Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   The Lounge (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Held (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=27222)

Cheryl 14 February 2003 21:01

Held
 
wanneer is iemand een held volgens jou?

koelkast 14 February 2003 21:45

als ie ook durft op te komen tegen onrechten en misstanden tegen mensen. Als mensen dus ook er tegen ingaan als een meisje op straat wordt lastig gevallen!

PFP 14 February 2003 22:01

Held : iemand die mensen of dieren levens red of helpt (brandweermannen, Hoeren etc.)

GEEN Held : Popsterren etc.

Irene!!!! 14 February 2003 23:23

Citaat:

Originally posted by PFP
Hoeren
Leg uit.. want dan zijn popsterren toch meer helden want die maken muziek en muziek = vrijheid O-) :p

JennyMindTricks 15 February 2003 12:09

Citaat:

Originally posted by Irene!!!!


Leg uit.. want dan zijn popsterren toch meer helden want die maken muziek en muziek = vrijheid O-) :p

Ja dat d8 ik dus ook!! :)

PFP 15 February 2003 12:38

Citaat:

Originally posted by Irene!!!!


Leg uit.. want dan zijn popsterren toch meer helden want die maken muziek en muziek = vrijheid O-) :p

Muziek is zeker vrijheid, maar er zijn vooral veel dollars mee te verdienen. In mijn ogen is een held : iemand die in extreme situaties dapper is oid en niet iemand die muziek maakt, want dan kan werkelijk iedereen wel een held zijn.

Cheryl 15 February 2003 17:56

mja.. ik vind huisdieren eigelijk ook wel een held
sommige zitte de hele dag in een kooitje, kunnen nie vrij renne oid. in geval van een hond moet ie maar gehoorzamen en mag hij maar een aantal keren per dag naar buiten ofzo...
die diertjes moeten hun baasje maar gehoorzamen, sommige worde mishandeld ofzo...

PFP 15 February 2003 19:14

Citaat:

Originally posted by Cheryl
mja.. ik vind huisdieren eigelijk ook wel een held
sommige zitte de hele dag in een kooitje, kunnen nie vrij renne oid. in geval van een hond moet ie maar gehoorzamen en mag hij maar een aantal keren per dag naar buiten ofzo...
die diertjes moeten hun baasje maar gehoorzamen, sommige worde mishandeld ofzo...

|:( dus zijn dat helden?

Cheryl 16 February 2003 12:51

jah..ze moeten het toch maar met je uithouden :)

Stapper 16 February 2003 12:56

je bent een held als je dingen voor andere doet waarbij je zelf de gevaren trotseerd die andere niet willen trotseren, en niks terug verwacht van die mensen

PFP 16 February 2003 14:05

Citaat:

Originally posted by Stapper
je bent een held als je dingen voor andere doet waarbij je zelf de gevaren trotseerd die andere niet willen trotseren, en niks terug verwacht van die mensen
ja, dat is het :)

Fade of Light 16 February 2003 15:44

held (de ~ (m.))

1 iem. die uitzonderlijk dapper is


dap·per (bn.)

1 zonder vrees in het gevaar => onverschrokken, moedig, kloek, stout
2 flink

conclusie:

iem. die uitzonderlijk zonder vrees het gevaar => onverschrokken, moedeig, kloek, stout,2 flink is

:)

Irene!!!! 16 February 2003 17:02

Citaat:

Originally posted by PFP


Muziek is zeker vrijheid, maar er zijn vooral veel dollars mee te verdienen. In mijn ogen is een held : iemand die in extreme situaties dapper is oid en niet iemand die muziek maakt, want dan kan werkelijk iedereen wel een held zijn.

Iedereen kan toch ook een held zijn :) (vind ik dan) Maar waarom zijn hoeren dan helden? ;)

Babysmurfie 16 February 2003 17:59

Een held is iedereen die zich inzet voor wat hij denkt dat goed is, en die niet afhaakt door mogelijke gevaren, maar vecht voor zijn idealen:)

PFP 16 February 2003 18:07

Citaat:

Originally posted by Irene!!!!


Iedereen kan toch ook een held zijn :) (vind ik dan) Maar waarom zijn hoeren dan helden? ;)


Oh, dat was om te testen of mijn posts wel worden gelezen. Het viel dus iemand op :7

Irene!!!! 16 February 2003 21:23

Citaat:

Originally posted by PFP



Oh, dat was om te testen of mijn posts wel worden gelezen. Het viel dus iemand op :7

okeej dan :p

Canadian 12 March 2003 08:59

Mensen die als ze weten wat ze moeten doen dat dan ook doen, en er dan ook met 200% voor gaan --> Generaal George C. Patton, US ARMY, Generaal McArthur, US ARMY, Admiraal Chester Nimitz, US NAVY, allemaal in de Tweede Wereldoorlog

Karliene 12 March 2003 12:27

Mensen die ernstige ziektes zoals kanker overwinnen..
En mensen zoals "MacGyver"..

ik_ben_de_man 29 March 2003 18:07

een held , iemand die bijvoorbeeld z'n eigen leven risceert om dat van een ander te redden , iemand die mensen die het moeilijker hebben in deze samenleving helpen , .

iedereen die goed doet voor de maatschappij vind ik een held...

lieve colafles 30 March 2003 09:47

ik vind iedereen die zichzelf zichzelf laat zijn een held.
ik vind iedereen die zijn leven riskeerd voor een ander een held.
ik vind iedereen die in een benauwde positie toch doorzet een held.

ik vind iemand die verstandig handelt een held..

een held is voor mij een groot begrip,.

urban-tiger 30 March 2003 13:27

iemand is pas een held als hij iemand ergens mee helpt. Een echte groote held is iemand die iemands leven red, of rechtigheid uitbrengt. (bijv DD)

Silence 30 March 2003 15:26

iemand die onbaatzuchtig anderen helpt.

Hertog_Joost 30 March 2003 15:45

Citaat:

Originally posted by Cheryl
mja.. ik vind huisdieren eigelijk ook wel een held
sommige zitte de hele dag in een kooitje, kunnen nie vrij renne oid. in geval van een hond moet ie maar gehoorzamen en mag hij maar een aantal keren per dag naar buiten ofzo...
die diertjes moeten hun baasje maar gehoorzamen, sommige worde mishandeld ofzo...

Waarom zijn dat helden dan?? Ik bedoel, ze worden gedwongen, hebben geen keuze. Zielig soms wel, maar het zijn geen helden om de simpele reden dat ze het niet vrijwillig doen! Als jij iets vrijwillig voor een ander doet (dus: als je het ook níet had kunnen doen), dán ben je pas een held.


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:47.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.