Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Psychologie & Filosofie (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=17)
-   -   Durf jij de slechtste eigenschappen van jezelf te zien? (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=27574)

A-Man 23 February 2003 16:15

Durf jij de slechtste eigenschappen van jezelf te zien?
 
Durf jij de slechtste eigenschappen van jezelf te zien?


Durf jij naar de slechste eigenschappen van jezelf te kijken?

Doe je er ook wat aan?

Tot hoever ben je geneigt om er wat aan te doen?

Moet je er persee iets aan doen?

darkangel112 23 February 2003 16:25

jaa ik durf ze wel onder ogen te zien...


slechtste eigenschappen zijn:

ik ben heel erg impulsief

en ja ik doe er wat aan zit niet voor niets in therapie:p

impulsief zijn opzich is wel leuk hoor maar niet als het de extreme kant op gaat zoals bij mij........

en nog meer slechte eigenschapen ik ben heel erg stom nou ja dat hoort bij mij daar doe ik niets aan eigenlijk...


en ik ben heeeeeeeeel erg ongeduldig mara daar doe ik ook niets aan

en ik heb een heeeeeeeel erg ochtendhumeur ook daar doe ik nu niets aan

en ik ben best wel heel erg sloom:)
maar ik ben weer begonnen met sporten hehe:)

laurier_garnier 23 February 2003 16:36

mijn slechtste eigenschap is dat ik te snel verliefd word en teveel aandacht nodig heb :s

A-Man 23 February 2003 17:00

Citaat:

Originally posted by laurier_garnier
mijn slechtste eigenschap is dat ik te snel verliefd word en teveel aandacht nodig heb :s
is dat echt slecht?
jah en hoe kom je daar dan nou weer vanaf |:( ? :{

Judith 23 February 2003 18:07

ik trek vervelende grapjes ofzo teveel aan....dat moet ik ff af leren ik heb er alleen maar mezelf mee..

darkangel112 23 February 2003 18:12

Citaat:

Originally posted by Judith14
ik trek vervelende grapjes ofzo teveel aan....dat moet ik ff af leren ik heb er alleen maar mezelf mee..
heb ik ook is echt heel erg kut

Judith 23 February 2003 18:20

Citaat:

Originally posted by darkangel112


heb ik ook is echt heel erg kut

inderdaad, en een vriendschap is er ook op achteruit gegaan dusse...het heeft z'n consenqensies (weet veel hoe je het schrijft)...

aarsch 23 February 2003 18:33

ik vind dat geen een eigenschap een slechte is als je er maar van bewust bent

urban-tiger 23 February 2003 18:53

mn uiterlijk, als ik grappig probeer te doen, mn verlegenheid, maar 1 positief dingutje, ik heb haast geen minderwaardigheidscomplex (wat een mond vol) meer, een ook geen zelfmoord acties!!!!*)

anouk 23 February 2003 19:27

Nou ehm ik heb zoveel slechte eigen schappen dat als ik ze wil opnoemen in morgen nog niet klaar ben....
Begin dus maar niet :r

darkangel112 23 February 2003 19:37

Citaat:

Originally posted by anouk
Nou ehm ik heb zoveel slechte eigen schappen dat als ik ze wil opnoemen in morgen nog niet klaar ben....
Begin dus maar niet :r


waar slaat dat nou weer op?

Ik vind je lief en mooi:)

A-Man 23 February 2003 21:43

Citaat:

Originally posted by anouk
Nou ehm ik heb zoveel slechte eigen schappen dat als ik ze wil opnoemen in morgen nog niet klaar ben....
Begin dus maar niet :r

jah same here
maar jah ik ben gek|:(

:? bleh, ik ben echt |:( - ut moet eruit maar hoe :? bleh

O-)

laurier_garnier 23 February 2003 22:07

Citaat:

Originally posted by A-Man


is dat echt slecht?
jah en hoe kom je daar dan nou weer vanaf |:( ? :{

ja ik vind dat erg :s want dat word ge altijd snel verliefd en wil je te snel gaan enzo en dan loopt het verkeerd :(

dext0r 23 February 2003 22:21

ik kan neerslachtig overkomen.
ik maak mensen soms te duidelijk dat ik ze echt niet mag.
en ik heb zeer weinig discipline mbt. schoolwerk.

Blossom 24 February 2003 11:23

meestal heb ik ze zelf niet door, maar als iemand er iets over zegt, probeer ik het wel te veranderen. meestal lukt dat ook aardig.

DarkAngel 24 February 2003 14:47

ik ben snel melancholiek, en ik ben een pestkop en dat kan soms wel verkeerd overkomen :o

en ik heb nog wel meer dingen maar die springen er niet uit :)

eneri 24 February 2003 14:54

ik vat plagerige opmerkingen vaak verkeerd op
ik kan neit zomaar over een ruzie heen stappen als die persoon bij mij in de buurt blijft.
ik ben erg ongeduldig en heb zeer weinig discipline mbt vervelende dingen.
ik maak me te snel zorgen over sociale contacten.

ik weet dit van mezelf en probeer ze te veranderen, wat heel aardig lukt bij sommige

Zolena 24 February 2003 16:55

Wanneer je beter niet eerlijk kunt zijn ben ik te eerlijk en zeg ik echt stomme dingen terwijl je sommige dingen beter wel kunt zeggen en die verzwijg ik of ik lieg er zelfs over :/ niet echt goed dus. Ook ben ik veels te gauw emotioneel en raak ik dingen in m'n hoofd niet kwijt en kan ik heel lang met iets zitten.
En een ochtendhumeur :) Dit is ook het enige waar ik iets aan probeer te doen... de ochtend zoveel mogelijk alleen zijn of overslaan.

