen. Zo nee, waar zou je dan willen wonen en waarom?

Mr. Macphisto 27 September 2010 16:02

Ik blijf wel hier.

blabla1993 28 September 2010 00:04

In het buitenland wonen lijkt me wel tof ja, maar dan wel met een baan enzo, niet als LOLOLOLWERELDREIZEN.

VS is me iets teveel gekanker om daar te kunnen wonen trouwens, zat andere landen om heen te gaan.

PeterV 28 September 2010 08:16

Citaat:

Origineel gepost door blabla1993 (Bericht 1503345)
In het buitenland wonen lijkt me wel tof ja, maar dan wel met een baan enzo, niet als LOLOLOLWERELDREIZEN.

VS is me iets teveel gekanker om daar te kunnen wonen trouwens, zat andere landen om heen te gaan.

Bedoel je dat het teveel moeite is om te regelen of dat er in Amerika teveel dingen zijn die je klote vindt?

Mr. Macphisto 28 September 2010 10:56

Beide.

blabla1993 28 September 2010 12:09

Citaat:

Origineel gepost door Mr. Macphisto (Bericht 1503349)
Beide.

Precies.

ash-hôôle 28 September 2010 14:05

Ik ga naar Duitsland verhuizen.

Doctor 28 September 2010 17:04

Zweden de gekste. 8)

Chitesel 28 September 2010 19:35

scandinavie lijkt me wel cool,

maar waarschijnlijk dat ik wel een tijdje ooit naar m'n pa in India toe ga, kijken voor een eigen huis:)

Vlinder 28 September 2010 21:57

ergens waar meer zon is want ik krijg te weinig licht! :)

Baloe 28 September 2010 22:02

mn vriendin zou wel een weeshuis willen oprichten/runnen/bij werken in Afrika..

maar ik heb t meer op Nederland..:)

PeterV 29 September 2010 08:35

Citaat:

Origineel gepost door ash-hôôle (Bericht 1503361)
Ik ga naar Duitsland verhuizen.

waarnaartoe dan?



Ik kan me gewoon niet voorstellen om altijd in dit klimaat te leven. Verder ben ik gek op nederland, maar het lijkt me echt vervelend om voor mijn 30e al ergens vast te roesten.

Doctor 29 September 2010 13:48

Citaat:

Origineel gepost door PeterV (Bericht 1503511)
waarnaartoe dan?

Duitsland, dat zegt ze toch.

Teletext- 29 September 2010 17:06

Zwitserland lijkt me wel vet. Heb daar familie en ben daar een keer geweest. Als je ziet wat voor auto's daar rondrijden _0_

Young 29 September 2010 19:27

Hmm.. Misschien dat ik in Nederland blijf wonen, maar ik kies wel werk waar de kans groot bij is waarbij ik naar een ander land moet.
Als ik bij de luchtmacht kom spreekt dat voor zich.. Zelfde voor burgerluchtvaart.
En nu ben ik gewoon bezig met een studie Technische Bedrijfskunde, waarbij ik graag bij een internationaal bedrijf wil gaan werken. En dan vervolgens gevraagd te worden om naar andere landen te gaan en bij die buitenlandse filialen polshoogte te nemen:P En dus misschien ook wel een aantal jaar in dat land te wonen.

Baloe 29 September 2010 22:19

Citaat:

Origineel gepost door Teletext- (Bericht 1503566)
Zwitserland lijkt me wel vet. Heb daar familie en ben daar een keer geweest. Als je ziet wat voor auto's daar rondrijden _0_

wat voor dan?

PeterV 30 September 2010 09:08

Citaat:

Origineel gepost door Doctor (Bericht 1503541)
Duitsland, dat zegt ze toch.

ik wist dat die zou komen.........

Oké, nog even gespecificeerd dan....waar in Duitsland was je dat van plan Ash?

Ik heb zelf ook wel zoiets als young. Het lijkt me heel vet om voor een bedrijf dat ook in NL actief is in het buitenland te werken.

Doctor 30 September 2010 11:40

Citaat:

Origineel gepost door PeterV (Bericht 1503666)
ik wist dat die zou komen.........

Hihi.
Je maakte het dan ook wel heel makkelijk.

ash-hôôle 30 September 2010 17:41

Citaat:

Origineel gepost door PeterV (Bericht 1503666)
ik wist dat die zou komen.........

Oké, nog even gespecificeerd dan....waar in Duitsland was je dat van plan Ash?

Ik heb zelf ook wel zoiets als young. Het lijkt me heel vet om voor een bedrijf dat ook in NL actief is in het buitenland te werken.

Maakt me geen Aarsch uit. Deutschland über alles.

evelynz8735 12 November 2010 03:10

Ik vroeg me af of jullie allemaal altijd in Nederland willen blijven wonen. Zelf heb ik de ambitie om op verschillende plekken over de wereld te wonen. Zo wil ik graag enige jaren naar de VS, maar misschien ook nog wel een paar jaar naar ZO Azie. Ik weet nog helemaal niet of ik uberhaupt in Nederland wil blijven en met sommige ontwikkelingen nu lijken andere landen ook wel oké.

Dus de vraag is: Ben je van plan voor altijd in Nederland te blijven wonen. Zo nee, waar zou je dan willen wonen en waarom?





__________________
watch free movies online

Vlinder 12 November 2010 11:04

wat

DaProx 2 December 2010 02:37

Ik blijf uiteraard in Nederland. Sterker nog, ik ben al meer dan 6 jaar niet uit de provincie geweest :P

the_darkness 2 December 2010 10:47

Mocht ik ooit de middelen ervoor hebben vertrek ik naar Australië.

blabla1993 2 December 2010 15:06

Retardland met hun gare wetten, censuur en immigratiebeleid.

the_darkness 2 December 2010 15:07

immigratiebeleid is streng, godzijdank.
voor de rest is er prima te leven, aardige mensen, en ik spreek de taal.

Deegbal 2 December 2010 16:27

Citaat:

Origineel gepost door the_darkness (Bericht 1511293)
immigratiebeleid is streng, godzijdank.

Ik ga echt lachen als je er niet in komt. :')

blabla1993 2 December 2010 16:38

Citaat:

Origineel gepost door Deegbal (Bericht 1511312)
Ik ga echt lachen als je er niet in komt. :')

plus een

yne92 7 January 2011 09:46

Ik heb altijd gezegd dat ik niet in Nederland wil blijven wonen, maar het is makkelijker gezegd dan gedaan denk ik. Je moet je aanpassen aan een andere cultuur, andere taal, en dat is heel leuk, maar je bent nooit zo goed daarin als de mensen die daar vandaan komen, dus ik denk dat het wel moeilijk wordt om dan een baan te vinden, waarschijnlijk krijgen de vloeiend sprekenden en echte inwoners van het land voorrang op een bepaalde baan.


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:59.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.