Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=12)
-   -   Neergeschoten. (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=66634)

Joey1994 6 April 2010 20:25

Neergeschoten.
 
Er is bij ons in de straat iemand neergegund :O

Joey1994 6 April 2010 20:30

Citaat:

Origineel gepost door Henkus (Bericht 1468923)
zal wel terecht zijn dan

Ze hadden een torrie gezet op de benzinepomp in de buurt. Politie achtervolging klem gereden. Was hij weggelopen. Wou hij een huis in vluchtte Werd hij door die persoon geslagen. Wou hij weer ander huis in lopen kwam er politie. Hij schoot op de politie en werd geraakt. Hij is in levensgevaar.

ash-hôôle 6 April 2010 20:31

mietje.

Joey1994 6 April 2010 20:40

Citaat:

Origineel gepost door Henkus (Bericht 1468927)
dus hij schoot zichzelf neer? :')

Nee, door terug vuur obvious :')

Zeespons 6 April 2010 20:40

Bijlmer?

Joey1994 6 April 2010 20:43

Citaat:

Origineel gepost door Zeespons (Bericht 1468930)
Bijlmer?

Merenwijk. Bijna ook een Belmer aan het worden hier. :+

Mr. Macphisto 6 April 2010 20:45

Je zou er maar zitten.

Deegbal 6 April 2010 20:49

Eigen schuld.

Lupadi 6 April 2010 21:27

dikke bult?

Wortelbrood 6 April 2010 21:31

Wat een sukkeltje.

Baloe 6 April 2010 21:41

hijs niet doodgeschoten ofzo... boeie...vorig jaar toen ik hier kwam wonen hadden ze net om de hoek iemand neergestoken, voel je je ook lekker:P

tommy almighty 6 April 2010 21:48

Ik woon echt in zo'n klein kutdorpje en zelfs hier is er vorig jaar in de buurt iemand neergestoken en een paar jaar geleden hebben ze aan 't eind van mijn straat een lijk in de mais gevonden:P

Lupadi 6 April 2010 21:55

ik woon in culemborg
dum dum dum

blabla1993 6 April 2010 22:20

Hier is ook een tijdje terug vrij random een vent midden in de nacht neergeschoten vanuit een auto die daarna wegreed.
Lig er niet wakker van.

Joey1994 6 April 2010 22:31

De politie heeft dinsdagavond rond zeven uur in de Merenwijk een man neergeschoten. De verdachte was op de vlucht voor de politie. Het slachtoffer is met een schotwond aan zijn been naar het ziekenhuis vervoerd.

Kort daarvoor werd de man na een achtervolging klemgereden door de politie. Hij vluchtte door enkele tuinen, probeerde een woning binnen te komen en klom uiteindelijk bij de Platanenrode tegen een regenpijp op. Daar werd hij door drie agenten beschoten. De man ging toch nog via het dak de woning binnen en werd daar uiteindelijk aangehouden.

Volgens een getuige was de verdachte niet bewapend. ,,Ik heb daar goed op gelet, hij had niets in zijn handen.'' De getuige verbaasde zich over het gebrek aan schietvaardigheid bij de agenten. ,,Pas het elfde schot was raak.''

Na het incident deden geruchten de ronde dat de verdachte eerder een benzinestation zou hebben overvallen. Dat kon niet worden bevestigd door de politie.

Baloe 6 April 2010 23:06

Citaat:

Origineel gepost door Joey1994 (Bericht 1469050)
..........blabla..............

wat is je volgende post? het uitgebreide verslag van sbs shownieuws?

shannonalison 12 April 2010 18:13

wooow
pijnlijk.

RivellaDark 12 April 2010 18:56

Citaat:

Origineel gepost door Joey1994 (Bericht 1468924)
Ze hadden een torrie gezet op de benzinepomp in de buurt. Politie achtervolging klem gereden. Was hij weggelopen. Wou hij een huis in vluchtte Werd hij door die persoon geslagen. Wou hij weer ander huis in lopen kwam er politie. Hij schoot op de politie en werd geraakt. Hij is in levensgevaar.

