Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Klaag Corner (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=24)
-   -   Pesten over homo (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=55090)

forumzwerver 26 July 2005 17:31

Pesten over homo
 
Hey Ik word door 1 kind gepest. Die zegt de hele tijd hey homo en dan wordt ik kwaad want dat ben ik niet ik zei al daar kan ik niet tegen. En nu doet die het alleen maar help me ik wordt hier scheit ziek van:[

Sjanoow 26 July 2005 18:12

Pest hem terug, je zult wel makkelijk iets aan hem vinden dat 'anders' is en pak hem daar lekker mee terug :+

forumzwerver 26 July 2005 23:04

Hij heeft nogal best veel puisten:]

kurobu 26 July 2005 23:11

laat het zo .. als jij weet hoe het zit .. trek je daar verder nieks van aan .. hem pest u jij pest hem , jij pest hem terug hij pest u ook terug .. en zo is het een straatje zonder einde .. laat hem wezen ... dan staat hij lekker voor lul ;)

dext0r 26 July 2005 23:14

gewoon de homo gaan spelen, en doen alsof je hem leuk vind, moet je es zien hoe gauw die ophoudt.. (althans....dat zou moeten, anders is hij de homo :+ )

Sjanoow 27 July 2005 22:38

Jah, kan je ook doen, zow wat met hem 'flirten' :+
Alhoewel zou k dat liever niet doen met iemand die zoveel puisten heeft :kots:

hegje 28 July 2005 02:10

of je slaat hem op de bek...

kurobu 29 July 2005 00:28

altijd geweld of terug pesten of doen ... zijn jullie dan echt verwonderd dat de wereld aardig is :s
word volwassen en laat toch zo een mensen wezen waar ze zijn :s

hegje 29 July 2005 01:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kurobu
altijd geweld of terug pesten of doen ... zijn jullie dan echt verwonderd dat de wereld aardig is :s
word volwassen en laat toch zo een mensen wezen waar ze zijn :s

ikke nie snappe....

als iemand je vriend of vriendin uitscheld, dan zeg je er toch ook van dan, scheld je toch terug???? of laat je maar ze gangetje gaan?


'en laat toch zo een mensen wezen waar ze zijn'


leg dat zinnetje eens uit want snap er geen biet vam

Banaan 29 July 2005 02:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
gewoon de homo gaan spelen, en doen alsof je hem leuk vind, moet je es zien hoe gauw die ophoudt.. (althans....dat zou moeten, anders is hij de homo :+ )
Lol :+

Naja niet flirten want straks denk iedereen dat je faget bent. Gewoon negeren. :yes:

kurobu 29 July 2005 08:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hegje
ikke nie snappe....

als iemand je vriend of vriendin uitscheld, dan zeg je er toch ook van dan, scheld je toch terug???? of laat je maar ze gangetje gaan?


'en laat toch zo een mensen wezen waar ze zijn'


leg dat zinnetje eens uit want snap er geen biet vam


als iemand mijn vrienden pest ... dan help ik heb door tegen hen te zeggen van trek het u niet aan , en ze mee te nemen naar een plaats waar die pesters niet komen of dergelijke .


met het zinnetje : en laat toch zo een mensen wezen waar ze zijn "

bedoel ik het volgende : trek het u niet aan , laat ze gewoon doen zo een mensen hebben het slechter dan u ... jij moet enkel vergeten dat je gepest word , zij moeten telkens op hun hoede zijn als ze jou tegen komen om je te pesten ... dus als je hen negeert word hun tijd in jou nutteloos en gaan zo opgeven , als je terug scheld of doet ... is het terug leuk voor hen , want dan is hun tijd die ze in jou steken niet nuteloos maar leuk voor de pester .

snapie ?

mvg

marie99 31 July 2005 16:43

erger ik em dood aan!
percies of homo een scheldwoord is
men beste vrienden worden ook "beschuldigd" homo te zijn
in ons school is't een schande als ne jonge in de buurt van nen andere loopt!
'k vindet stoem van al die rotmensen
vliegt der is goe tegeuit zouek zegge ( ni me puiste wnat daar kannem zelf nisk aan doen :notgood: ma me iet anders
:thumbsup: )

:thumbsup: good luck



p.s.: alsem me de fiets komt plakkerige kaugom net onder de handvate van zone fiets da ge ze ni ziet, stevig vastpakken alsem zenne fiets pakt en banm! in de kaugom lekker smerig..

alexander16 1 August 2005 12:09

Ga hem gewoon een knuffel geven. En hop, je hoort er nooit meer wat van :-)

M-Bas 8 August 2005 19:54

of je reageert zwaar lam trug. of stelt hem gewoon de meest lamme vragen bijvoorbeeld:

Is jouwn moeder nog maagd?

kortom het slaat nergerns op en dat zal hem wel te ver gaan

3rd boetah 8 August 2005 20:00

niets mis met homo's.... des te meer chicks dr overblijven :p

Kwak 1 September 2005 17:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door M-Bas
of je reageert zwaar lam trug. of stelt hem gewoon de meest lamme vragen bijvoorbeeld:

Is jouwn moeder nog maagd?

kortom het slaat nergerns op en dat zal hem wel te ver gaan

puuuuh jij geeft ze lik op stuk!:rolleyes:

Narell 18 November 2005 15:55

pester
 
Laat m gew0on, maar als het echt niet meer gaat dan ga je gew0on naar iemand toe die een nog grotere bek heeft dan hij en dan weet hij daarna wel wat hij niet meer moet doen ;)

Bazzemans 18 November 2005 16:11

Negeren of hem versieren..

koekje 20 November 2005 00:55

Re: Pesten over homo
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door forumzwerver
Hey Ik word door 1 kind gepest. Die zegt de hele tijd hey homo en dan wordt ik kwaad want dat ben ik niet ik zei al daar kan ik niet tegen. En nu doet die het alleen maar help me ik wordt hier scheit ziek van:[
wees slimmer als hem, reageer er niet op. Je weet zelf toch dat je geen homo bent, dus. Wat die jonge mocht gezegd hebben kan je toch geen barst schelen.

black sheep 23 November 2005 20:46

doe gewoon alsof je homo bent.. voral erg overdreven :p
en hem dan uitschelden voor herto :p
(heeft bij een jonge uit mijn klas oook geholpen ;) )

niemand 29 November 2005 09:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 3rd boetah
niets mis met homo's.... des te meer chicks dr overblijven :p
:+




Maarja hoe meer je op pesterijen reageerd, hoe leuker het voor de pester word.


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:06.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.