Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=12)
-   -   Fitna. (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=63118)

ash-hôôle 28 March 2008 09:35

Fitna.
 
De film is uit!

http://www.liveleak.com/view?i=7d9_1206624103

Het grootste gedeelte van de Nederlandse moslims vindt de film meevallen en reageerde vrij kalm. Het is nu afwachten wat de rest van de wereld van de film vindt, en wat voor reacties Nederland kan verwachten.

Wat vind jij? Zullen de overige moslimlanden ook kalm reageren of is de hel nu losgebroken?


Ontopic blijven want anders flikker ik je van het forum af.

Jamiel 28 March 2008 11:19

Wat je in de film ziet is eigenlijk een compilatie van alles wat er de afgelopen jaren is gebeurd.
Ik kan me voorstellen dat bij het vertalen van de koran een en ander is verdraaid.
Dat kan voor chaos zorgen in het midden-oosten.

De beelden spreken de waarheid, dus daar kunnen ze niks van zeggen.

Chrizlybeer 28 March 2008 11:23

Ik vind de film zoals ie m nu in elkaar heeft gedraaid wel prima eigenlijk. Ik had een extreem rechtse film verwacht maar dat vind ik nu niet het geval. Ik vind dat Wilders wel zn punt duidelijk heeft gemaakt met name door de aanloop naar de film toe (denk rellen en vlaggen verbranden in het midden-oosten).
Aangezien hij alleen dingen laat zien die al gebeurt zijn zal de moslim wereld ook niet echt heel hard op hun tenen getrapt zijn, al zullen die fundamentalisten natuurlijk altijd gekwetst zijn en iedere gelegenheid aangrijpen om vlaggen te verbranden en het westen te bashen.

the_darkness 28 March 2008 11:52

De film is niet echt confronterend, sommige dingen zijn suggestief, en er zijn al wat fouten in de film ontdekt, maar ik zou het wel heel triest vinden als ze hier heisa over gingen maken. Hij laat eigenlijk alleen feiten zien ( de eerder genoemde fouten buiten beschouwing gelaten ).
Ik denk dat de moslims in Nederland wel rustig zullen blijven, maar in het Midden oosten zal de bom barsten denk ik.

insanity 28 March 2008 12:20

Citaat:

Origineel gepost door ash-hôôle (Bericht 1355109)
Ontopic blijven want anders flikker ik je van het forum af.

Tsss.
Dennie zei het al eens; dan neuk ik je niet meer en dan ga je boe-hoe doen :)


Dus ik kan offtopic gaan.

Zeespons 28 March 2008 13:30

De film Fitness was beter.

blabla1993 28 March 2008 14:01

Nog niet gezien (Liveleak zuigt) maar als ik zo hoor is het niet meer dan een powerpointpresentatie op 12-jarig niveau.:p

Pakspul 28 March 2008 15:38

Van mij mogen de kampen weer open en moeten we het er niet meer over hebben voordat de meeste op de trein zitten.

ash-hôôle 28 March 2008 15:47

Citaat:

Origineel gepost door insanity (Bericht 1355138)
Tsss.
Dennie zei het al eens; dan neuk ik je niet meer en dan ga je boe-hoe doen :)


Dus ik kan offtopic gaan.

Zonder jou neuk ik ook wel.

rarejopie 28 March 2008 20:03

Citaat:

Origineel gepost door blabla1993 (Bericht 1355174)
Nog niet gezien (Liveleak zuigt) maar als ik zo hoor is het niet meer dan een powerpointpresentatie op 12-jarig niveau.:p

is het ook niet

hij maakt zijn punt wel duidelijk maar het is inderdaad puur suggestief

ash-hôôle 30 March 2008 11:40

Liveleak heeft de film van de site gehaald omdat medewerkers werden bedreigd..

