Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   The Lounge (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Alleen thuis... (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=58898)

Jamiel 10 June 2006 00:56

Alleen thuis...
 
Oudjes een week op vakantie naar Limburg.

" Party jeeeeeej woohoo " dacht ik eerst. Nu het nacht is ben ik echt zo doodsbang...! ik schrik van ieder geluidje, want - zo den ik dan -: " Stel dat iemand in de buurt heeft gezien dat mijn ouders wegzijn, en ze weten dat wij een grote tv hebben "

Fornuis nu drie keer gecheckt, drie keer honden gecheckt of ze in orde zijn, bijna alle stekkers uit het stopcontact, kabelaansluitingen van de tv eruit (ook i.v.m. onweer), voordeur op slot en op de clip, tussendeur opslot en op de clip, achterdeur dito.

En nog ben ik bang :| oh damn luitjes ik knijp 'em hier echt, da's toch niet normaal?

Bang voor diefstal, brand, kortsluiting, moord (ja ik bedenk de ergste scenario's)

heb m'n vriend nu via sms gesmeekt offie morgennacht blijft slapen :o

ALS er iemand hier online is: Kun je me geruststellen :| ?

Jamiel 10 June 2006 01:42

wat betreft politie/brandweer: als er brand is en ik slaap er doorheen dan is het te laat, als de dief mij hoort bellen kan hij tot alles in staat zijn

Zal het wel van me ma hebben geerft: die heeft dit soort dingen ook altijd... en ja dat is zwaar irritant, en nee ik weet nog niet hoe ik dat later ga aanpakken :p

Jamiel 10 June 2006 07:06

door te gaan slapen is het huis kwetsbaarder, omdat ik dan niks merk :+ maar ik heb het licht op de overloop aangedaan en dat hielp wel een beetje

buh brak :+

Impressions 10 June 2006 09:06

Nachtbrakers :z

Chrizlybeer 10 June 2006 10:06

:')

Pakspul 10 June 2006 10:27

Hoezo paranoia? :')

3rd boetah 10 June 2006 10:56

Moet je een alarminstallatie hebben. Die kun je dan snachts aan zetten. :z
oja, en rookmelders... Hele dure investeringen zijn het niet, en je krijgt waarschijnlijk ook nog korting op de verzekering.

PFP 10 June 2006 13:40

jeetje...

x-lizz-x 10 June 2006 14:00

ik vind het juist altijd heerlijk als ik alleen ben al laat ik meestal dan wel mijn vriend bij me slapen :P

Sedes 10 June 2006 14:16

Ik ben toch ook niet helemaal op mijn gemak als ik alleen thuis ben. Ook omdat ik dat huis niet echt ken (woon daar nog maar 2 jaar, en zit in de week in Gent.. dus tja).. maar zo erg ben ik nu ook weer niet :p

The6thgate 10 June 2006 16:26

vroeger ook wel eens gehad dat ik bij elk geluidje overeind schoot :')

zit nu sinds vorige week vrijdag alweer alleen en woensdag komen mn ouders pas thuis. nu vind ik het echt super relaxt en geluidjes ken k allemaal wel ondertussen :P die van mij zijn een paar keer per jaar wel een kleine week weg dus je moet gewoon vaker alleen thuis zijn...dan went het wel

Bird Of Prey 10 June 2006 16:27

Als iemand al bij je wil inbreken, zal het diegene waarschijnlijk weinnig uitmaken hoeveel mensen er zich in je huis bevinden, dus veel te vrezen zul je niet hebben. :)

Watershyne 10 June 2006 16:43

Ik ben niet bang ingesteld als ik alleen thuis ben, eerder wanneer ik alleen over straat loop af alleen naar huis fiets. In de beschutting van een huis voel ik me gewoon heel veilig.

Atjeuh 11 June 2006 18:32

Alleen thuis is juist alleen maar fijn :p

Maar ik moet zeggen, idd een beetje erg overdreven dit

MrInsane 13 June 2006 11:08

ik wordt ook gelijk wakker als ik een geluid hoor wat ik niet thuis kan brengen maar daar blijft het gelijk ook wel bij :p

insanity 13 June 2006 11:16

Citaat:

Origineel gepost door Saduf
tja, beetje erg hysterisch moet ik zeggen.
Als je nu even realistisch denkt, merk je dat er gewoon niets kan gebeuren. Deur zit op slot, jij hebt een telefoon, en al zóu er iets gebeuren, dan staat de politie binnen 5 minuten op de stoep als jij ze belt. Gas is uit, dus blijft uit, ramen zijn dicht dus blijven dicht.

Er kan simpelweg niks gebeuren.

Hoe wil jij ooit op jezelf gaan wonen?


ik reageer wat laat maar wat een naieviteit =)
politie en er binnen 5 minuten zijn wat een giller!
maar ff ontopic
gozer, je hebt een hond toch?
zet die bij de deur?
zoals ik al zei, beetje laat gereageert maar ik hoop dat je fatsoenlijk hebt geslapen ;)

Madeliefste 13 June 2006 12:24

niet zo slim dat als er brand uitbreekt dat je alle deuren op slot hebt gedaan, dan verbrand je straks levend omdat jer eniet uit kunt.

maar als ik alleen thuis ben schrik ik ook van elk geluidje wakker. lopen ze bij de buren de trap op, zit ik weer recht in mijn bed. maar gelukkig gaan mijn ouders niet zo vaak zonder mij weg

Piraatje 13 June 2006 12:51

Ahh het lijkt me niet fijn om zulke gevoelens en ideeen te hebben als je alleen thuis bent.

