Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Zomervakantie 2006 (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=200)
-   -   Wie blijft er thuis en wat doe je dan? (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=59287)

Dunja 15 July 2006 13:55

Wie blijft er thuis en wat doe je dan?
 
Zie titel. :+



Wij waren eerst ook van plan om thuis te blijven. Lekker luieren en uitslapen. Maar uiteindelijk gingen we toch weg. :7



Ziijn er verder nog mensen die gewoon thuis blijven? Wat is de reden en heb je nog leuke plannen om iets te gaan doen? (In Nederland dan, hè. :d ) Vertel het hier!

Psycho_Killer 15 July 2006 19:49

Uuh... M'n OV uitbuiten en tja voor de rest weinig...

AMF 15 July 2006 20:20

Citaat:

Origineel gepost door Psycho_Killer
Uuh... M'n OV uitbuiten en tja voor de rest weinig...

die is niet geldig in de zomervakantie :?

ik blijf ook thuis, lekker centjes verdienen, kan ik volgend jaar weer goed op vakantie ;)

Psycho_Killer 15 July 2006 20:21

Ik heb al 4 weken vakantie... :P

Dunja 16 July 2006 19:13

Citaat:

Origineel gepost door AMF
ik blijf ook thuis, lekker centjes verdienen, kan ik volgend jaar weer goed op vakantie

En zo doe je dat om en om? :d

Voor de gene die thuis blijven: Jullie hebben mooi weer!!

PFP 16 July 2006 19:53

met de sneltrein naar zandvoort

Tyskie 16 July 2006 20:48

Graaf je in het kader van je studie daar ook kuilen?

Jamiel 16 July 2006 23:35

ik heb me voorgenomen om tot disneyland ( over 18 daagjes ) heeeeelemaal niks te doen: alleen leuke dingen!
Na die 3 daagjes disney moet ik weer bezig voor school. Piano, notationlab en mijn hoofdvak zang

patriesje 17 July 2006 13:41

Ik blijf lekker thuis....want ik had samen met me moeder uitgezocht wanneer ik vakantie moest nemen en dat heb ik door gegeven aan m'n baas. Toen wou me moeder naar een andere camping en konden ze alleen maar later dus ja ik heb weinig keus...:$ maar ja ik zal me denk ik niet vervelen hoor eerst even lekker werken en dan met m'n vriend en m'n schoonzus en haar vriend lekker naar een pretpark of zo en als die niet mee willen dan alleen m'n vriend en ik.

Verder zal ik niet zo heel veel doen want m'n vriend heeft een extra week vrijgenomen die in mijn vakantie valt:D ( wat een sgatje) en dan heb ik nog 1 week vakantie en dan gaat hij werken en als ik weer moet werken dan gaat hij met zijn ouders op vakantie dus tja er is weinig aan te doen.

Maar ik ga me toch wel vermaken denk ik lekker naar het strand en zo en tjaa.....tuurlijk lekker lang uitslapen en misschien dat ik nog wel even naar me moeder ga om te kijken hoe het daar is en dat zou dan 3 dagen zijn want ja ik moet ook weer werken:( maar ja dat brengt alleen maar geld in het laatje dus ik zie het maar weer van de zonninge kant;)

En volgend jaar gaan we naar Griekeland met me moeder haar vriend en m'n zusjes en mijn vriend dus dat word wel gezellig voor de laatste keer want daarna ga ik alleen nog maar alleen op vakantie en met m'n vriend natuurlijk!!:yes:

Dunja 17 July 2006 17:13

Helemaal in je eentje? :(

3rd boetah 17 July 2006 17:19

zolang het dit weer blijft, ga ik nergens heen :z

Het is namelijk gewoon kut als je naar het buitenland gaat, en het in Nederland gewoon prachtig weer is.

AMF 17 July 2006 18:35

Citaat:

Origineel gepost door Dunja
En zo doe je dat om en om? :d

Voor de gene die thuis blijven: Jullie hebben mooi weer!!