Zeespons 30 March 2008 12:06

http://www.youtube.com/watch?v=bCrCsTMokTU

dit lijkt me overigens niet het geheel.


fitness blijft een betere film

Amnesia 30 March 2008 12:59

Citaat:

Origineel gepost door ash-hôôle (Bericht 1355109)
De film is uit!

http://www.liveleak.com/view?i=7d9_1206624103

Het grootste gedeelte van de Nederlandse moslims vindt de film meevallen en reageerde vrij kalm. Het is nu afwachten wat de rest van de wereld van de film vindt, en wat voor reacties Nederland kan verwachten.

Wat vind jij? Zullen de overige moslimlanden ook kalm reageren of is de hel nu losgebroken?


Ontopic blijven want anders flikker ik je van het forum af.

Ik wil je humeur niet verneuken maarehh..

Hij's d'r af gehaald.
I.v.m. bedreigingen 'n shit.
Just to let you know. :)

ash-hôôle 30 March 2008 13:00

Citaat:

Origineel gepost door ash-hôôle (Bericht 1355388)
Liveleak heeft de film van de site gehaald omdat medewerkers werden bedreigd..

Check dit.

Amnesia 30 March 2008 13:00

.. *idiot*

ash-hôôle 30 March 2008 13:03

AEL kapittelt Wilders in tegenfilm
Uitgegeven: 29 maart 2008 07:36
Laatst gewijzigd: 29 maart 2008 12:50

RIJSWIJK - De Arabisch-Europese Liga (AEL) heeft vrijdagavond haar beloofde tegenfilm gepubliceerd als reactie op de anti-Koranfilm Fitna van Geert Wilders. In Al Mouftinoun wordt de PVV-politicus als racist en zionist neergezet.

De film, te zien op de internetsite YouTube, begint met enkele gewelddadige passages uit de Bijbel. Vervolgens wordt over Wilders gezegd dat hij een zionist en racist is. "Als Wilders geen racist is, dan is niemand dat", stelt de AEL in de film.

In Al Mouftinoun zijn veel beelden te zien van moslims als slachtoffer, zoals Palestijnen die door Israëliësche militairen worden mishandeld en gevangenen die door Amerikaanse militairen zijn gemarteld.

Aan het einde van de ruim zeven minuten durende film suggereert Abdoulmouthalib Bouzarda, kandidaatvoorzitter van de AEL, dat Wilders op basis van een Koranvers de doodstraf verdient, maar die bewering blijkt een grap en het vers afkomstig uit de Talmud, een Joods geschrift.

www.nu.nl

ash-hôôle 30 March 2008 13:06

Ik denk dat het nog lang gezellig zal blijven in de wereld.

Amnesia 30 March 2008 13:08

Citaat:

Origineel gepost door ash-hôôle (Bericht 1355459)
Ik denk dat het nog lang gezellig zal blijven in de wereld.

Het blijft in ieder geval wel spannend, niet?

the_darkness 30 March 2008 13:50

nou ik ga mijn nucleaire schuilkelder maar eens afstoffen...

Amnesia 30 March 2008 13:51

Ik vind het gewoon als een geflopte workout video klinken.

nitraM 30 March 2008 13:52

het gaat niet om de kwaliteit van de film,, het gaat om de boodschap die Wildert probeert te laten zien, je kan het misschien niet met hem eens zijn, maar hij zegt teminste wattie vind,, vink al heel wat

Amnesia 30 March 2008 13:53

Citaat:

Origineel gepost door nitraM (Bericht 1355503)
het gaat niet om de kwaliteit van de film,, het gaat om de boodschap die Wildert probeert te laten zien, je kan het misschien niet met hem eens zijn, maar hij zegt teminste wattie vind,, vink al heel wat

Hij filmt zichzelf bijna het graf in, maar dat is slechts een detail.

the_darkness 30 March 2008 13:53

Citaat:

Origineel gepost door nitraM (Bericht 1355503)
Wildert

uit welk land kom jij? Ik ken geen Wildert....

