Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Feedback & Mededelingen (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=31)
-   -   Uitgaansforum/Ledenstaff?! (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=49121)

bartje518 17 August 2004 19:18

Uitgaansforum/Ledenstaff?!
 
Waar zijn deze fora gebleven?! En waarom moeten die mededelingen zo prominent bovenaan staan :?

dext0r 17 August 2004 19:19

anders zit je ff overal bovenop 8)

een mededeling volgt.

en als je even kunt uitleggen wat je bedoelt met 'mededelingen' prominent bovenop?

of bedoel je de Regelementen & Howto's ?

bartje518 17 August 2004 19:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
anders zit je ff overal bovenop 8)

een mededeling volgt.

en als je even kunt uitleggen wat je bedoelt met 'mededelingen' prominent bovenop?

of bedoel je de Regelementen & Howto's ?

Ahum, die bedoel ik ja :+

Maar waar zijn die andere subfora heen :?

dext0r 17 August 2004 19:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Ahum, die bedoel ik ja :+

Maar waar zijn die andere subfora heen :?

actieve topics verplaatst naar een juist forum (uitgaan > cybertalk)
ledenstaff staat nu in zijn geheel in feedback ....,

alles wat mist : > archief

en dat laatste ben ik nog mee bezig..

bartje518 17 August 2004 19:30

Maar waarom dan, gaan ze weg :? Uitgaansforum was zeer de moeite waard in ieder geval :{

BlauweWolf 17 August 2004 19:41

Uitgaansforum was een 3 tal actieve topics die daar huishielden en voor de rest niks.
Dat was te weinig om een forum voor te houden.
We hebben dan ook beslist de topics naar Cyber Talk te verplaatsen, want die kunnen daar even goed staan.

En Ledenstaff bracht al een tijdje niks meer op dus hebben we maar weggedaan, als je nu voorstellen hebt ofzo kan je dat gewoon in feedback doen :)

bartje518 17 August 2004 19:44

Waar slaat dat nu weer op |:( Uitgaansforum moet groeien man, en er waren tenminste 3 actieve topics.. Het hoort toch gewoon op een jongeren-forum? :{ Maar je kan zien dat er vrijwel niemand in de Staff ooit uitgaat..

Nee, dan kunst, daar zijn in totaal 3 topics, en dat blijft al de godganse tijd staan :?

BlauweWolf 17 August 2004 19:49

Uitgaantopics kunnen makkelijk in andere fora als cyber, aan de bar of lifestyle gepost worden, kunst op zich zie ik nog niet in die fora staan :+

En die opmerking over de staff slaat weer helemaal nergens op..
als je wil drink ik je wel eens onder tafel op een goede dag, maar laten we nu op het onderwerp blijven en geen dingen erin gaan betrekken die er niks mee te maken hebben ;)

bartje518 17 August 2004 19:57

Waar slaat het op dat het over 3 verschillende forums verspreid moet worden? Ik doelde erop dat iemand die regelmatig op stap gaat niet tot een dergelijk domme beslissing zou zijn gekomen :{

We hebben het over een JONGEREN-forum. Jongeren gaan naar school, hebben interesse in computers en internet en gaan in het weekend lekker op stap. Sporten ook nog.

Dat soort fora dienen er gewoon te zijn. Waarom wordt het nut van een forum gemeten aan de hand van de reacties? Natuurlijk heb je op aan de bar veeel meer reacties dan op een uitgaansforum. Maar ik heb nog altijd liever 10 relevante posts per week dan 50 flut-topics per dag ergens anders.
Waarom zetten we Sport anders niet bij gezondheid? Zijn ook maar 3, 4 relevante actuele topics. En dan zetten we games samen met Computers&Internet. Oh nee, dan komen we aan de forums van NW, of Dextor..

Wat een ronduit seniele beslissing gewoon!! :@ En waarom wordt dat niet eerst even voorgelegd aan de leden? Waarom kunnen zij niet hun stem laten horen over of men het relevant vindt om dit forum te laten bestaan? Nee, mensen zonder enige feeling voor uitgaan beslissen dat dit ook best bij lifestyle of cybertalk kan. Het lijkt er niet eens op verdomme!

Stevie 17 August 2004 20:05

tja ik vind het ook wel vrij onverwacht, maar dat er niks aan de leden gevraagd is, is niet zo bart. kijk hier maar eens. de uitslag van die poll was wel met een klein verschil beslist, dus vind ik het dubieus om het zo opeens weg te halen. dat van leden-staff snap ik wel, ik ben er al een tijdje voorstander het alleen bij feedback te houden, leden zien vaak toch het verschil niet zo goed.

edit: dat topic is een halfjaar oud, zie ik nu! :D okee, ik trek mijn woorden terug :z had er dan niet eerst een nieuwere stemming kunnen komen, waarvan de uitslag ook zeker niet bindend is? want ik denk dat als die uitslag is zoals de uitslag van dat oudere topic, dat het dan nog moet blijven. 18 mensen is genoeg om een forum levend te houden.

dext0r 17 August 2004 20:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
dat dit ook best bij lifestyle of cybertalk kan. Het lijkt er niet eens op verdomme!
uitgaan , hoort niet bij lifestyle?

ik ben juist van mening dat uitgaans topics juist daar terecht kunnen..

BlauweWolf 17 August 2004 20:08

Ik zei ook niet dat die topics over 3 fora gespreid moesten worden.
Ik doelde erop da je topics die in de branche "uitgaan" horen je ook makkelijk in andere fora kan plaatsen, omdat ze qua inhoud niet zo veel van andere topics verschillen.
Als je dat echter vergelijkt met kunst dan is dat een veel groer verschil, kunsttopics kunnen niet zo maar in bv. cyber gezet worden.

We hebben geprobeerd om een uitgaansforum te houden maar het had niet echt een resultaat.
Ik moet eerlijk toegeven ik keek er nooit in (:$) maar van wat ik op staff las waren er maar een 3tal actuele fora en dat was het.
3 topics in een forum dat niet echt verschilt van andere ?
dat is een beetje weinig he..

Ar-Tuur 17 August 2004 20:08

se·niel (bn.)
1 aan de ouderdom eigen, door de ouderdom afgetakeld => kinds

:?

