Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=12)
-   -   Joran Spreekt (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=66285)

MirrorMonster 28 February 2010 19:25

Joran Spreekt
 
Over 5 minuten komt Joran van der Sloot nog maar weer eens op tv, RTL 5, om weer eens het verhaal te vertellen over Natalee Halloway. Gaan jullie daar nog naar kijken? Hij schijnt nu echt de waarheid te vertellen en zijn uitlatingen worden onderzocht door vaklui. Hij zit in ieder geval te huilen, yesh, interesseert jullie het nog?

tommy almighty 28 February 2010 19:26

nee, en iedereen zou 'm moeten negeren want deze vent verdient geld elke keer als hij op tv komt.

Deegbal 28 February 2010 19:26

Hij is oud nieuws.

Wortelbrood 28 February 2010 19:27

Citaat:

Origineel gepost door tommy almighty (Bericht 1455049)
nee, en iedereen zou 'm moeten negeren want deze vent verdient geld elke keer als hij op tv komt.

.

MirrorMonster 28 February 2010 19:27

Hij is nog steeds op te pakken, dus als hij weer een opbiechting doet, dit keer geen verborgen camera's, dan is hij toch op te pakken?

tommy almighty 28 February 2010 19:29

^joran heeft gewoon weer gedacht: "ik heb weer een beetje weinig geld maar als ik weer een lulverhaal bedenk over mijn moord waar ik heel trots op ben kan ik vast wel wat verdien door 't te verkopen aan een tv zender":P

MirrorMonster 28 February 2010 19:30

Citaat:

Origineel gepost door tommy almighty (Bericht 1455057)
^joran heeft gewoon weer gedacht: "ik heb weer een beetje weinig geld maar als ik weer een lulverhaal bedenk over mijn moord waar ik heel trots op ben kan ik vast wel wat verdien door 't te verkopen aan een tv zender":P

Of hij wordt overmand door schuldgevoel aangezien zijn vader onlangs is overleden aan een hartaanval (stress?). Ik ben in ieder geval wel benieuwd wat hij te melden heeft, het begint nu dus ik ga kijken:thumbsup:

tommy almighty 28 February 2010 19:30

^niet doen 't is toch al bewezen dat z'n verhaal gelul is.

MirrorMonster 28 February 2010 19:33

Ja zn oude verhaal, hij gaat nu een nieuw verhaal doen. daar ben ik wel benieuwd naar, hij heeft wel een dikke vieze plofkop gekregen

MirrorMonster 28 February 2010 19:35

OCH NEE HE! hij wordt geinterviewd door Terror Jaap, hoe komen ze erop! wat slecht

tommy almighty 28 February 2010 19:38

dit verhaal is ook al ontkracht, er klopt helemaal niks van.....

Mr. Macphisto 28 February 2010 20:21

Ik kijk niet naar leugenaars op de televee. Ieder kijker extra means money.
En die dikke vieze pad Jaap Amesz neem ik zeker niet serieus want die heeft hem iedere keer geld gegeven.

Deegbal 28 February 2010 20:22

Ik kijk nu wel, maar ik vind het maar slap gelul.

Mr. Macphisto 28 February 2010 20:31

Een leugendetector, doe normaal hee.
Pursuit of happiness is bezig op rtl 4, much better.

Deegbal 28 February 2010 20:37

Dat is een goede film.

MirrorMonster 28 February 2010 20:45

Het verhaal is geloofwaardig, maar toch twijfel ik aan hem, hij weet dat hij alles kan vertellen want niemand die hem gelooft, dus waarom niet gewoon de waarheid? je moet je wel indenken dat zoiets in 5 jaar echt slopend op die jongen gewerkt moet hebben, maar wat olie en oliedom gehandeld

Deegbal 28 February 2010 20:56

Ze zouden haar nu toch moeten kunnen vinden.

Mr. Macphisto 28 February 2010 21:05

Citaat:

Origineel gepost door MirrorMonster (Bericht 1455098)
Het verhaal is geloofwaardig, maar toch twijfel ik aan hem, hij weet dat hij alles kan vertellen want niemand die hem gelooft, dus waarom niet gewoon de waarheid? je moet je wel indenken dat zoiets in 5 jaar echt slopend op die jongen gewerkt moet hebben, maar wat olie en oliedom gehandeld

Want? Die kerel heeft dik geld gekregen voor a; dat liegen.