Amnesia 30 March 2008 13:55

Citaat:

Origineel gepost door the_darkness (Bericht 1355505)
uit welk land kom jij? Ik ken geen Wildert....

Sorry, Nu moet ik je aangeven.
Mierenneuken is verboden in nederland.

Je weet heel goed wat hij bedoelt, TD.

the_darkness 30 March 2008 13:55

nee dat weet ik niet O-)

nitraM 30 March 2008 13:56

och jezes,, typfoutje boeiend!!!! en am vind je het dus dom dat hij deze film maakt? moet hij dan zn mond maar houden? dan ga je vanzelf in een land vol met angst leven, we laten onze vrijheid toch niet beperken door een stel extremistische moslims?

Amnesia 30 March 2008 13:57

Citaat:

Origineel gepost door nitraM (Bericht 1355513)
och jezes,, typfoutje boeiend!!!! en am vind je het dus dom dat hij deze film maakt? moet hij dan zn mond maar houden? dan ga je vanzelf in een land vol met angst leven, we laten onze vrijheid toch niet beperken door een stel extremistische moslims?

Dat zeg ik toch helemaal niet?
Ik zeg dat hij zichzelf bijna het graf infilmt. :{

Lezen.

nitraM 30 March 2008 13:58

ja klopt, en dus vraag ik vind je het dom? haddie het dan niet moeten doen volgens jou?

the_darkness 30 March 2008 13:59

Nee, maar hij verlaagt wel zijn levensverwachting.

Amnesia 30 March 2008 13:59

Citaat:

Origineel gepost door nitraM (Bericht 1355520)
ja klopt, en dus vraag ik vind je het dom? haddie het dan niet moeten doen volgens jou?

Nee.
Ik vind dat het klinkt als een geflopte workout video.
Dat vind ik.

ash-hôôle 30 March 2008 13:59

Natuurlijk niet, hij heeft de beste beveiliging die in Nederland te verkrijgen is.

the_darkness 30 March 2008 14:00

Citaat:

Origineel gepost door ash-hôôle (Bericht 1355524)
Natuurlijk niet, hij heeft de beste beveiliging die in Nederland te verkrijgen is.

Dat zeiden ze van Pim Fortuyn des tijds ook.

nitraM 30 March 2008 14:00

Citaat:

Origineel gepost door the_darkness (Bericht 1355522)
Nee, maar hij verlaagt wel zijn levensverwachting.

en dat is dus hetgene waarom hij die film gemaakt heeft,, dat zou dus niet mogen kunnen in een land als nederland

ash-hôôle 30 March 2008 14:01

Citaat:

Origineel gepost door the_darkness (Bericht 1355527)
Dat zeiden ze van Pim Fortuyn des tijds ook.

Bij hem was het voorbestemd dat hij niet zo oud zou worden.

Wilders wordt 101 jaar oud.

the_darkness 30 March 2008 14:01

Wildert...Wilers....wie zijn dat toch...[/antfucker]

ash-hôôle 30 March 2008 14:02

Wat neuk je nu dom in het rond?

Amnesia 30 March 2008 14:02

Citaat:

Origineel gepost door the_darkness (Bericht 1355532)
Wildert...Wilers....wie zijn dat toch...[/antfucker]

:{ Onverbeterlijk.

the_darkness 30 March 2008 14:03

wat nou weer! :[
Geef ik het zelf toe is het weer niet goed! :[

Amnesia 30 March 2008 14:04

Citaat:

Origineel gepost door the_darkness (Bericht 1355540)
wat nou weer! :[
Geef ik het zelf toe is het weer niet goed! :[

Het feit DAT je het doet is onverbeterlijk.

ash-hôôle 30 March 2008 14:04

Ontopic blijven.

Dom zeiken en ruzie maken mag in de slowchat.

the_darkness 30 March 2008 14:04

Maar zo ben ik... FAIL goden blijven FAIL goden weet je..