Laten we alsjeblieft inderdaad niet 'privélevens' erbij gaan, want ik denk dat een groot deel van de staff, en daarbij spreek ik ook voormezelf, vrijwel wekelijks uitgaat en heus wel z'n lol heeft zonder 24 uur per dag achter de computer te zitten. :z

Achter zo'n beslissing zit echt wel een redenering. Er is gekeken naar de toegevoegde waarde van het onderwerp uitgaan als apart forum. Iedereen is het erover eens dat uitgaan inderdaad een wezenlijk onderdeel is van een jongerenforum. Maar het uitgaansforum bestaat alweer een tijdje, en het lijkt er veel op dat de gespreksstof voor een apart forum niet bijzonder groot is. De enkele interessante topics die overblijven, kunnen ook besproken worden in andere forums. De vergelijking met Sport bijvoorbeeld gaat behoorlijk mank, daar is de gespreksstof uitgebreider, actueler en de topics veel talrijker.

Je doet het voorkomen alsof je het nu ineens met zn alleen niet meer over uitgaan kunt hebben. Er is voor deze overzichtelijkere, werkbare oplossing gekozen. Het punt van kritiek over de ledeninspraak vind ik wel hout snijden. Dat kan beter :o

dext0r 17 August 2004 20:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Het punt van kritiek over de ledeninspraak vind ik wel hout snijden. Dat kan beter :o
Ach het is al eens vaker aangehaald zoals als Stevie al aanhaalde, of dat topic nu een half jaar oud is doet er eigenlijk niet eens zo heel veel toe, want de zaak is er zelfs eigenlijk alleen maar op verslechterd. Nu met de rest van de veranderingen op het forum is het alleen maar zaak dat dingen die toch al eens op de agenda geplaatst waren nu eindelijk ook eens uitgevoerd worden. Zo dus ook de veranderingen in de rest van de fora en een archief forum wat we hoogstwaarschijnlijk tegemoet kunnen zien.

bartje518 17 August 2004 20:12

We hebben het over een topic uit 2003, Stevie!! En dan nog vind ik de stelling volkomen overbodig. Er zijn immers 18 gebruikers die vóór het behoud van het forum stemmen. En dáár gaat het om. Maak eens een poll over of Kunst moet blijven, of Games, of Muziek!! Je zult zien dat dan óók een overgroot gedeelte het overbodig vindt, maar het gaat juist erom dat je voor zoveel mogelijk mensen interessante fora houdt.

Ik ben bijvoorbeeld echt niet van plan om op 3 verschillende forums te gaan kijken of er een topic over uitgaan staat. En terecht niet, iemand die voor kunst kwam gaat ook niet wanneer zijn/haar forum verspreid wordt (het kan makkelijk over Foto's en lifestyle en cybertalk verspreid worden!) alles nakijken. Zoals ik al zei; het succes van een forum moet je ook niet aflezen aan het aantal reacties, maar aan het aantal mensen dat tevreden is met het feit dat het forum er is. En blijkbaar waren 18 mensen er zeer tevreden mee, en dat is een heleboel!

Zo heeft uitgaan niets met cybertalk te maken. Cybertalk is een forum voor de wat serieuzere onzin. Lifestyle heeft ook vrij weinig met uitgaan te maken. Uitgaan heeft zo eens in de zoveel tijd wat interessante discussieonderwerpen (neen, dat hoort dan níet op discussie-forum), en daarvoor dient alleen al zo'n forum voorhanden te zijn. Er staat duidelijk aangegeven wanneer je op het forum komt dat er een nieuwe reactie is (en dat was heus niet eens in de week). En anders hoef je er dus ook niet heen te gaan.

Hoe wil je nu in 's hemelsnaam als forum groeien wanneer je steeds meer forums weg doet? Waarin ben je dan nog in godsnaam onderscheidend? Alles wordt op 1 hoop gegooid, een nieuw lid dat hier komt ziet totaal geen onderscheidende dingen ten opzichte van andere fora. Diep en diep triest :{

bartje518 17 August 2004 20:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
Ach het is al eens vaker aangehaald zoals als Stevie al aanhaalde, of dat topic nu een half jaar oud is doet er eigenlijk niet eens zo heel veel toe, want de zaak is er zelfs eigenlijk alleen maar op verslechterd. Nu met de rest van de veranderingen op het forum is het alleen maar zaak dat dingen die toch al eens op de agenda geplaatst waren nu eindelijk ook eens uitgevoerd worden. Zo dus ook de veranderingen in de rest van de fora en een archief forum wat we hoogstwaarschijnlijk tegemoet kunnen zien.
Wat een oneindige kortzichtigheid. 18 leden stemden wél voor het behoud!

En Arthur, je kunt nu wel je eigen sport gaan verdedigen, maar het is wel degelijk hetzelfde. Wanneer er niet af en toe een voetbaltopic geopend zou worden zou er hooguit nog het WJD-topic interessant zijn. Nu zijn er even de olympische spelen, en das voor het eerst dat een sport behalve vechten, voetbal en wielrennen enigzins wat reacties krijgt.

Edit:
Kunst en computers en internet bestaan al sinds het begin, en hebben nu nog steeds geen 650 topics. Films, TV en nogwat hebben óók vooral actueel als onderwerp: welke film heb jij het laatste gekeken, en wat recensies. Verder wordt hier minstens zo weinig op gepost. Dikke onzin dus om dat als argument aan te voeren.

dext0r 17 August 2004 20:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Wat een oneindige kortzichtigheid. 18 leden stemden wél voor het behoud!

Ik baseer het niet slechts alleen op die poll uitslag, maar over het aantal topics in dat subforum in het algemeen en daarbij dan nog de activiteit van de topics.

bartje518 17 August 2004 20:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
Ik baseer het niet slechts alleen op die poll uitslag, maar over het aantal topics in dat subforum in het algemeen en daarbij dan nog de activiteit van de topics.
Geldt voor tig andere fora. Wanneer dringt het nu eens tot je door dat dat ook helemaal niet relevant is? Ik pleit ook niet voor het verwijderen van die andere fora, maar simpelweg vóór de diversiteit van de verschillende fora. Ga nu eens in op mijn andere punten? :{

Stevie 17 August 2004 20:20

ik denk dat het wel degelijk wat uitmaakte dat het topic 9 maanden oud was (ik heb ff gerekend). de populariteit van het uitgaansforum nam volgens mij de afgelopen maanden weer wat toe, en er werd elke dag wel in gereageert. dat was veelal in hetzelfde topic, maar dat maakt an sich natuurlijk niks uit. ik vind dat er uit een nieuwe stemming had moeten blijken of het uitgaansforum weg kon, of dat het nog even mocht blijven. bij die stemming had dan de andere mogelijkheid meer uitgediept mogen worden, dus zo:

1. nee het uitgaansforum is overbodig geworden, de nog actieve topics kunnen ook in lifestyle
2. ja het is nog nuttig er zijn nog genoeg actieve topics

dan hadden de leden ook geweten waar het over ging, en was er duidelijkheid voor iedereen.

dext0r 17 August 2004 20:23

En hoe vind jij het om als nieuw lid op een forum te komen, met een grote verscheidenheid aan fora, maar waar je dan in een fora slechts 10topics tegenkomt waarvan er maar 3 actief zijn?