Citaat:

Origineel gepost door Joey1994 (Bericht 1469050)
De politie heeft dinsdagavond rond zeven uur in de Merenwijk een man neergeschoten. De verdachte was op de vlucht voor de politie. Het slachtoffer is met een schotwond aan zijn been naar het ziekenhuis vervoerd.

Kort daarvoor werd de man na een achtervolging klemgereden door de politie. Hij vluchtte door enkele tuinen, probeerde een woning binnen te komen en klom uiteindelijk bij de Platanenrode tegen een regenpijp op. Daar werd hij door drie agenten beschoten. De man ging toch nog via het dak de woning binnen en werd daar uiteindelijk aangehouden.

Volgens een getuige was de verdachte niet bewapend. ,,Ik heb daar goed op gelet, hij had niets in zijn handen.'' De getuige verbaasde zich over het gebrek aan schietvaardigheid bij de agenten. ,,Pas het elfde schot was raak.''

Na het incident deden geruchten de ronde dat de verdachte eerder een benzinestation zou hebben overvallen. Dat kon niet worden bevestigd door de politie.

que?

Baloe 12 April 2010 18:57

Scherp :Y)

blabla1993 12 April 2010 18:58

Schotwond in je been kan je best in levensgevaar brengen hoor.

RivellaDark 12 April 2010 19:00

Citaat:

Origineel gepost door blabla1993 (Bericht 1471591)
Schotwond in je been kan je best in levensgevaar brengen hoor.

Kan best maar ik bedoelde meer dat de verhalen nogal uiteen lopen.

Chrizlybeer 12 April 2010 22:06

Citaat:

Origineel gepost door RivellaDark (Bericht 1471595)
Kan best maar ik bedoelde meer dat de verhalen nogal uiteen lopen.

Beetje raar dan dat je alleen het stukje over levensgevaar en been dik gedrukt hebt gedaan. Dat wekt namelijk de illusie dat je je daar op focust...

RivellaDark 12 April 2010 22:09

Citaat:

Origineel gepost door Chrizlybeer (Bericht 1471880)
Beetje raar dan dat je alleen het stukje over levensgevaar en been dik gedrukt hebt gedaan. Dat wekt namelijk de illusie dat je je daar op focust...

Als je goed keek zag je dat ik ook iets onderstreept had wat weer iets anders tegensprak...

Chrizlybeer 12 April 2010 22:14

Citaat:

Origineel gepost door RivellaDark (Bericht 1471881)
Als je goed keek zag je dat ik ook iets onderstreept had wat weer iets anders tegensprak...

Ok, dat had ik niet gezien omdat een dik gedrukt stuk tekst meer in het oog springt dan dat streepje.

Maar dan nog steeds hoe loopt het verhaal dat ie in zn been is geschoten en dat ie in levensgevaar zou zijn uiteen?

Baloe 12 April 2010 22:17

Waarschijnlijk op t feit dat politie int been schiet om iemand te ontwapenen/overmeesteren en dat dat niet leidt tot ernstige verwondingen die mogelijk tot levensgevaar kunnen leiden...
denk ik

Chrizlybeer 12 April 2010 22:23

Aan een schot in je been kan je prima onder door gaan zoals al eerder gezegd.
En toen dat puntje net werd aangestipt werd daar door rivelladark niet op gereageerd in de zin van "oh dat wist ik niet dus laat die maar zitten" maar zei ze dat ze ermee wil aangeven dat de verhalen nogal uiteen lopen.
Ik vraag me dus af hoe dat dan uiteen loopt?

Baloe 12 April 2010 22:25

ah, dan mag ze zelf reageren :Y)

vind dat je trouwens wel sterk reageert :)

RivellaDark 12 April 2010 22:25

Als je het zonder kleppen op bekijkt zoals (naar mijn mening) veel mensen dat hier doen op dit forum. Zou je iig begrijpen waar ik op doel.