Amnesia 30 March 2008 14:05

Het klinkt als een geflopte workout video.

Last statement.

blabla1993 30 March 2008 17:09

Citaat:

Origineel gepost door nitraM (Bericht 1355513)
en am vind je het dus dom dat hij deze film maakt? moet hij dan zn mond maar houden? dan ga je vanzelf in een land vol met angst leven, we laten onze vrijheid toch niet beperken door een stel extremistische moslims?

Het gaat erom, het was helemaal niet nodig om die debiele film te maken. Iedereen wist z'n mening al. Natuurlijk MAG het wel maar het was nergens goed voor zoveel risico's voor Nederland te nemen (voor zichzelf, ok, maar voor Nederland isniecool).

Amnesia 30 March 2008 17:10

Citaat:

Origineel gepost door blabla1993 (Bericht 1355869)
Het gaat erom, het was helemaal niet nodig om die debiele film te maken. Iedereen wist z'n mening al. Natuurlijk MAG het wel maar het was nergens goed voor zoveel risico's voor Nederland te nemen (voor zichzelf, ok, maar voor Nederland isniecool).

_0_ Explains it all.

nitraM 30 March 2008 17:54

wat voor risico's voor nederland?? er zijn geen risico's voor nederland.. wat kan ons het schelen als ze geen contacten meer met ons willen,, boeiend

Amnesia 30 March 2008 17:54

Citaat:

Origineel gepost door nitraM (Bericht 1355887)
wat voor risico's voor nederland?? er zijn geen risico's voor nederland.. wat kan ons het schelen als ze geen contacten meer met ons willen,, boeiend

Kijk jij ooit wel 's het nieuws?


Nee?
Mooi, ik ook niet.

blabla1993 30 March 2008 19:15

Citaat:

Origineel gepost door nitraM (Bericht 1355887)
wat voor risico's voor nederland?? er zijn geen risico's voor nederland.. wat kan ons het schelen als ze geen contacten meer met ons willen,, boeiend

Ooit van de oliecrisis gehoord? Of van terrorisme?

insanity 31 March 2008 10:53

Citaat:

Origineel gepost door blabla1993 (Bericht 1355869)
Het gaat erom, het was helemaal niet nodig om die debiele film te maken. Iedereen wist z'n mening al. Natuurlijk MAG het wel maar het was nergens goed voor zoveel risico's voor Nederland te nemen (voor zichzelf, ok, maar voor Nederland isniecool).

http://www.sorryforthefilm.com/nl/upload/

Hier, ga jij maar mooi foto-upload doen.
Huilie.

blabla1993 31 March 2008 15:52

Het niet een zijn met onnodig genomen risico's is niet gelijk aan het niet eens zijn met beledigen van anderen.
Het maakt mij geen fuck uit wat andere mensen nu van Nederland denken of vinden. Wat mij wel uitmaakt is dat Wilders de Nederlandse economie naar de kloten had kunnen helpen door z'n domme powerpointpresentatie te maken terwijl het niet nodig was.

insanity 1 April 2008 01:25

Echt, ga huilie doen. Of je foto uploaden.
Ik vind het gewoon ruggengraatloos onder het mom van "boe-hoe het is slecht voor de economie" .
Weet je wat pas echt slecht is voor de economie?
Al die illigalen en werkloze buitenlanders die het verdommen om normaal aan deze maatschapij mee te doen/werken. Kosten per jaar? 4 miljard euro.

*legt nogmaals nadruk op JAAR en MILJARD*

Besides, met o.a. een haven als Rotterdam heeft nederland alsnog goede kaarten achter de hand.
En dan kan je zeggen dat ze via Antwerpen kunnen varen naar bijv. duitsland, maar dan vergeet je dat een bedrijf 90% van de tijd geld boven moraal kiest en dus via nederland zal varen.

Waarom?
De kosten zijn lager en de verbindingen beter.


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:58.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.