Dit zou mij als nieuw lid overkomen als een dood forum.


Verder kan ik je strijdlust voor iets waar je je zo graag voor wilt hard maken wel bewonderen hoor. 8) Ook al zullen de gedane zaken geen keer nemen.

Stevie 17 August 2004 20:23

kunst, sport, films en tv en computers en internet blijven zich constant ontwikkelen. kunst blijft altijd gemaakt worden, gesport word er elke dag, tv is er 24/7, en internet is er ook altijd. uitgaan is ook voortdurend, maar is veel minder algemeen als de anderen. als je eenmaal alle standaard onderwerpen hebt gehad (favo drankjes, waar ga je meestal uit) kun je enkel nog vertellen over waar je uit bent geweest en daarover vertellen. veel meer is er niet.

dext0r 17 August 2004 20:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stevie
kunst, sport, films en tv en computers en internet blijven zich constant ontwikkelen. kunst blijft altijd gemaakt worden, gesport word er elke dag, tv is er 24/7, en internet is er ook altijd. uitgaan is ook voortdurend, maar is veel minder algemeen als de anderen. als je eenmaal alle standaard onderwerpen hebt gehad (favo drankjes, waar ga je meestal uit) kun je enkel nog vertellen over waar je uit bent geweest en daarover vertellen. veel meer is er niet.
Juist, uitstekende visie verder. En verwoord hem prima.

en om nog even in te haken op bart:

Citaat:

bartje518:
Lifestyle heeft ook vrij weinig met uitgaan te maken.

als je dat even wilt uitdiepen, want ik vind dat het juist wel bij lifestyle hoort, Uitgaan als deel van je leven (want zo zie jij het toch echt, onderdeel van (bijna dan) iedereens leven...)

bootje 17 August 2004 20:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Waar slaat dat nu weer op |:( Uitgaansforum moet groeien man, en er waren tenminste 3 actieve topics.. Het hoort toch gewoon op een jongeren-forum? :{ Maar je kan zien dat er vrijwel niemand in de Staff ooit uitgaat..

Nee, dan kunst, daar zijn in totaal 3 topics, en dat blijft al de godganse tijd staan :?

ik kan ook in ADB vertellen wat mijn favoriete drankjes zijn hoor. en ook in lifestyle kan ik dat. als je enkel naar het forum komt voor het uitgaansforum, dan zal je wellicht de enige zijn. je doet alsof er een deel van je leven weggevallen is, doordat er gewoon een naam weggevallen is. daarmee zijn de topics nog niet verdwenen, ze staan gewoon elders gestructureerd, wat na beraadslagen logischer leek.

bartje518 17 August 2004 20:49

Ik geef het op. Dext0r heeft voor mij ook defenitief afgedaan als capabel beheerder. Een uitspraak als deze

Citaat:

Verder kan ik je strijdlust voor iets waar je je zo graag voor wilt hard maken wel bewonderen hoor. Ook al zullen de gedane zaken geen keer nemen.
tekent de infantielheid van deze persoon. Als je dusdanig kortzichtig en dom kunt doen, dan houdt iedere vorm van een discussie alweer bij voorbaat op.

Bootje, werkelijk waar; je kunt ook op aan de bar zeggen wat je een goede muziekant vindt. Waar sláát dat nu in godsnaam op.
Het is helemaal niet logischer dat ik voor mijn favo drankje hier terecht kan, voor mijn favo toko daar, en voor mijn favo DJ weer ergens anders. Dat zou ik graag op een UITGAANSFORUM DOEN. Verder is het bijzonder vervelend dat op al mijn andere punten totaal niet wordt ingegaan; te weten:
* Andere fora zijn net zo dood, maar die worden ook niet opgesplitst.
* Een uitgaansforum behoort gewoon op een jongerenforum te staan.
* De diversiteit van de onderwerpen is dusdanig groot dat je het niet kunt maken deze op 3 verschillende fora in te delen.
* Een behoorlijk aantal leden is voor het behoudt van dit forum

Het toegeven van foute beslissingen is nooit een sterk punt geweest van de staff. Maar ik had werkelijk goede hoop dat het nu beter zou gaan. Maar blijkbaar is bij de rest een ernstige vorm van verzadiging opgetreden. Dextor, flikker lekker een eind op als je niet wílt discusiëren. Je bent echt niet onvervangbaar. Dan ga lekker op een ander forum zaken van 3/4 jaar terug ineens doorvoeren zonder verder te kijken dan de spreekwoordelijke neus lang is :{

bootje 17 August 2004 20:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
*knip*
kunst (wat jij een dood forum noemt): kunst is een forum waar enkel de geïnteresseerden naartoe komen. het is voor velen onmisbaar. uiteraard is niet iedereen even cultureel aangelegd. vandaar ook goed dat er een onderscheid is. in kunst wordt er niet aan de lopende band gereageerd, maar nutteloze reacties zijn er niet. het gebeurt wel eens dat er een topic van twee maanden oud naar boven gehaald wordt, maar dat zeker nog van toepassing is. steek kunst in een ander subforum, waar zo'n kunsttopic gelijke regels heeft als een ander topic van dat subforum, en elk kunsttopic is onmiddellijk oud en niet langer van toepassing. dat is niet de bedoeling. het is niet omdat er veel zijn die niet van kunst houden, dat daar tegenover geen groep staat die er wel van houdt.

Ar-Tuur 17 August 2004 20:58

bart, hou effe een normale toon aan, persoonlijke aanvallen komen discussies niet bepaald ten goede. Hierover kan toch ook op een volwassen manier over gesproken worden? En afwijkende meningen kunnen ook bestaan..

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Wat een oneindige kortzichtigheid. 18 leden stemden wél voor het behoud!