Neehoor, maar omdat ik een halfjaar in Londen heb gezeten en een maandje geleden verhuisd ben heb ik niet genoeg geld om op vakantie te gaan :)

Dunja 17 July 2006 18:50

O.o

Hopelijk kun je gauw weer. :d

Dunja 17 July 2006 18:50

Citaat:

Origineel gepost door 3rd boetah
zolang het dit weer blijft, ga ik nergens heen :z

Het is namelijk gewoon kut als je naar het buitenland gaat, en het in Nederland gewoon prachtig weer is.

Slim. hehehe. Dan ben je ook nog goedkoper uit. :d

Raspberry 18 July 2006 22:45

Werken, dagjes weg. (Denk aan strand, efteling etc. etc.)
Ook leuk. :)

RandyJC 19 July 2006 06:40

werken werken werken werken..

heb geen vakantie :'(

Sanne 19 July 2006 10:45

Citaat:

Origineel gepost door RandyJC
werken werken werken werken..

heb geen vakantie :'(

idem dito

Sander 19 July 2006 10:46

wat zij zegt ;)

Raspberry 19 July 2006 13:04

Misschien hebben we volgend jaar meer geluk :+

Dunja 20 July 2006 08:16

RandyJC, Raspberry, Sander0201 en Sanne...

Ik leef met jullie mee. Heel veel succes. Kijk maar niet teveel naar het vakantie-topic. :no:

Sander 20 July 2006 08:19

Ik heb wel een klein beetje gelogen trouwens, ik ga nog wel op vakantie twee weekjes, maar tot die tijd moet ik gewoon volle dagen werken.

insanity 20 July 2006 08:22

papa en mama gaan wel weg samen met mn zussie
dus ik geef gewoon feestje van een week ^^

Sander 20 July 2006 08:23

En ik ben niet uitgenodigd?

Raspberry 20 July 2006 09:13

Dan moet jij niet zeuren dan Sander. Jij gaat op vakantie, dus blijf je niet thuis. (bijna) iedereen moet werken voor ze op vakantie gaan. :p
Liegbeest. :+

Sander 20 July 2006 09:27

Citaat:

Origineel gepost door Raspberry
Dan moet jij niet zeuren dan Sander. Jij gaat op vakantie, dus blijf je niet thuis. (bijna) iedereen moet werken voor ze op vakantie gaan. :p
Liegbeest. :+


:$

Ikke7 22 July 2006 18:33

wij blijven ook thuis...onze hond heeft pups:D maar ga met 2 vriendinnen 3 dagen met de trein (utrecht winkelen, zandvoort strand).. en verder zie'k nog wel!!

Meisje_ 25 July 2006 22:21

Ik ga de hele vakantie werken 8) :P

MrInsane 25 July 2006 23:38

Ik werk deze hele vakantie eigelijk door op wat dagen na, plus ik ben met mijn rijbewijs bezig en heb dus al veel lessen gehad op dit moment :p rijbewijs moet zo snel mogelijk binnnen zijn namelijk!!

Becks86 28 July 2006 14:32

ik blijf thuis, beetje niks doen, van het weer genieten... beetje gitaar spelen. en voornamelijk lui zijn ;)

Debora_1990 8 August 2006 13:54

ik blijf ook thuis, en ik hou mij bezig met knutselen en veel winkelen
nadeel: mijn centen zijn op :p

appelshampoo 8 August 2006 16:32

werken, feesten, zuipen, dagjes naar het strand, barbecuen, sporten, luieren, uitslapen, dagjes naar pretparken, picknicken op de dijk, op stap gaan, dagjes shoppen in een andere stad. ik vermaak me wel!

Dunja 8 August 2006 20:01

Citaat:

Origineel gepost door Meisje_
Ik ga de hele vakantie werken 8) :P

In slagharen zeker?! :rolleyes: :D


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:59.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.