RivellaDark 12 April 2010 22:28

Citaat:

Origineel gepost door Baloe (Bericht 1471906)
ah, dan mag ze zelf reageren :Y)

vind dat je trouwens wel sterk reageert :)

Vind eigenlijk dat meerdere mensen heel sterk op mij reageren, en heb eigenlijk langzamerhand geen eens meer zin om op dit forum te blijven. Zijn gelukkig ook nog mensen die wel aardig zijn op het forum...

Chrizlybeer 12 April 2010 22:29

Citaat:

Origineel gepost door Baloe (Bericht 1471906)
ah, dan mag ze zelf reageren :Y)

vind dat je trouwens wel sterk reageert :)

Hoezo sterk? Als ergens een conclusie wordt getrokken die ik raar vind dan wil ik graag weten hoe die conclusie tot stand is gekomen.

Citaat:

Origineel gepost door RivellaDark (Bericht 1471907)
Als je het zonder kleppen op bekijkt zoals (naar mijn mening) veel mensen dat hier doen op dit forum. Zou je iig begrijpen waar ik op doel.

Sorry, welke kleppen? Verklaar eens.

blabla1993 12 April 2010 22:29

haha, zonder kleppen
Zonder enig verstand van het menselijk lichaam bedoel je?

MirrorMonster 12 April 2010 22:30

Hij bedoelt dat je goede reacties geeft.

RivellaDark 12 April 2010 22:35

Dit noem ik nou meelopen. Een iemand gaat een discussie met mij aan en meteen komen ze allemaal om mij de mond te snoeren.. Aangezien het op deze manier moet ga ik niet meer op dit topic in aangezien ik dit nutteloos vind. Ik kom hier voor mijn lol niet om afgezeken te worden ;)

MirrorMonster 12 April 2010 22:37

Citaat:

Origineel gepost door RivellaDark (Bericht 1471921)
Dit noem ik nou meelopen. Een iemand gaat een discussie met mij aan en meteen komen ze allemaal om mij de mond te snoeren.. Aangezien het op deze manier moet ga ik niet meer op dit topic in aangezien ik dit nutteloos vind. Ik kom hier voor mijn lol niet om afgezeken te worden ;)

Je moet je er niet teveel van aantrekken. Die langzittende forummers vinden het leuk om alle nieuwelingen te testen en als nodig weg te pesten, het is een fase. "Meer rechten" of zoiets, gewoon normaal doen, jezelf zijn en schijt hebben.

blabla1993 12 April 2010 22:38

Citaat:

Origineel gepost door RivellaDark (Bericht 1471921)
Dit noem ik nou meelopen. Een iemand gaat een discussie met mij aan en meteen komen ze allemaal om mij de mond te snoeren.

Bawww, alleen jammer voor je dat ik de opmerking eerder ook al maakte.
Citaat:

Origineel gepost door RivellaDark (Bericht 1471921)
Aangezien het op deze manier moet ga ik niet meer op dit topic in aangezien ik dit nutteloos vind. Ik kom hier voor mijn lol niet om afgezeken te worden ;)

Ook een goed excuus om je ongelijk niet toe te hoeven geven.

Baloe 12 April 2010 22:40

Citaat:

Origineel gepost door MirrorMonster (Bericht 1471915)
Hij bedoelt dat je goede reacties geeft.

klopt, ik doelde op het feit dat je aangeeft bij de persoon op wie jij reageert wat ze verkeerd zegt of hoe je t wil zien, de meesten reageren zo dat het onduidelijk word voor de ander en dat er meteen een kansloze discussie ontstaat die door een mod. moet worden geblust

@Rivella, rustig aan, niemand wil je de mond snoeren:*

RivellaDark 12 April 2010 22:42

Citaat:

Origineel gepost door blabla1993 (Bericht 1471914)
haha, zonder kleppen
Zonder enig verstand van het menselijk lichaam bedoel je?