En Arthur, je kunt nu wel je eigen sport gaan verdedigen, maar het is wel degelijk hetzelfde. Wanneer er niet af en toe een voetbaltopic geopend zou worden zou er hooguit nog het WJD-topic interessant zijn. Nu zijn er even de olympische spelen, en das voor het eerst dat een sport behalve vechten, voetbal en wielrennen enigzins wat reacties krijgt.

Edit:
Kunst en computers en internet bestaan al sinds het begin, en hebben nu nog steeds geen 650 topics. Films, TV en nogwat hebben óók vooral actueel als onderwerp: welke film heb jij het laatste gekeken, en wat recensies. Verder wordt hier minstens zo weinig op gepost. Dikke onzin dus om dat als argument aan te voeren.

De veelzijdigheid van de onderwerpen is op Sport inderdaad beperkt. Maar dat wil nog niet zeggen dat er geen levensvatbaarheid is! Sport heeft op dit forum toch wel zn eigen plekje, dacht ik zo. Het is ook niet eenvoudig elders onder te brengen. De kunst is nu juist om uitgaan niet te laten verspreiden, maar onderdeel te laten worden van een ander forum. Het opdoeken van het losse forum uitgaan houdt nog niet in dat uitgaaanstopics nu kris kras over het forum verspreid worden! Het idee is dat samenvoegen van forums de forums levendiger houdt. Uitgaan kan wat mij betreft een onderdeel worden van Cyber Talk, een algemeen forum voor onderwerpen die de bezoekers bezig houden, of Lifestyle.

Edit: zou iemand even de bovenstaande zinloze 'infantiele' reacties van Amby en Bart willen verwijderen? :z

dext0r 17 August 2004 20:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Ik geef het op. Dext0r heeft voor mij ook defenitief afgedaan als capabel beheerder. Een uitspraak als deze

bart, je moet nu eenmaal niet verwachten dat bij het minste of geringste kritiek op een verandering van de staff wij gelijk aan komen drijven met een referendum of een tussenmaatregel om het 1? of misschien een handjevol users hun woord te volgen. Mocht er echter een overweldigend beeld zijn dat uitgaansforum een succesvol forum was, of kan worden ( m.a.w probeer het over 3 maanden nog eens?) dan is er nog altijd de mogelijkheid om de dingen aan te passen.

En om over het punt discussievoeren te vallen. Je valt over mijn opmerking, maar tegelijkertijd zou ik ook jou argumenten af kunnen schilderen als 'kortzichtig' of 'dom' want je weigert in te zien dat uitgaans topics perfect ergens anders plaats kunnen vinden. Naar mijn mening ben jij hier degene die niet echt open staat voor kritiek; jij vind immers dat het uitgaansforum er hoe dan ook moet zijn omdat dit een jongerenfora betreft en daarmee lijkt voor jou de kous af.

Overigens wil ik maar al te graag discussieren maar doe dit dan alsjeblieft wel op fatsoenlijk niveau :rolleyes: (dat wil dus zeggen; ook argumenten begrijpen die niet in je eigen straatje passen.....)

bartje518 17 August 2004 21:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
bart, hou effe een normale toon aan, persoonlijke aanvallen komen discussies niet bepaald ten goede. Hierover kan toch ook op een volwassen manier over gesproken worden? En afwijkende meningen kunnen ook bestaan..



De veelzijdigheid van de onderwerpen is op Sport inderdaad beperkt. Maar dat wil nog niet zeggen dat er geen levensvatbaarheid is! Sport heeft op dit forum toch wel zn eigen plekje, dacht ik zo. Het is ook niet eenvoudig elders onder te brengen. De kunst is nu juist om uitgaan niet te laten verspreiden, maar onderdeel te laten worden van een ander forum. Het opdoeken van het losse forum uitgaan houdt nog niet in dat uitgaaanstopics nu kris kras over het forum verspreid worden! Het idee is dat samenvoegen van forums de forums levendiger houdt. Uitgaan kan wat mij betreft een onderdeel worden van Cyber Talk, een algemeen forum voor onderwerpen die de bezoekers bezig houden, of Lifestyle.

Edit: zou iemand even de bovenstaande zinloze 'infantiele' reacties van Amby en Bart willen verwijderen? :z

Arthur, met dergelijke domme reacties als van Dextor hierboven 'gedane zaken nemen geen keer'.. Wat verwacht je dan? Een goed beargumenteerd verhaal waarom mr. Superman toch tot inkeer moet komen?! Met dergelijke reacties schiet je juist niets op! Of durf je soms niet tegen hém in te gaan?

Sport is niet divers, Uitgaan heeft ook gewoon 1 onderwerp. En toch horen mijns inziens dit soort fora gewoon appart te zijn. Óf je moet in de naam van een forum uitgaan verwerken, zoals destijds met Actualiteiten en nieuws is gedaan. Dit kon uitstekend in 1 forum met discussie.

Maar je kunt níet zeggen dat een inhoudelijk voortreffelijk forum als Uitgaansforum maar even ondergebracht wordt onder 3 andere fora. Verander dan de naam van Cybertalk; zodat het ook voor nieuwe leden duidelijk is dat dáár alles over uitgaan te vinden is. Ik snap niet waarom naar zo'n oplossing niet gezocht is, maar gewoon gezegd wordt: dat kan in andere forums wel. Voor leden-staff is dat duidelijk, dat forum is even actueel geweest, maar daarvan werd daarna geen gebruik meer gemaakt.

dext0r 17 August 2004 21:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Arthur, met dergelijke domme reacties als van Dextor hierboven 'gedane zaken nemen geen keer'.. Wat verwacht je dan? Een goed beargumenteerd verhaal waarom mr. Superman toch tot inkeer moet komen?! Met dergelijke reacties schiet je juist niets op!


Citaat:

bart, je moet nu eenmaal niet verwachten dat bij het minste of geringste kritiek op een verandering van de staff wij gelijk aan komen drijven met een referendum of een tussenmaatregel om het 1? of misschien een handjevol users hun woord te volgen. Mocht er echter een overweldigend beeld zijn dat uitgaansforum een succesvol forum was, of kan worden ( m.a.w probeer het over 3 maanden nog eens?) dan is er nog altijd de mogelijkheid om de dingen aan te passen.

bartje518 17 August 2004 21:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
bart, je moet nu eenmaal niet verwachten dat bij het minste of geringste kritiek op een verandering van de staff wij gelijk aan komen drijven met een referendum of een tussenmaatregel om het 1? of misschien een handjevol users hun woord te volgen. Mocht er echter een overweldigend beeld zijn dat uitgaansforum een succesvol forum was, of kan worden ( m.a.w probeer het over 3 maanden nog eens?) dan is er nog altijd de mogelijkheid om de dingen aan te passen.

