Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Films, Tv en Radio (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Big Brother (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=55469)

Tyskie 28 August 2005 21:21

Big Brother
 
Het is weer begonnen hoor...
En stiekum vind ik het geweldig... Wat een types hebben ze bij elkaar gezet en wat zitten ze enorm te fucken met die gasten. Het kan niet anders dat dit echt gaat knallen.

Nog meer mensen die het gezien hebben?

AmbyPur 29 August 2005 00:01

ik vind het nu al ge wel dig

Nightwolf 29 August 2005 05:13

ik niet, misschien een keer aanzien maar bij voorbaat vind ik t de zoveelste jaargang.

3rd boetah 29 August 2005 08:12

Als ik ga kijken krijg ik ruzie :o

Tyskie 29 August 2005 16:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nightwolf
ik niet, misschien een keer aanzien maar bij voorbaat vind ik t de zoveelste jaargang.
Wat een kansloze stapper-opmerking is dit zeg. :')

chica 29 August 2005 16:19

Ik heb het gister gekeken, verheug me al op vanavond:9

Wat is die Ralph trouwens een onwijze hete gozer:+

Nightwolf 29 August 2005 16:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Wat een kansloze stapper-opmerking is dit zeg. :')
dan is dat maar zo. de 1e serie vond ik leuk, de 2e wat minder en in de 3e had ik al helemaal geen zin meer in.

dat jij mijn mening kansloos vind, maakt jou alleen nog maar kanslozer :*

Tyskie 29 August 2005 16:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nightwolf
dan is dat maar zo. de 1e serie vond ik leuk, de 2e wat minder en in de 3e had ik al helemaal geen zin meer in.

dat jij mijn mening kansloos vind, maakt jou alleen nog maar kanslozer :*

Wat jij wilt, stappertje.. :')

Atjeuh 29 August 2005 16:57

Ik vind het echt zielig voor haar dat ze die ex er bij hebben gezet.. en die vrouw die zwanger is is maar gestoord in der hoofd...

Denden 100 piek 29 August 2005 17:32

Project Robinson vind ik veel leuker, heb je tenminste een mooie achtergrond om naar te kijken als het even saai wordt.

Tyskie 29 August 2005 18:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Atjeuh
Ik vind het echt zielig voor haar dat ze die ex er bij hebben gezet.. en die vrouw die zwanger is is maar gestoord in der hoofd...
Ach, die Nathalie is gewoon een aandachtsgeile en manipulatieve snol.. Achterlijk wijf, aan dat soort types heb ik echt een hekel.

En die zwangere vrouw gaat enorm veel irritaties oproepen, dat moge nu al wel duidelijk zijn. Ben benieuwd of ze haar er toch uit durven te stemmen...

chica 29 August 2005 21:05

Ben echt benieuwd hoe dat tussen Nathalie en Ralph gaat lopen:o

En Rob en Joost lijken mij wel leuke mannen/gozers:thumbsup:

AmbyPur 29 August 2005 21:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door chica

Wat is die Ralph trouwens een onwijze hete gozer:+

hij is brandweerman :9~

nevaeh1987 29 August 2005 21:41

Ik zat vanavond om half 8 ook weer paraat :o Ik vind het allemaal wel lachen en leuk om te zien. Dat iedereen meteen Ralph de schuld gaf voor Rob's vertrek :') En die zwangere had ik veel delleriger voorgesteld. Maar ik denk dat dit wel een serie gaat worden die weer wat nieuw leven erin blaast, en ik dus leuk vind om te volgen :thumbsup:

Headliner 29 August 2005 21:46

ik was echt een fan van die eerste BB serie.. iedere week naar die grote studio fietsen.. prachtige tijd was dat 8) :7

denk dat dit ook wel interessant gaat worden :thumbsup: minpuntje vind ik alleen die zwangere, rokende vrouw :no:

Tyskie 29 August 2005 21:48

Zwangere vrouwen zijn eng en deze al helemaal... brrr...

En Amber dank ik hartelijk voor het ondersteunende beeldmateriaal...

AmbyPur 29 August 2005 22:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nevaeh1987
En die zwangere had ik veel delleriger voorgesteld.
ja ik ook! ik had echt zo'n aso wijf verwacht ,maar het is echt zo'n timide dametje. die zelf niet snap waarom ze persee niet wil roken als de baby er eenmaal is, maar wel rookt nu de baby nog in dr buik zit :z

Sanne 29 August 2005 23:25

Ik heb het nog niet gezien. Wanneer waar en hoelaat is het?

Bask 29 August 2005 23:29

kijk alleen horrorfilms, het nieuws en tussendoor wat onbelangrijks, geen big brother.