Ik heb er zelf echt totaal geen last van, vind het echt heerlijk om een weekendje/weekje alleen of met zn 2en thuis te zijn. Ik ben dan ook helemaal niet bang ofzo.. Wel heb ik altijd telefoon bij de hand, maar als je gewoon alles onder controle hebt is alles wel goed denk ik.

nevaeh1987 13 June 2006 14:05

dusseh.. jullie hebben een grote tv? :z

Sander 13 June 2006 14:26

Gelukkig heb ik daar allemaal geen last van :)

maar ik kan me wel voorstellen dat je alle geluiden hoort inderdaad.
Binnenkort gaan mijn ouders ook op vakantie en zit ik alleen thuis, maar ik voorzie geen problemen. ;)

Watershyne 13 June 2006 14:53

Same hier.. Alleen thuis is vooral relaxed :)

The6thgate 13 June 2006 17:10

hmpf na 1.5 week komen mn ouders morgen weer thuis en ik vind t ergens zelfs wel een beetje jammer dat het gedaan is met de rust :')

Citaat:

Origineel gepost door Madeliefste
niet zo slim dat als er brand uitbreekt dat je alle deuren op slot hebt gedaan, dan verbrand je straks levend omdat jer eniet uit kunt.

erm wat doe jij dan...alle deuren open laten en inbrekers welkom heten? ik (en mn ouders normaal ook) sluit alles af voor ik naar bed ga. heb sowieso altijd mn sleutels op mn nachtkastje dus de paar seconden die het kost om die te pakken zal het niet van af hangen

Melisss 13 June 2006 17:11

Ik vind over het algemeen wel relax om alleen thuis te zijn, maar als ik eenmaal begin met die gedachten dan houdt het niet op, ben blij dat ik dus niet de enige ben die dat heeft :D

Jamiel 13 June 2006 17:48

ik zie dat ik (gelukkig) niet de enigste ben :)

heb de afgelopen nachten het licht op de overloop boven aan gehouden en mijn slaapkamerdeur open. Vriendjelief nu twee keer blijven slapen, helpt ook wel :)

Piraatje 13 June 2006 18:05

Citaat:

Origineel gepost door Jamiel
ik zie dat ik (gelukkig) niet de enigste ben :)

heb de afgelopen nachten het licht op de overloop boven aan gehouden en mijn slaapkamerdeur open. Vriendjelief nu twee keer blijven slapen, helpt ook wel :)

Aahw.. ja anders wil ik ook nog wel komen hoor.. O-)

kreej-z 23 June 2006 17:27

mijn ouders zijn ook anderhalve week op vakantie nu, heeeeerlijk! Behalve dan dat ik de was moet doen, de hond uit moet laten, moet koken, strijken, stofzuigen.... Maar verder, heerlijk :p

K@rima! 23 June 2006 21:12

heeeel soms heb ik dat nog wel eens. Als ik alleen thuis ben en 's nachts naar de wc moet (naar beneden lopen). Brrr... Ik heb dan echt het idee dat elk moment een enge vent me bij m'n enkel kan grijpen :p

Melisss 23 June 2006 21:34

Citaat:

Origineel gepost door K@rima!
heeeel soms heb ik dat nog wel eens. Als ik alleen thuis ben en 's nachts naar de wc moet (naar beneden lopen). Brrr... Ik heb dan echt het idee dat elk moment een enge vent me bij m'n enkel kan grijpen :p


:D Jaaa.. Wij hebben zo'n open trap, en vroeger ging ik daar altijd heeel snel naar boven rennen omdat ik bang was dat iemand me bij mn enkel zou vastpakken en meesleuren:P

...Nu ben ik alleen nog maar bang dat er een lijk uit komt als ik de garderobe open doe O-)

RandyJC 24 June 2006 11:24

ik vind het toch wel schattig hihi :P maarjah zoiets had ik ook toen ik vroeger thuis alleen sliep... maar later leer je het wel.. en nu moet ik het :P

nu vind ik het eerder kut dat ik in me remie in een eigen huis slaap :P

Forza 24 June 2006 11:27

hoe heet die ziekte ookalweer..

appelshampoo 26 June 2006 13:48

Ach, vroeger had ik het wel, maar nu ik regelmatig werk en slaap in een grote oude boerderij die omgebouwd is tot jeugdherberg met allemaal hoeken en gaten (als ik daar slaap slaap ik wel in het woonhuis uiteraard en dat is minder spooky) en waar ik regelmatig (zoals nu) helemaal alleen in aanwezig ben dan leer je het wel af.

PFP 26 June 2006 14:39

ik heb dat altijd als ik heel erg dronken ben


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:40.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.