En om over het punt discussievoeren te vallen. Je valt over mijn opmerking, maar tegelijkertijd zou ik ook jou argumenten af kunnen schilderen als 'kortzichtig' of 'dom' want je weigert in te zien dat uitgaans topics perfect ergens anders plaats kunnen vinden. Naar mijn mening ben jij hier degene die niet echt open staat voor kritiek; jij vind immers dat het uitgaansforum er hoe dan ook moet zijn omdat dit een jongerenfora betreft en daarmee lijkt voor jou de kous af.

Overigens wil ik maar al te graag discussieren maar doe dit dan alsjeblieft wel op fatsoenlijk niveau :rolleyes: (dat wil dus zeggen; ook argumenten begrijpen die niet in je eigen straatje passen.....)

Je reageert totaal niet op mijn punten; reageer dan niet. Daarom zei ik dat je kortzichtig bezig was. Waarom moet jij wél kunnen zeggen dat alles wat ik zeg overbodig is, en het toch niet meer uithaalt? Waarom mis ik iedere vorm van zelfkritiek? Waarom mag AmbyPur ongestraft mijn topics infantiel noemen, en mag ik daarop niet aangeven dat ik haar reactie in dat geval infantiel vindt?

Ik geef een heleboel punten aan, maar je reageert zeer sumier in de zin van: het kan wel in andere fora. Of: bewonderenswaardig hoe je reageert; maar gedane zaken nemen geen keer.

Als er op zo'n manier gereageert wordt op een serieus bedoelt topic, dan heb ik toch het volste recht om jou functioneren dan in twijfel te trekken? Er is nota bene niet eens aan leden gevraagd naar een oplossing!!

En dan vervolgens óók nog het lef hebben om een OW te sturen, omdat iemand eens uit zijn slof schiet!!! Neen, op die manier bevestig je alleen maar mijn beweringen van zoëven :notgood:

dext0r 17 August 2004 21:16

Citaat:

* Andere fora zijn net zo dood, maar die worden ook niet opgesplitst.
zie bij verhaal van stevie (waar ik nog op inhaak) . de diversiteit (en ook populariteit ) van die fora ligt hoger.
Citaat:

* Een uitgaansforum behoort gewoon op een jongerenforum te staan.
Wij hebben een Lifestyle onderdeel waar het onderwerp Uitgaan perfect in past. Dat je het persoonlijk niet daarbij vind horen is natuurlijk een andere kwestie.
Citaat:

* De diversiteit van de onderwerpen is dusdanig groot dat je het niet kunt maken deze op 3 verschillende fora in te delen.
zie hierboven? er is geen sprake van op delen naar 3 verschillende fora. Ieder topic kan naar een ander thema neigen. Lifestyle zou een koepel kunnen vormen. (reends genoemd)
Citaat:

* Een behoorlijk aantal leden is voor het behoudt van dit forum
Er dient wel een overmacht aan leden voor het behoud van dit forum te zijn voor we overgaan tot een referendum of een tussenmiddenweg (reeds behandeld..)

dext0r 17 August 2004 21:19

verder bart: zeuren over mijn kannen, kunnen, doen en laten, de OW die je gekregen hebt om dat je hem verdient hebt. etc. etc... doe je maar via PM of email.
Je blijft hier ontopic over de discussie. Anders sluiten we de discussie.

Zoals ik gezegd heb, je kunt het over 3 maanden (of langer? wat je wilt) nog eens proberen om een voorstel te opperen over een Uitgaansforum.

Misschien een ander discussiepunt waar je je over wil buigen: een nieuw themaforum. Succes :thumbsup:

bartje518 17 August 2004 21:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
zie bij verhaal van stevie (waar ik nog op inhaak) . de diversiteit (en ook populariteit ) van die fora ligt hoger.

Wij hebben een Lifestyle onderdeel waar het onderwerp Uitgaan perfect in past. Dat je het persoonlijk niet daarbij vind horen is natuurlijk een andere kwestie.
zie hierboven? er is geen sprake van op delen naar 3 verschillende fora. Ieder topic kan naar een ander thema neigen. Lifestyle zou een koepel kunnen vormen. (reends genoemd)

Er dient wel een overmacht aan leden voor het behoud van dit forum te zijn voor we overgaan tot een referendum of een tussenmiddenweg (reeds behandeld..)

Maar dan nu de grote hamvraag; op welk criterium is er dan besloten dat dat forum weg moest? Waarom wordt dan bijvoorbeeld niet lifestyle omgedoopt tot uitgaansforum/gezondheid? Ik ben ervan overtuigd dat zo'n benaming heel wat meer aanspreekt! Ik vind dat 18 actieve leden die voor behoud van het forum waren (je refereert immers zelf dat daardoor de discussie gestart is en dat er nu een besluit genomen is, rijkelijk laat), lijkt mij reden genoeg om dan toch even te checken. Had mooi het einde van ledenstaff nog wat luister kunnen bijgeven 8)
Verder hoop ik er nog steeds op dat uitgaansforum op zijn minst dus in een forumnaam wordt opgenomen. Zo moeilijk is dat niet; en het geeft de vaste uitgaansforumbezoeker nog op zijn minst iets. Bovendien zijn de meesten het er wél over eens dat het eigenlijk wel hoort bij een jongerenforum.

