Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   The Lounge (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Mag niet op fiets naar vriend en dan schutstal. (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=67129)

robert2 4 June 2010 17:13

Mag niet op fiets naar vriend en dan schutstal.
 
Hallo ik zit met een probleem, op school willen ze graag dat ik een keer mee ga naar schutstal, nu heb ik me moeder gevraagt en die wil niet dat ik op de fiets naar hem toe fiets en dan naar schutstal :( ze wil me alleen met auto brengen maar dat wil ik niet. ook mag ik niet bij hem pitten als we daar weg komen en dat vind is stom.

hoe kan ik me moeder overhalen dat ik op fiets heen mag en daar mag blijven slapen?

PS: ik heb alles geprobeerd

Impressions 4 June 2010 17:22

http://www.schutstal.nl/ ?

Waarom wil je niet door je moeder gebracht worden?

robert2 4 June 2010 17:37

@ Impressions

dat is de discotheek.
ik wil niet echt worden gebracht want ze gaan wel tot 5 uur ofzo en ik wil graag eens dat doen

Wortelbrood 4 June 2010 17:38

1. Hoe oud ben je?
2. Hoe moeten wij weten wat je kan doen als je alles al geprobeerd hebt?
3. Ga gewoon met je moeder.

edit; oke ga gewoon maar niet met je moeder. :')

ash-hôôle 4 June 2010 17:40

Ooh, ik zat te denken dat je bij je vriend wou blijven slapen :z

Als je tegen je ma zegt, dat je dan niet alleen hoeft te fietsen als je bij die vriend blijft slapen en dat zij daarnaast niet 's nachts haar bed uit hoeft om je gaan halen.

Ze kan je eventueel wel met fiets bij die vriend neerzetten toch? Weet zij ook een beetje met wat voor mensen jij omgaat.

Impressions 4 June 2010 17:41

1: Moeder zet je om de hoek af zodat niemand ziet dat je gebracht wordt :')
2: Je zegt dat er mooie meisjes zijn en dat je misschien verkering krijgt met eentje 8)
3: Zeggen dat je heel graag wilt en dat je zal helpen afwassen *)

robert2 4 June 2010 17:42

ja kan :), nog meer tips? :D

ash-hôôle 4 June 2010 17:42

Zeggen dat je een slaapfeestje hebt, en dan stiekem na die discotheek gaan :+

Wortelbrood 4 June 2010 17:43

Als je mijn post even niet zou willen negeren?

ash-hôôle 4 June 2010 17:45

In juli wordt hij 16.

Wortelbrood 4 June 2010 17:47

Kleine kindjes worden groot.
Nee maar serieus, robert, in 1 jaar is mocht ik van helemaal niks naar vrijwel alles. :z Geduld loont, enzo.

robert2 4 June 2010 17:49

@ Wortelbrood

1. ik ben 15 word op 18 juli 16
2. niet echt antwoord op :P
3. nee haha XD

ash-hôôle 4 June 2010 17:49

Die tent is voor alle leeftijden, dus hij zou volgens de regels van dat ding er heen mogen.

Wortelbrood 4 June 2010 18:01

Ik had het dus over districties van mn moeder :p

Suepahfly 5 June 2010 08:32

ik mocht vroeger ook niets,en dan zei ik op een gegeven moment iets in de aard van "fuck it" en ging ik toch weg wanneer ik wou.
Toegegeven dat ik wel in een enorm dipje zat omwille van een beeindigde relatie,mss daarom dat men moeder er niet te veel woorden aan vuil maakte.

Ik zeg: zeg gewoon "fuck it":)

Mr. Macphisto 6 June 2010 20:02

Nooit last van gehad, maar daar maak ik geen misbruik van.

blabla1993 6 June 2010 21:20

Citaat:

Origineel gepost door Suepahfly (Bericht 1488387)
ik mocht vroeger ook niets,en dan zei ik op een gegeven moment iets in de aard van "fuck it" en ging ik toch weg wanneer ik wou.
Toegegeven dat ik wel in een enorm dipje zat omwille van een beeindigde relatie,mss daarom dat men moeder er niet te veel woorden aan vuil maakte.

Ik zeg: zeg gewoon "fuck it":)

Ja, dat werkt alleen bij ouders die 0 controle over hun kinderen hebben.

Wortelbrood 7 June 2010 07:22

Dis is dan wel geen opvoedkunde, maar om hem nu aan te sporen om tegen het gezag van zn ma in te gaan....? :')

Doctor 7 June 2010 12:50

Citaat:

Origineel gepost door robert2 (Bericht 1488273)
Hallo ik zit met een probleem, op school willen ze graag dat ik een keer mee ga naar schutstal, nu heb ik me moeder gevraagt en die wil niet dat ik op de fiets naar hem toe fiets en dan naar schutstal :( ze wil me alleen met auto brengen maar dat wil ik niet. ook mag ik niet bij hem pitten als we daar weg komen en dat vind is stom.

hoe kan ik me moeder overhalen dat ik op fiets heen mag en daar mag blijven slapen?

PS: ik heb alles geprobeerd

Typisch gevalletje van "Jammer joh".


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:26.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.