MirrorMonster 28 February 2010 21:15

Ik spreek niks goed wat hij gedaan heeft, maar leef je eens in in die jongen, het moet toch zwaar zijn om zo lang die leugens vol te houden, al heeft hij het er zelf meegemaakt en je kunt niet bij voorbaat zeggen dat het leugens zijn. En het is het meest aannemelijke verhaal tot nu toe, ik vond dat stemanalyse gedoe best interessant

Mr. Macphisto 28 February 2010 21:31

Ja best interessant. Toch niet betrouwbaar. Het is weer een leuk avondje televisie maar meer niet. Hij heeft zo vaak gelogen dat ik gewoon zin meer heb om tijd te besteden aan zo'n prutser.

Deegbal 28 February 2010 21:34

Ik vond het tijdverspilling. Altijd met die kutzenders als RTL en SBS. Zeggen alles 30x.

Baloe 28 February 2010 23:39

zn pa is dood en hij heeft ineens een nieuw verhaal

ja...erg geloofwaardig..

smiley D 28 February 2010 23:40

Joran is niet op te pakken zolang er geen bewijs is en toegeven in een intervieuw mag niet gezien worden als bewijs.

Daarbij floreert zijn hoerenkast wel lekker in thailand ofzo toch?

MirrorMonster 28 February 2010 23:44

Citaat:

Origineel gepost door Baloe (Bericht 1455205)
zn pa is dood en hij heeft ineens een nieuw verhaal

ja...erg geloofwaardig..

Nee, daar zat ik fout. Het is allemaal ver daarvoor opgenomen

MirrorMonster 28 February 2010 23:45

Citaat:

Origineel gepost door smiley D (Bericht 1455206)
Joran is niet op te pakken zolang er geen bewijs is en toegeven in een intervieuw mag niet gezien worden als bewijs.

Daarbij floreert zijn hoerenkast wel lekker in thailand ofzo toch?

Nee man. Dat is allang klaar. En hij heeft nu een nieuwe dumpplaats aangegeven, niet de oceaan, maar in een moeras. Dus als ze het lijk vinden dan is de zaak rond

smiley D 1 March 2010 00:10

In een moeras een aantal jaar dan is het toch al vergaan.

En zoals gezegd deze video mag niet als bewijs gebruikt worden,daarbij zal het lichaam nooit gevonden worden.

smiley D 1 March 2010 01:01

Nee ik woon verre van veen.

Deegbal 1 March 2010 07:28

Ik wel. En die was al oud. Dus ze vinden haar wel hoor, als het werkelijk zo is.

Baloe 1 March 2010 08:03

het meisje van Nulde was toch ook gevonden, terwijl die zelfs in stukken was gesneden (dacht ik?)

ash-hôôle 1 March 2010 12:39

die veenlijken zijn duizenden jaren oud.


En daarnaast joran is gewoon een kloot. The pursuit of happiness is wel tof.

Mr. Macphisto 1 March 2010 13:11

Ja idd. Die heb ik ook gekeken.

Vollemaan 1 March 2010 14:45

Ik vind hem geniaal.

Baloe 1 March 2010 15:02

Citaat:

Origineel gepost door ash-hôôle (Bericht 1455241)
die veenlijken zijn duizenden jaren oud.


En daarnaast joran is gewoon een kloot. The pursuit of happiness is wel tof.

happYness

kga m vanavond kijken op dvd, ken m al, maar blijft goeie film ja :thumbsup:

MirrorMonster 1 March 2010 15:17

OT:

Het was een leuk anderhalf uurtje tv en het is goed gespeeld, maar ook dit is alweer ontkracht jammer genoeg. Het is een pathologische leugenaar.

tommy almighty 1 March 2010 16:29

Citaat:

Origineel gepost door ash-hôôle (Bericht 1455241)
die veenlijken zijn duizenden jaren oud.


En daarnaast joran is gewoon een kloot. The pursuit of happiness is wel tof.

mooie film _0_, ik heb 'm op dvd

Deegbal 1 March 2010 16:33

Ik ook. :d

Mr. Macphisto 1 March 2010 17:18

Citaat:

Origineel gepost door MirrorMonster (Bericht 1455351)
OT:

Het was een leuk anderhalf uurtje tv en het is goed gespeeld, maar ook dit is alweer ontkracht jammer genoeg. Het is een pathologische leugenaar.

Ben je erachter?


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:40.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.