Stevie 17 August 2004 21:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Maar dan nu de grote hamvraag; op welk criterium is er dan besloten dat dat forum weg moest? Waarom wordt dan bijvoorbeeld niet lifestyle omgedoopt tot uitgaansforum/gezondheid? Ik ben ervan overtuigd dat zo'n benaming heel wat meer aanspreekt!
dat vind ik dan weer niet zo'n goed idee. :+
waar moeten dan al die andere onderwerpen van lifestyle (kleding/schoenen/andere stuff), waar ook over gepraat moet kunnen worden?

misschien kun je gezondheid splitsen van lifestyle & uitgaan, maar gezondheid is ook weer niet zo'n groot onderwerp. dan kon het nog beter bij het oude blijven. of: Gezondheid & Lifestyle & Uitgaan. :+

bootje 17 August 2004 21:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Maar dan nu de grote hamvraag; op welk criterium is er dan besloten dat dat forum weg moest? Waarom wordt dan bijvoorbeeld niet lifestyle omgedoopt tot uitgaansforum/gezondheid? Ik ben ervan overtuigd dat zo'n benaming heel wat meer aanspreekt! Ik vind dat 18 actieve leden die voor behoud van het forum waren (je refereert immers zelf dat daardoor de discussie gestart is en dat er nu een besluit genomen is, rijkelijk laat), lijkt mij reden genoeg om dan toch even te checken. Had mooi het einde van ledenstaff nog wat luister kunnen bijgeven 8)
Verder hoop ik er nog steeds op dat uitgaansforum op zijn minst dus in een forumnaam wordt opgenomen. Zo moeilijk is dat niet; en het geeft de vaste uitgaansforumbezoeker nog op zijn minst iets. Bovendien zijn de meesten het er wél over eens dat het eigenlijk wel hoort bij een jongerenforum.

ik vind lifestyle net een goede titel. in de uitleg onder de titel zou uitgaan misschien vernoemd kunnen worden? dat valt te bezien.

dext0r 17 August 2004 21:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bootje
ik vind lifestyle net een goede titel. in de uitleg onder de titel zou uitgaan misschien vernoemd kunnen worden? dat valt te bezien.
Dit vind ik een goed idee, overigens had ik de titel al ietwat aangepast na de verwijdering van de fora.

bartje518 17 August 2004 21:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stevie
dat vind ik dan weer niet zo'n goed idee. :+
waar moeten dan al die andere onderwerpen van lifestyle (kleding/schoenen/andere stuff), waar ook over gepraat moet kunnen worden?

misschien kun je gezondheid splitsen van lifestyle & uitgaan, maar gezondheid is ook weer niet zo'n groot onderwerp. dan kon het nog beter bij het oude blijven. of: Gezondheid & Lifestyle & Uitgaan. :+

Of je doet gezondheid bij Psycholigie en Filosofie, en maakt dan lifestyle en uitgaan tot 1 onderwerp?

Impressions 17 August 2004 22:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Of je doet gezondheid bij Psycholigie en Filosofie, en maakt dan lifestyle en uitgaan tot 1 onderwerp?
Gezondheid en Psychologie en Filosofie zijn 2 totaal verschillende onderwerpen, met als grootste verschil dat Gezondheid (voornamelijk) lichamelijk is, en P & F meer over denken gaat.

Uitgaan echter hoort bij Lifestile, aangezien je (ff simpel voorbeeldje) als je skinhead bent ga je op andere plekken uit dan als je skater bent, en skinhead en skaters zijn beide lifestiles :)

Tyskie 17 August 2004 22:37

Waarom Uitgaansforum in mijn ogen geen bestaansrecht meer had....

Ik kwam zeer regelmatig op dat forum (wat ook wel mag als FB), maar in feite was er maar een topic echt actief.. Het topic waar je uitgeweest bent... Daar werd regelmatig in gereageerd, maar geeft een forum geen bestaansrecht.
Dan waren er nog enkele topics, zoals favoriete drank, maar dat waren ook niet bepaald hardlopers.

Ook zag je in dit soort topics dat toch vaak weer dezelfde antwoorden kwamen.. Er komt helaas te weinig nieuws in dit forum.. Daarvoor is ll.com denk ik te klein.
Was dit een groter forum geweest, dan had het forum meer bestaansrecht gehad. Bijvoorbeeld door uitgaansgelegenheden te bespreken.. Maar hier komt het zelden voor dat forummers in dezelfde plek uitgaan..

Dan vind ik, samen met de rest van de staff, dat het Uitgaansforum beter weg kan.
Een 'waar ben je uitgeweest'-topic kan dan beter in Cybertalk staan. Dat is een actiever forum en dan kan zo'n topic het cybertalk-forum stimuleren drukker te worden en andersom.

En mocht leerlingen.com qua drukte ooit s.com of fok evenaren, dan is een nieuw Uitgaansforum in mijn ogen zeker een pre. Maar in de huidige vorm heeft het naar mijn mening totaal geen bestaansrecht.

Edit: ipv Cybertalk kan Lifestyle natuurlijk net zo goed.. Want uitgaan behoort toch wel tot je manier van leven..

bartje518 17 August 2004 22:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door elvenkindje
Gezondheid en Psychologie en Filosofie zijn 2 totaal verschillende onderwerpen, met als grootste verschil dat Gezondheid (voornamelijk) lichamelijk is, en P & F meer over denken gaat.

Uitgaan echter hoort bij Lifestile, aangezien je (ff simpel voorbeeldje) als je skinhead bent ga je op andere plekken uit dan als je skater bent, en skinhead en skaters zijn beide lifestiles :)

In dat geval kan je hetzelfde redeneren qua muziek, want houd je van Hardcore, dan ga je ergens anders heen dan wanneer je een rock-liefhebber bent.

@ Tyskie: maar ga dan eens in op mijn punt betreffende die andere fora? Kunst, computers&internet.

Daarnaast waren er wel degelijk nog andere discussies, bijvoorbeeld over ruzie tijdens uitgaan, waaraan ikzelf nog actief deelnam (de discussie wel te verstaan).

Daarnaast blijf ik wel hopen dat het prominenter op het forum komt, aangezien ik persoonlijk graag over uitgaan van gedachten wissel. Bij mij neemt het nl wél een belangrijk deel van het leven in (uitgaan, niet het forum 8))

Tyskie 17 August 2004 23:12

Kunst is al jaren een rustig forum..
Maar dat is ook begrijpelijk, aangezien het ook een onderwerp is wat niet veel publiek trekt..
C&I kan ik simpelweg nietsveel over zeggen, aangezien ik daar nooit kom.. Maar als ik er zo kijk, zie ik 8 topics uit augustus..
Dat is nog wel redelijk actief lijkt mij?
Uitgaansforum had er minder.