0Vera 26 February 2003 20:18

Mijn slechte eigenschappen:
Ik ben heel erg impulsief en direct, en nee daar kan ik niet zoveel aan doen, moet alleen wat langer nadenken voor ik iets zeg of vraag.

Heb ook een hele slechte eigenschap gehad: depressief zijn maar daar ben ik na een jaar therapie vanaf :)

En een laatste slechte eigenschap: ik mis mn zussiej supererg nu ze op vakantie is :(

LoeLoe 26 February 2003 20:39

Als het erop aan komt ben ik heel gesloten en trek ik me kop niet open.

Ik laat veel dingen op zijn beloop gaan (wat betreft school)...ik heb vaak zoiets van: Ow dat komt nog wel een keer.

Ik ben stronteigenwijs en heel koppig als het erop aan komt.



En ik ben af en toe best wel hard.

Laatst was er een meisje flauw gevallen thuis en daarom bleef ze de dagen erna maar thuis. En toen zei ik van: Als ze eens fatsoenlijk at, dan zou het vast niet gebeurd zijn. Het is me al regelmatig opgevallen dat ze niet tot nauwelijks eet en als je dan flauwvalt tjah..dan lok je het in mijn ogen zelf uit en dan moet je niet zielig gaan lopen doen van kijk mij zielig zijn want ik ben flauwgevallen.

psychobunny 27 February 2003 18:32

Citaat:

Originally posted by LoeLoe
Als het erop aan komt ben ik heel gesloten en trek ik me kop niet open.

(...)

Laatst was er een meisje flauw gevallen thuis en daarom bleef ze de dagen erna maar thuis. En toen zei ik van: Als ze eens fatsoenlijk at, dan zou het vast niet gebeurd zijn. Het is me al regelmatig opgevallen dat ze niet tot nauwelijks eet en als je dan flauwvalt tjah..dan lok je het in mijn ogen zelf uit en dan moet je niet zielig gaan lopen doen van kijk mij zielig zijn want ik ben flauwgevallen.

mss heeft dat meisje anorexia...dan moet je haar vooraal zo hard gaan aanpakken :x

psychobunny 27 February 2003 18:33

mijn slechte eigenschappen?
superkoppig en ongelooflijk agressief
:{
maar 'k weet dat et met vroeger al verbeterd is en ik let dr wel op

LoeLoe 1 March 2003 11:46

Citaat:

Originally posted by psychobunny


mss heeft dat meisje anorexia...dan moet je haar vooraal zo hard gaan aanpakken :x

Dat heeft ze ook wel maar ik heb het zelf ook gehad...wat zij doet is aandacht trekken. Van kijk mij wat ik weinig eet..kijk mij stoer zijn. Ik eet niks kijk naar mij.

Ik weet godverdomme zelf dondersgoed wat anorexia is maar ik ging er niet zo onder doen..ik trok geen aandacht van anderen en als mensne zeiden dat ik te weinig at had ik zoiets van rot lekker op.

Maar dat meisje is der trots op dat ze 1 wortel op een dag eet en dan kan ik me zo kwaad maken odmat ze niet weet wat voor gevolgen het heeft.

darkangel112 1 March 2003 18:02

Citaat:

Originally posted by LoeLoe
Dat heeft ze ook wel maar ik heb het zelf ook gehad...wat zij doet is aandacht trekken. Van kijk mij wat ik weinig eet..kijk mij stoer zijn. Ik eet niks kijk naar mij.

Ik weet godverdomme zelf dondersgoed wat anorexia is maar ik ging er niet zo onder doen..ik trok geen aandacht van anderen en als mensne zeiden dat ik te weinig at had ik zoiets van rot lekker op.

Maar dat meisje is der trots op dat ze 1 wortel op een dag eet en dan kan ik me zo kwaad maken odmat ze niet weet wat voor gevolgen het heeft.

uhm ik vind niet dat je zo moet oordelen over dr ik ken dr wel eens waar niet.. maar ik weet wel dat elke anorexia patient heel anders met de "ziekte" omgaat.......

en wie zegt dat ze het doet om "stoer" te zijn.. misschien wel om aandacht te trekken ja maar misschien dat ze buiten school om zoo weinig aandacht krijgt ofzo dat ze wel aandacht ergens anders zoekt......

en da ze niet weet wat voorn gevolgen het heeft? als ze echt 1 wortel per dag eet weet ze dat heus wel......

ik vind het altijd kut mensen met dat soort vooroordelen oke jij heb ook anorexia gehad.. maar wie wil dan zeggen dat iedereen met anorexia het zelfde denkt/doet als jou....

ik ben zelf opgenomen met ook een paar anorexia patienten en die zijn allemaal heeeeeeeeel verschillend...

psychobunny 1 March 2003 18:56

Citaat:

Originally posted by LoeLoe
Dat heeft ze ook wel maar ik heb het zelf ook gehad...wat zij doet is aandacht trekken. Van kijk mij wat ik weinig eet..kijk mij stoer zijn. Ik eet niks kijk naar mij.

Ik weet godverdomme zelf dondersgoed wat anorexia is maar ik ging er niet zo onder doen..ik trok geen aandacht van anderen en als mensne zeiden dat ik te weinig at had ik zoiets van rot lekker op.

Maar dat meisje is der trots op dat ze 1 wortel op een dag eet en dan kan ik me zo kwaad maken odmat ze niet weet wat voor gevolgen het heeft.


en daarom moet je haar zo aanpakken? zoals darkangel zei,ze zijn allemaal heel verschillend en je weet niet welke problemen ze nog kan hebben dus kan met haar praten al wat beter zijn...

BlueWolf 2 March 2003 00:33

Ik ben veel te koppig en eigenwijs .. maar volgens mij is er niks meer aan te doen :o


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:50.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.