MrInsane 30 August 2005 11:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nightwolf
dan is dat maar zo. de 1e serie vond ik leuk, de 2e wat minder en in de 3e had ik al helemaal geen zin meer in.

dat jij mijn mening kansloos vind, maakt jou alleen nog maar kanslozer :*

Nou kinders wees eens wat aardiger voor mekaar :p
:+

Suepahfly 30 August 2005 12:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MrInsane
Nou kinders wees eens wat aardiger voor mekaar :p
:+

wat hij zei:p

appelshampoo 30 August 2005 18:04

Ik vind het een beetje extreem allemaal.. eerst die Rob eruit, en nu er weer in.. maar ach, het leukste vermaak blijft toch leedvermaak :+

en iedereen heeft iets geks toch?

chica 30 August 2005 18:11

Om half 8 op taaaaaaalpaaaaaaaaaaa..

Was het bijna vergeten straks:o

Grappig trouwens om live te kijken op internet.

prinskoekje 30 August 2005 18:31

Als ik dit alles hier lees mis is precies niets wanneer ik niet kijk.


'k zal mijn tijd wel beter spenderen :)

bartje518 30 August 2005 22:29

Ik vind het echt te kansloos gewoon :') Zo opvallend sensationeel als ze het willen maken met al die domme verzoeken en opdrachten.. Die eerste blijft gewoon niet te evenaren, helaas voor de makers..

eniT 31 August 2005 20:23

lijkt me dus echt zo'n lullig programma he!

sponsje 1 September 2005 08:22

joost is zoooooo fucking irritant!! gheeft het veeels te hoog in zn bol! en die Rob is idd vet relaxt :yes:

Ik heb geen medelijden met nathalie, als je zag wat ze in het filmpje zei voordat ze het huis in ging, leek het wel of ze nog vliefd op hem was...!

bloempjuh 1 September 2005 08:34

Wel raar eigenlijk, dat je na een paar afleveringen denkt dat je deze mensen 'kent' en dat je gaat praten over "hij/zij is leuk/stom"...

Het is maar tv :)

Maar ik kijk zelf ook, bijna dagelijks. Ik ben gewoon benieuwd. Ik heb nog geen favoriet.

chica 1 September 2005 12:08

Je denkt niet dat je de mensen kent, maar je hebt wel vooroordelen. Ze maken het er zelf naar.

sponsje 1 September 2005 12:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bloempjuh
Wel raar eigenlijk, dat je na een paar afleveringen denkt dat je deze mensen 'kent' en dat je gaat praten over "hij/zij is leuk/stom"...

Het is maar tv :)

Maar ik kijk zelf ook, bijna dagelijks. Ik ben gewoon benieuwd. Ik heb nog geen favoriet.



ja ik oordeel over die joost want hij had echt een te grote smoel...het huis zou zonder hem niet leuk zijn DAMN! echt een mietje :)

3rd boetah 1 September 2005 13:37

dankzij BB1 is trouwens mijn forumcarriere begonnen 8)
*mist toch eigenlijk wel het VOO-forum:(*

chica 1 September 2005 14:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sponsje
ja ik oordeel over die joost want hij had echt een te grote smoel...het huis zou zonder hem niet leuk zijn DAMN! echt een mietje :)
Joost een grote mond:?

bartje518 1 September 2005 17:41

Wat mij trouwens ook opviel was toen die gast die de eerste 2 dagen ofzo opgesloten was weer binnen kwam iedereen hem ging omhelzen enzo, alsof ze elkaar al jaren kennen :')

chica 2 September 2005 10:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Wat mij trouwens ook opviel was toen die gast die de eerste 2 dagen ofzo opgesloten was weer binnen kwam iedereen hem ging omhelzen enzo, alsof ze elkaar al jaren kennen :')

Die vond ik inderdaad erg sterk:+

Maar volgens mij word je in zo'n huis snel emotioneel en heeft dat ermee te maken.. En je bouwt snel een band op, maar na één dag..:')

Van Joost begreep ik het nog, maar de rest:Y)

bartje518 2 September 2005 12:56

Mja, volgens mij is het een heleboel 'overacting'. Sinds Ruud van BB1 is het allemaal knuffelen en het kan niet klef genoeg wezen.. Ik vraag me af wie er werkelijk zichzelf is.

Overigens was de eerste 'stemronde' gisteren ook echt waardeloos en met dat fietsen wekt men nu de indruk werkelijk door alle creativiteit op het gebied van opdrachten heen te zijn. Wat nu wanneer iedereen behalve één iemand genomineerd was? (ja, ik kijk het dus wel, alleen maar om achteraf kritiek te kunnen leveren :'))

chica 4 September 2005 16:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Mja, volgens mij is het een heleboel 'overacting'. Sinds Ruud van BB1 is het allemaal knuffelen en het kan niet klef genoeg wezen.. Ik vraag me af wie er werkelijk zichzelf is.