En ik ben het met je eens dat een Uitgaansforum een meerwaarde zou zijn, als het zou lopen.. Maar het loopt gewoon totaal niet. En dat is dan al een jaar zo..
En nu staat dat ene actieve topic (en die paar overige discussies) in Lifestyle.. Kan geen kwaad denk ik...
Maar als je meer discussies of topics over uitgaan wilt, ik juich het alleen maar toe... Maar het afgelopen jaar kwam er gewoon erg weinig uit. Op een toevallige discussie over uitgaansgeweld na..
ll.com is gewoon te klein voor een goed uitgaansforum denk ik... En dan kun je beter het forum ergens anders bij onderdelen denk ik.

bartje518 17 August 2004 23:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Kunst is al jaren een rustig forum..
Maar dat is ook begrijpelijk, aangezien het ook een onderwerp is wat niet veel publiek trekt..
C&I kan ik simpelweg nietsveel over zeggen, aangezien ik daar nooit kom.. Maar als ik er zo kijk, zie ik 8 topics uit augustus..
Dat is nog wel redelijk actief lijkt mij?
Uitgaansforum had er minder.

En ik ben het met je eens dat een Uitgaansforum een meerwaarde zou zijn, als het zou lopen.. Maar het loopt gewoon totaal niet. En dat is dan al een jaar zo..
En nu staat dat ene actieve topic (en die paar overige discussies) in Lifestyle.. Kan geen kwaad denk ik...
Maar als je meer discussies of topics over uitgaan wilt, ik juich het alleen maar toe... Maar het afgelopen jaar kwam er gewoon erg weinig uit. Op een toevallige discussie over uitgaansgeweld na..
ll.com is gewoon te klein voor een goed uitgaansforum denk ik... En dan kun je beter het forum ergens anders bij onderdelen denk ik.

Moet het wel gewoon in de titel dunkt mij. Voor een behoorlijk aantal users was het toch wel een begrip, ik kwam er regelmatig, zelfde geldt voor Phitje, Arthur, Sanne, Stevie ook meen ik. Daarnaast staat het gewoon beter wanneer een nieuw iemand hier komt. Beetje puntjes op de i zetten is het, maar OK! Kijk, ik weet nu wel waar ik moet komen, een newbe weet dat niet.

Ik blijf het trouwens oneens met je, een minder druk forum of niet, het hoort er gewoon te zijn. Je kunt niet de ambitie hebben dat je louter druk bezochte fora hebt. Ik ben ervan overtuigd dat in augustus in minimaal 5 topics ook op het uitgaansforum is gereageert.

Rest mij te zeggen dat ik ook nog steeds van mening ben dat leden inspraak hadden moeten hebben, om eventueel verbetersuggesties te geven. Voor een man die zich vroeger bijkans profileerde als advocaat van de leden valt mij dat zéér tegen zelfs, Tijs! Je bent amper 3 weken FB van het forum en meent nu al te kunnen zeggen dat het niks meer wordt. Wat dat betreft deed zelfs Vera het beter, en dat uit mijn mond! Zij probeerde iets van kunst te maken per slot van rekening; van jou heb ik in het openbaar geen actie gezien!

Maargoed, ik heb Dextor trouwens al een PM gestuurd met een idee dat ik had, misschien kanie daar wat mee 8)

Tyskie 17 August 2004 23:36

In mijn vorige periode als FB vond ik al dat dat forum wegkon, Bart.. dus om nou te zeggen dat ik pas in de afgelopen drie weken ben gaan vinden..

En je hebt gelijk dat ook minder drukke fora bestaansrecht moeten hebben. Maar dat geldt in mijn ogen meer voor evoluerende fora als Kunst, Games, School en C&I, dan voor een redelijk star forum als het Uitgaansforum..

Ergens zul je toch een grens moeten trekken qua fora. Een uitgaansforum kan een prima aanvulling zijn, mits er voldoende publiek voor is... Maar op een gegeven moment zie je weer die stapavond van Phit voorbij komen, zie je dat ik weer naar de Majorcabar ben geweest, dat Tuur weer naar de AA is geweest.. Dat evolueert zich niet tot nauwelijks...

En natuurlijk hebben leden het recht om verbeteringssuggesties te geven! Maar zag jij dat in dat topic van een half jaar geleden voorbij komen? Neen.. zijn er in dat halve jaar veel topics bijgekomen? Nauwelijks...
Zelfs als ik een topic open dat op andere fora enorm aanslaat (gekke dingen als je zat bent), komen er nauwelijks reacties! Terwijl bijna iedereen die uitgaat toch wel een -sterk- verhaal heeft over uitgaans-avonturen..

Wat moet kun je in hemelsnaam verder nog bespreken? Uitgaansgelegenheden zal niet lukken, want bijna niemand bezoekt dezelfde tenten.. En verder? Ik weet het niet hoor.. En blijkbaar heeft bijna niemand meer suggesties, aangezien het aantal topics op dat forum nog niet eens een hele bladzijde besloeg.

bartje518 17 August 2004 23:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
In mijn vorige periode als FB vond ik al dat dat forum wegkon, Bart.. dus om nou te zeggen dat ik pas in de afgelopen drie weken ben gaan vinden..

En je hebt gelijk dat ook minder drukke fora bestaansrecht moeten hebben. Maar dat geldt in mijn ogen meer voor evoluerende fora als Kunst, Games, School en C&I, dan voor een redelijk star forum als het Uitgaansforum..

Ergens zul je toch een grens moeten trekken qua fora. Een uitgaansforum kan een prima aanvulling zijn, mits er voldoende publiek voor is... Maar op een gegeven moment zie je weer die stapavond van Phit voorbij komen, zie je dat ik weer naar de Majorcabar ben geweest, dat Tuur weer naar de AA is geweest.. Dat evolueert zich niet tot nauwelijks...

En natuurlijk hebben leden het recht om verbeteringssuggesties te geven! Maar zag jij dat in dat topic van een half jaar geleden voorbij komen? Neen.. zijn er in dat halve jaar veel topics bijgekomen? Nauwelijks...
Zelfs als ik een topic open dat op andere fora enorm aanslaat (gekke dingen als je zat bent), komen er nauwelijks reacties! Terwijl bijna iedereen die uitgaat toch wel een -sterk- verhaal heeft over uitgaans-avonturen..

Wat moet kun je in hemelsnaam verder nog bespreken? Uitgaansgelegenheden zal niet lukken, want bijna niemand bezoekt dezelfde tenten.. En verder? Ik weet het niet hoor.. En blijkbaar heeft bijna niemand meer suggesties, aangezien het aantal topics op dat forum nog niet eens een hele bladzijde besloeg.

Ja, jij vond dat het weg kon, dus was er bij jou nauwelijks motivatie om er iets van te maken. Waarom lied je je dan FB maken van dat forum? Ik heb zojuist het vorige topic doorgenomen, en ook Saartje, die het daarvoor deed, vond er een half jaar geleden als niets meer aan. Vera nam kunst bewust op zich, om er iets van te maken. Maar wat maakt een compleet gedemotiveerde FB die het forum al eigenlijk niet meer ziet zitten van dat forum?