Citaat:

Origineel gepost door MirrorMonster (Bericht 1471923)
Je moet je er niet teveel van aantrekken. Die langzittende forummers vinden het leuk om alle nieuwelingen te testen en als nodig weg te pesten, het is een fase. "Meer rechten" of zoiets, gewoon normaal doen, jezelf zijn en schijt hebben.

En daar heb ik geen zin in, dat "ik ben beter dan jij" gedrag. En ik snap het aan de ene kant heus wel, maar vind het raar, aan de ene kant willen mensen meer leden hier, vervolgens worden ze weggejaagd.

Toch grappig aan de andere kant, het verschil is erg duidelijk tussen Zweedse en Nederlanders...En op dit moment heb ik de Zweedse mensen liever moet ik zeggen.

Baloe 12 April 2010 22:43

nederlanders zijn gewoon nuchtere klootzakken :Y)

blabla1993 12 April 2010 22:44

Citaat:

Origineel gepost door RivellaDark (Bericht 1471929)
En daar heb ik geen zin in, dat "ik ben beter dan jij" gedrag.

Je kunt ook gewoon je ongelijk toegeven, dan is er voor mij ook niks meer aan.:{
Citaat:

Origineel gepost door RivellaDark (Bericht 1471929)
Toch grappig aan de andere kant, het verschil is erg duidelijk tussen Zweedse en Nederlanders...En op dit moment heb ik de Zweedse mensen liever moet ik zeggen.

Ja, of je meet even een heel volk af aan 3 mensen op het internet. :')

RivellaDark 12 April 2010 22:45

en hier speciaal voor blabla1993 omdat je er zo op kickt mensen af te zeiken: Grow up my dear gedraag je naar je leeftijd. Zoals een goede vriend van me zij gister in ongeveer dezelfde situatie tegen iemand "when you get in my age.. you'll see life from diffrent angles.. if you are smart of course.. but, if you are stupid.. you'll always live in the same circle.."


Voor de andere die net wel normaal posten: dankjulliewel :)

MirrorMonster 12 April 2010 22:45

Citaat:

Origineel gepost door RivellaDark (Bericht 1471929)
En daar heb ik geen zin in, dat "ik ben beter dan jij" gedrag. En ik snap het aan de ene kant heus wel, maar vind het raar, aan de ene kant willen mensen meer leden hier, vervolgens worden ze weggejaagd.

Toch grappig aan de andere kant, het verschil is erg duidelijk tussen Zweedse en Nederlanders...En op dit moment heb ik de Zweedse mensen liever moet ik zeggen.

Maar dat is dus wel wat er gebeurt. Zoveel mogelijk mensen binnenhalen om af te zeiken totdat ze weggaan, of ze gaan niet weg en het wordt saai en dus houden ze op, vraag is of jij het volhoudt, als je er na 2 dagen al last van hebt.
Is dit representatief voor de Nederlandse bevolking dan? De forummerts op leerlingen.com? Ik denk het niet.

Baloe 12 April 2010 22:45

Citaat:

Origineel gepost door blabla1993 (Bericht 1471933)
Je kunt ook gewoon je ongelijk toegeven, dan is er voor mij ook niks meer aan.:{
Ja, of je meet even een heel volk af aan 3 mensen op het internet. :')

blaab, jij bent wel een nuchtere nederlandse klootzak:Y)

RivellaDark 12 April 2010 22:45

Citaat:

Origineel gepost door Baloe (Bericht 1471931)
nederlanders zijn gewoon nuchtere klootzakken :Y)

+1

Had nooit gedacht dat ik dit zou zeggen en echt zou menen

Baloe 12 April 2010 22:46

Citaat:

Origineel gepost door RivellaDark (Bericht 1471934)
en hier speciaal voor blabla1993 omdat je er zo op kickt mensen af te zeiken: Grow up my dear gedraag je naar je leeftijd. Zoals een goede vriend van me zij gister in ongeveer dezelfde situatie tegen iemand "when you get in my age.. you'll see life from diffrent angles.. if you are smart of course.. but, if you are stupid.. you'll always live in the same circle.."