Overigens was de eerste 'stemronde' gisteren ook echt waardeloos en met dat fietsen wekt men nu de indruk werkelijk door alle creativiteit op het gebied van opdrachten heen te zijn. Wat nu wanneer iedereen behalve één iemand genomineerd was? (ja, ik kijk het dus wel, alleen maar om achteraf kritiek te kunnen leveren :'))

Jij houdt van kritiek leveren;)

Ik denk dat veel personen zichzelf zijn. Niet helemaal natuurlijk, maar ze gedragen zich niet anders voor de kijkcijfers ofzo.

Het fietsen is alweer gestopt. Misschien hebben ze het daarom gedaan, want dat hadden ze toch nooit vol gehouden? Zeker niet omdat ze maar met de helft mochten fietsen.. Die opdracht hadden ze niet gegeven als maar één iemand niet genomineerd was.

Ze hebben maandag of dinsdag al genomineerd, dus ze hadden tijd genoeg om erover na te denken. Over een opdracht.

bartje518 4 September 2005 16:47

Ja, dat bedoel ik dus. Ik heb de indruk dat er helemaal geen 'script' klaarligt, maar men steeds op situaties inspringt om het maar spectaculairder en leuker te maken voor de kijker. Het is helemaal geen 'back to basic'-idee meer zoals eerst. Bijzonder jammer want ook dat trekt kijkers..

chica 4 September 2005 17:47

Ze zijn volgens mij heel wat dingen van plan.. Dillema's, opdrachten..
Maar ze laten volgens mij alles afhangen van wat er in het huis gebeurd. Als Lieske het geld niet had aangepakt en in haar koffer had gestopt, hadden de bewoners ook niet hun koffers leeg hoeven maken, etc.
Back to Basic was ook niet echt de opzet van dit jaar. De mensen hebben ze er trouwens wel op uitgekozen. Het zijn allemaal totaal uiteenlopende types. Dat was het altijd wel, maar nu valt het me nog meer op.

nevaeh1987 4 September 2005 21:52

Maar back to basic is ook maar 1 jaar echt een succes geweest, 2e jaar minder en 3e jaar was het totaal niks meer.. blijkbaar werkt deze nieuwe formule wel want we kijken er allemaal weer naar

bartje518 4 September 2005 22:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nevaeh1987
Maar back to basic is ook maar 1 jaar echt een succes geweest, 2e jaar minder en 3e jaar was het totaal niks meer.. blijkbaar werkt deze nieuwe formule wel want we kijken er allemaal weer naar
Het 2e jaar is altijd het slechtste jaar. Na een spetterend succes als in jaar 1 moet je niet verwachten dat het in het 2e jaar weer raak is. Jaar 3 wilde men toen ineens totaal anders doen. Nu moet het nog gekker en volgens mij gaat dat niet lang werken. Juist nu had een versie als in 1999 weer een doorslaand succes kunnen worden..

Tyskie 5 September 2005 06:36

Het had nooit als BB1 kunnen worden... Ze pakken het nu wel mooi aan vind ik. Tis toch meer een aflevering van kijken hoe men reageert op bepaalde manipulaties. Kijk naar dat fietsen, die Ralph draaide helemaal door. Kijk naar Lieske met haar geld. Nathalie en Ralph. Tanja over het algemeen.
Nu moeten ze alleen dat been van Rob nog een keer over de schutting laten gooien.

chica 6 September 2005 16:14

Joost vind ik echt een van de leukste:p


En das toevallig zo ja:+

bartje518 11 October 2005 12:16

Lieske zit er nog steeds in 8-) Een geweldige anti-hero :love:

3rd boetah 11 October 2005 12:20

Ik ga het huis in, die ene miep zwanger maken :z

chica 11 October 2005 12:35

Welke miep?:+

3rd boetah 11 October 2005 12:36

die ene van 40 die kinderen wil :+
En anders lieske ja :7

bartje518 11 October 2005 12:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 3rd boetah
die ene van 40 die kinderen wil :+
He bah :o

Headliner 11 October 2005 12:58

die ene roodharige dan, pfuuu

geef haar wat drank en bonken maar :7

bartje518 14 October 2005 16:38

Linda eruit. Die was stomdronken trouwens :')

bartje518 21 October 2005 14:42

En weeerr is Lieske niet genomineerd, door niemand zelfs 8) Geweldig!!


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:53.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.