Uitgaansforum is simpelweg niet te vergelijken ook met andere fora, hoogstens met Sport. Aangezien het een gebonden item is; je doet het meestal in het weekend. Door de week moet je van een dergelijk forum dan ook niet 20 topics verwachten.

Ga ik op Sport kijken, dan zie ik dat er sinds begin mei 1 pagina gevuld is. Analyseer je echter daarna de onderwerpen die er geweest zijn, dan zie je dat het EK flink wat topics heeft gehad, een paar oude ge-upte topics, een paar verjaardagsthreads, en wat onzinnige voetbaltopics.

En dat heet dan SPORT. De reden dat dit forum over de bladzijde in een half jaar heen komt is louter dat er een vaste groep zit die nog wel eens wat opent voor elkaar. Het idee 'sport' is ver te zoeken op dat forum. Als vaste zoeker zul je dat kunnen beamen.

Op uitgaan komt geen vaste groep. Net als op kunst ook niet. Als je daar kijkt zie je 1,2 hooguit 6 reacties per topic. Toch ben ik van mening dat zo'n forum hoort op een forum, aangezien er heel wat creatieve jongelingen zijn.

Natuurlijk zijn er grenzen die je stelt aan de verscheidenheid van het aantal forums. Je kunt niet wanneer je al gezondheid en lifestyle hebt ook nog een forum over afslanken maken. Dat valt gewoon daaronder; dat is duidelijk. Misschien was uitgaan niet de juiste benaming trouwens, misschien is een 'weekendforum' een beter idee, met allerlei zaken die je in het weekend doet/kunt doen. Uitgaan doet (helaas) lang niet iedereen meer, iedereen geeft zijn eigen invulling aan een weekend, zou gespreksstof kunnen opleveren mijns inziens.

bootje 18 August 2004 06:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Ja, jij vond dat het weg kon, dus was er bij jou nauwelijks motivatie om er iets van te maken. Waarom lied je je dan FB maken van dat forum? Ik heb zojuist het vorige topic doorgenomen, en ook Saartje, die het daarvoor deed, vond er een half jaar geleden als niets meer aan. Vera nam kunst bewust op zich, om er iets van te maken. Maar wat maakt een compleet gedemotiveerde FB die het forum al eigenlijk niet meer ziet zitten van dat forum?

dus ik ben dan een compleet gedemontiveerde FB die het forum al eigenlijk niet meer ziet zitten, met dat je het over kunst hebt...?

Tyskie 18 August 2004 10:37

Dat vind ik een erg kromme manier van redeneren, Bart.. Als ik als staff-lid, samen met de volledige staff tot de conclusie kom dat het Uitgaansforum geen bestaansrecht meer heeft in deze vorm, dan kun je onmogelijk daar een gebrek aan motivatie uit afleiden...

Als een topman van Philips vindt dat een onderdeel van zijn bedrijf niet rendeert, en hij stoot het af, is hij dan niet gemotiveerd?

Genoeg daarover dus.

Het is gewoon simpel. Het uitgaansforum had volgens mij in een jaar tijd nog niet een volle bladzijde opgeleverd met topics. Het actiefste topic bestond uit 5 pagina's.. Dan heeft het toch geen zin om dat forum aan te houden?

Als staff hebben we daarom besloten (iedereen stond er achter) om het forum op te doeken en bij Lifestyle te voegen...
Maar misschien is er een betere oplossing.

Misschien zou je Uitgaan en Lifestyle bij elkaar kunnen voegen en van Gezondheid een apart forum maken... Hoewel ik ook geen idee heb hoe populair het gezondheidsforum zelf is..
Een Weekendforum zie ik niet zo zitten persoonlijk, aangezien veel van de weekendactiviteiten onder andere fora vallen (sporten in Sport, culturele activiteiten in Kunst.. en om het nou over familiebezoek te gaan hebben ofzo?)

Maar er zullen allicht meer mogelijkheden zijn. Zoals je weet kun je me altijd aanspreken op msn of op het forum voor ideeën en ik hoop dat je genoeg vertrouwen in me hebt dat je weet dat ik er serieus mee omga..

The Phit 18 August 2004 12:45

ik ben erg teleurgesteld in het verdwijnen van het uitgaansforum. Dat was 1 van de 3 forums waar ik het meest kwam 8|. Cybertalk vind ik overigens ook niks met uitgaan te maken hebben. Bij het woord cyber denkt men tegenwoordig aan computer en internet. En gezondheid en lifestyle heeft er eigenlijk maar deels mee te maken.
De argumenten om Uitgaan weg te halen en kunst wel te laten staan, staan elkaar in de weg en er zit eigenlijk niks anders op om kunst ook weg te halen.

:notgood:

dit wordt dus weer naar s.com gaan :no:

WishfulDreaming 18 August 2004 17:56

bunny: het is toch overduidelijk dat uitgaan lifestyle is?! wel jammer dat 't weg moest,maar nix aan te doen....

bartje518 18 August 2004 19:14

Je draait volkomen om de hete brei heen, Tijs. Een topman van Philips neemt niet eens een onderdeel van het bedrijf waarin hij het al bij voorbaat niet ziet zitten. Wanneer hij dat wél doet en daarna tegen zijn bazen zegt: dit is helemaal niets; logisch dat die dan accoord gaan daarmee!! Wanneer ik geacht wordt verstand van zaken te hebben en dan meldt dat het niks kan worden, dan nemen mensen die er wat verder af staan dat aan.

Uitgaansforum was ook voor mij één van de 3 polulairste fora. Mijns inziens valt het ook net zoveel onder lifestyle als onder muziek en onder aan de bar. En dat kan absoluut niet. Maak er dan met lifestyle een deelforum van samen. Gezondheid heeft ook weinig met lifestyle te maken als je het mij vraagt. Lifestyle hangt samen met uitgaan, maar valt er beslist niet onder. Samen zou het elkaar prima kunnen aanvullen.

bartje518 19 August 2004 13:24

Overigens, een klein puntje van aandacht betreffende de regelementen en de howto's, deze behoeven wel nog wat updates :o Zo werkt de link in 2a niet, en wordt er nog gesproken over ledenstaff e.d.


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:35.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.