Voor de andere die net wel normaal posten: dankjulliewel :)

jij bent 19 en hij is 16, + het verschil in levensstijl

blabla1993 12 April 2010 22:47

Citaat:

Origineel gepost door RivellaDark (Bericht 1471934)
Grow up my dear gedraag je naar je leeftijd.

Kritisch zijn en discussies voeren is kinderachtig in Zweden? :')
Citaat:

Origineel gepost door RivellaDark (Bericht 1471934)
Zoals een goede vriend van me zij gister in ongeveer dezelfde situatie tegen iemand "when you get in my age.. you'll see life from diffrent angles.. if you are smart of course.. but, if you are stupid.. you'll always live in the same circle.."

Ja, en dan heb jij het over doen alsof je beter bent, jezus christus wat hypocriet.

RivellaDark 12 April 2010 22:49

Citaat:

Origineel gepost door MirrorMonster (Bericht 1471935)
Maar dat is dus wel wat er gebeurt. Zoveel mogelijk mensen binnenhalen om af te zeiken totdat ze weggaan, of ze gaan niet weg en het wordt saai en dus houden ze op, vraag is of jij het volhoudt, als je er na 2 dagen al last van hebt.
Is dit representatief voor de Nederlandse bevolking dan? De forummerts op leerlingen.com? Ik denk het niet.

Heb het niet alleen over de forummers op leerlingen.com nee. Heb op meerdere fora gezeten waar ik een "stammer" ben zeg maar en merk daar ook heel erg dat de nieuwelingen weggepest worden, zelf geen last van dus.
Het is trouwens niet zozeer dat ik er echt "last" van heb, heb valt me gewoon heel erg op en wou het even naar boven brengen.

RivellaDark 12 April 2010 22:53

Citaat:

Origineel gepost door blabla1993 (Bericht 1471941)
Kritisch zijn en discussies voeren is kinderachtig in Zweden? :')

Ja, en dan heb jij het over doen alsof je beter bent, jezus christus wat hypocriet.

Nee dat is het niet, maar wel op de manier die jij het doet, en dat is mijn mening.

En als het jou happy maakt door mij hypocriet te vinden moet je dat zeker vinden, daar lig ik niet van wakker.

RivellaDark 12 April 2010 22:56

Citaat:

Origineel gepost door Baloe (Bericht 1471939)
jij bent 19 en hij is 16, + het verschil in levensstijl

Is dat een excuus om mensen af te zeiken? :|

Baloe 12 April 2010 22:58

Citaat:

Origineel gepost door RivellaDark (Bericht 1471946)
Is dat een excuus om mensen af te zeiken? :|

jij ziet het als afzeiken, hij ziet het als bekritiserend discussieren.. dat is wat ik wil zeggen, jullie zien het beide anders;)

Chrizlybeer 12 April 2010 22:59

Citaat:

Origineel gepost door RivellaDark (Bericht 1471934)
en hier speciaal voor blabla1993 omdat je er zo op kickt mensen af te zeiken: Grow up my dear gedraag je naar je leeftijd. Zoals een goede vriend van me zij gister in ongeveer dezelfde situatie tegen iemand "when you get in my age.. you'll see life from diffrent angles.. if you are smart of course.. but, if you are stupid.. you'll always live in the same circle.."


Voor de andere die net wel normaal posten: dankjulliewel :)

Ik snap nou niet direct waarom dit afzeiken is. Er wordt iets gezegd dat mijn inziens onjuist is en daar reageer ik dan ook op. Als jij nou een verklaring geeft waaruit blijkt dat jij goed zit is er niets aan de hand. Zelfde geld als jij zegt dat het inderdaad niet helemaal goed was wat jij zei.
Maar jij praat er zodanig omheen waardoor je je ongelijk niet hoeft toe te geven.
Maar ja dat zal wel aan de leeftijd liggen he.
"When you get in my age..."


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:09.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.