Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Liefde & Relaties (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=11)
-   -   wat doen? (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=63052)

Moi et Toi 15 March 2008 21:24

wat doen?
 
Hallo

Een maand geleden maakte mijn ex vriend het uit. Sindsdien heb ik hem nog enkele keren op feestjes gezien. Telkens zei hij dat hij me nog steeds lekker vind uitzien:s:) Laatst zei hij ook tegen me dat hij me eigenlijk wel mist. En hij vroeg of ik nog naar het centrum ging die dag. Toen ik zei dat ik niet meer ging zei hij 'jammer nou!'

Ik ben nog steeds erg verliefd op hem! Ik kan hem niet uit mijn hoofd zetten, ook al probeer ik het wel. Ik wordt telkens opnieuw met hem geconfronteerd en als ik hem zie dan komen al die herinneringen terug! En nu doet hij zo tegen mij.

Wat moet ik hier van denken?

rarejopie 15 March 2008 22:32

Citaat:

Origineel gepost door Moi et Toi (Bericht 1350796)
Hallo

Een maand geleden maakte mijn ex vriend het uit. Sindsdien heb ik hem nog enkele keren op feestjes gezien. Telkens zei hij dat hij me nog steeds lekker vind uitzien:s:) Laatst zei hij ook tegen me dat hij me eigenlijk wel mist. En hij vroeg of ik nog naar het centrum ging die dag. Toen ik zei dat ik niet meer ging zei hij 'jammer nou!'

Ik ben nog steeds erg verliefd op hem! Ik kan hem niet uit mijn hoofd zetten, ook al probeer ik het wel. Ik wordt telkens opnieuw met hem geconfronteerd en als ik hem zie dan komen al die herinneringen terug! En nu doet hij zo tegen mij.

Wat moet ik hier van denken?

waarom had hij het uitgemaakt?

Amnesia 16 March 2008 12:00

Citaat:

Origineel gepost door Moi et Toi (Bericht 1350796)
Hallo

Een maand geleden maakte mijn ex vriend het uit. Sindsdien heb ik hem nog enkele keren op feestjes gezien. Telkens zei hij dat hij me nog steeds lekker vind uitzien:s:) Laatst zei hij ook tegen me dat hij me eigenlijk wel mist. En hij vroeg of ik nog naar het centrum ging die dag. Toen ik zei dat ik niet meer ging zei hij 'jammer nou!'

Ik ben nog steeds erg verliefd op hem! Ik kan hem niet uit mijn hoofd zetten, ook al probeer ik het wel. Ik wordt telkens opnieuw met hem geconfronteerd en als ik hem zie dan komen al die herinneringen terug! En nu doet hij zo tegen mij.

Wat moet ik hier van denken?

Als het de eerste keer niet goed gaat,
Dan zal het de tweede keer ook niet goed gaan :+

Ja, ik weet het. Kleingeestig.
Maar toch, dat is meestal wel het geval.

sandraatje 17 March 2008 15:09

Citaat:

Origineel gepost door Amnesia (Bericht 1350815)
Als het de eerste keer niet goed gaat,
Dan zal het de tweede keer ook niet goed gaan :+

Ja, ik weet het. Kleingeestig.
Maar toch, dat is meestal wel het geval.

Dat is niet waar. Sommige mensen maken het uit en krijgen er daarna spijt van omdat ze merken dat ze toch wel meer van iemand houden dan ze dachten..
Ja, dat weet ik uit ervaring ja..

@ Moi et Toi
Je kan maar het beste vragen wat nou precies zijn bedoeling is. Anders kom je er nooit achter..

Amnesia 17 March 2008 16:29

Citaat:

Origineel gepost door sandraatje (Bericht 1351215)
Dat is niet waar. Sommige mensen maken het uit en krijgen er daarna spijt van omdat ze merken dat ze toch wel meer van iemand houden dan ze dachten..
Ja, dat weet ik uit ervaring ja..

Ik zeg ook, Dat is meestal het geval
Ik zeg niet dat dat altijd het geval is ;)

sandraatje 17 March 2008 16:33

Citaat:

Origineel gepost door Amnesia (Bericht 1351292)
Ik zeg ook, Dat is meestal het geval
Ik zeg niet dat dat altijd het geval is ;)

Ja, maar dat komt negatief over en geeft niet echt een gevoel van *ik kan even niet op het woord komen*.

Dus vandaar mijn reactie ;)

Amnesia 17 March 2008 16:36

Ah :d
Begrijpelijk.

tikkiegeer11 17 March 2008 20:06

eikel?? :D

Piraatje 17 March 2008 20:08

Het is waarschijnlijk niet voor niks uitgegaan en als je elkaar veel minder ziet, maar wel af en toe tegenkomt heb je wel de lusten en niet de lasten zegmaar. Ofwel, hij vindt je misschien nog wel erg leuk, maar niet leuk genoeg om een relatie mee te hebben? (Wat hij evt. pas beseft als jullie weer wat zouden beginnen en hij al jouw kanten weer eens tegenkomt)

Moi et Toi 17 March 2008 21:48

het ging uit omdat hij liever niet zo serieus een relatie met iemand wil voor het ogenblik.
Wat ik maar een domme reden vond, maarjah wat doe je eraan.
En hij zei ook dat hij wist dat hij er spijt van zou hebben dat hij niet meer met me samen was, maar dat dit hem toch de beste oplossing leek.

Chrizlybeer 17 March 2008 22:50

Citaat:

Origineel gepost door Moi et Toi (Bericht 1351661)
het ging uit omdat hij liever niet zo serieus een relatie met iemand wil voor het ogenblik.
Wat ik maar een domme reden vond, maarjah wat doe je eraan.
En hij zei ook dat hij wist dat hij er spijt van zou hebben dat hij niet meer met me samen was, maar dat dit hem toch de beste oplossing leek.

Wat ben jij een *achtebakse megadrol wcontstopper stinkende lompe aarshaar kakwijffie* "Voor liefde ga je door een vuur en dan moet je ook op je tanden bijten of voor een andere oplossing zoeken! " :')

Amnesia 18 March 2008 08:31

Fail :d

Moi et Toi 19 March 2008 19:32

nope not fail! Hij is een *achtebakse megadrol wcontstopper stinkende lompe aarshaar kakventje*, maar jammer genoeg zie ik hem nog steeds graag!:( En dat is pas pwnd (ook al zeg ik het zelf!)

Amnesia 19 March 2008 19:34

Zie hier het antwoord op jouw antwoord :)

Moi et Toi 31 March 2008 12:09

problem solved, hij is ermee gestopt of toch voorloopig, want ik zie hem nu 2 weken niet :s:)

Amnesia 31 March 2008 12:12

Citaat:

Origineel gepost door Moi et Toi (Bericht 1356148)
problem solved, hij is ermee gestopt of toch voorloopig, want ik zie hem nu 2 weken niet :s:)

Oftewel.

"Get in, Get off, Get out." :)

ash-hôôle 31 March 2008 12:13

Genoeg andere visjes in de vijver.

insanity 31 March 2008 12:15

Uppers :[

ash-hôôle 31 March 2008 12:18

Uppen is sexy. :9

insanity 31 March 2008 12:21

Nee, ik ben sexy.
Uppen is ziellig in ²

ash-hôôle 31 March 2008 12:21

Vandaar dat je gezellig meedoet. :9

insanity 31 March 2008 12:21

Nee, ik wijs jullie terecht sletjes.

ash-hôôle 31 March 2008 12:22

Hihi, alsof wij daar wat op uit doen.

insanity 31 March 2008 12:25

Nee :)


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:09.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.