Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Games (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=14)
-   -   resistance (PS3) (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=61619)

N3RD 2 May 2007 19:51

resistance (PS3)
 
hoi wie speelt hier resistance? ik kan jullie alvast vertellen dat ik de beste ben en jullie maken geen kans

blabla1993 2 May 2007 21:38

het is ook niet moeilijk om de beste te zijn in je eentje:')

N3RD 3 May 2007 22:32

Citaat:

Origineel gepost door blabla1993 (Bericht 1309264)
het is ook niet moeilijk om de beste te zijn in je eentje:')

wat bedoel je daarmee? er spele genoeg mense resistance

DexStar 4 May 2007 13:50

Ik niet ;)

N3RD 4 May 2007 17:45

Citaat:

Origineel gepost door DexStar (Bericht 1309437)
Ik niet ;)

omdat je geen geld hebt voor een ps3 maakt niet uit je komt er wel nog 10 maande spare :aai:

DexStar 4 May 2007 18:49

Ik heb gewoon geen interesse in een PS3 knul ;). Maarja ik ben ook geen gamer :P.

N3RD 4 May 2007 23:45

Citaat:

Origineel gepost door DexStar (Bericht 1309510)
Ik heb gewoon geen interesse in een PS3 knul ;). Maarja ik ben ook geen gamer :P.

wat doe je dan in de game sectie dan :]

Höse 5 May 2007 15:39

Citaat:

Origineel gepost door N3RD (Bericht 1309492)
omdat je geen geld hebt voor een ps3 maakt niet uit je komt er wel nog 10 maande spare :aai:

ff tussendoor N3RD

1. ik heb geld zat, ma de meeste mense hebbe gewoon geen zin in PS3.
2. da jij zo'n GAMER bent, wil nog nie zegge, da iedereen dezelfde intresse heeft.
3. da jij de hele dag binne zit, in de zomer, wil nog nie zegge, da wij nie van het barretje moge geniete, en een keer naar echte meide/manne wille kijke, ipv die hentai mutse die jij ziet
4. als je echt zo'n GAMER bent, zoals je tot nu toe voor doet, zat je nie hier, maar achter je (fucking) PS3!!!!

N3RD 5 May 2007 16:34

Citaat:

Origineel gepost door Höse (Bericht 1309614)
ff tussendoor N3RD

1. ik heb geld zat, ma de meeste mense hebbe gewoon geen zin in PS3.
2. da jij zo'n GAMER bent, wil nog nie zegge, da iedereen dezelfde intresse heeft.
3. da jij de hele dag binne zit, in de zomer, wil nog nie zegge, da wij nie van het barretje moge geniete, en een keer naar echte meide/manne wille kijke, ipv die hentai mutse die jij ziet
4. als je echt zo'n GAMER bent, zoals je tot nu toe voor doet, zat je nie hier, maar achter je (fucking) PS3!!!!

waarom zo agresief :aai:

insanity 7 May 2007 09:08

Citaat:

Origineel gepost door Höse (Bericht 1309614)
ff tussendoor N3RD

1. ik heb geld zat, maar de meeste mensen hebben gewoon geen zin in PS3.
2. dat jij zo'n GAMER bent, wil nog niet zeggen, dat iedereen dezelfde intresse heeft.
3. dat jij de hele dag binnen zit, in de zomer, wil nog niet zeggen, dat wij niet van het barretje mogen genieten, en een keer naar echte meiden/mannen willen kijken, ipv die hentai mutsen die jij ziet
4. als je echt zo'n GAMER bent, zoals je tot nu toe voor doet, zat je niet hier, maar achter je (fucking) PS3!!!!

regel 3. 13(!!!) typos :o
20 totaal :o

Bon 7 May 2007 09:17

ik ken t spel wel ja, voor de ps3! speel t zelf niet, maar iemand die ik heel geod ken wel. Is toch zo'n spel dat je in het leger zit en tegen die monstertjes moet schieten enzo...
Met zo'n grauw hoesje voor het spel

Vet apparaat trouwens, een ps3!

Bon 7 May 2007 09:19

Citaat:

Origineel gepost door Höse (Bericht 1309614)
ff tussendoor N3RD

1. ik heb geld zat, ma de meeste mense hebbe gewoon geen zin in PS3.
2. da jij zo'n GAMER bent, wil nog nie zegge, da iedereen dezelfde intresse heeft.
3. da jij de hele dag binne zit, in de zomer, wil nog nie zegge, da wij nie van het barretje moge geniete, en een keer naar echte meide/manne wille kijke, ipv die hentai mutse die jij ziet
4. als je echt zo'n GAMER bent, zoals je tot nu toe voor doet, zat je nie hier, maar achter je (fucking) PS3!!!!

als je een gamer bent, betekent het niet dat je meteen een holbewoner bent hoor... Jij met je achterlijke conclusies, die jongen probeer een vraag te stellen en jij beweert dat hij een of andere kluizenaar is

insanity 7 May 2007 09:23

Bon, als je de rest van zn posts had gelezen dan had je hem ook een holbewoner gevonden :o

N3RD 7 May 2007 10:26

Citaat:

Origineel gepost door insanity (Bericht 1309781)
Bon, als je de rest van zn posts had gelezen dan had je hem ook een holbewoner gevonden :o

:'(

Bon 7 May 2007 11:54

Citaat:

Origineel gepost door insanity (Bericht 1309781)
Bon, als je de rest van zn posts had gelezen dan had je hem ook een holbewoner gevonden :o

oh, die moeite heb ik dan niet genomen ;)

insanity 7 May 2007 12:25

Geloof me het is ook niet de moete waard

N3RD 7 May 2007 15:43

Citaat:

Origineel gepost door insanity (Bericht 1309820)
Geloof me het is ook niet de moete waard

tut tut tut wat een ego

soullover 2 June 2007 18:14

resistance is dikke fun. En ik ben zeker niet één van de beste ben echt een fun player. Maar als je overal gaat opscheppen dat je beste bent dan heb je wel een psychologisch probleemtje vrees ik.

de ps3 is dikke fun. maar het is nu ook niet het middel punt van geluk maar van pure fun

Suepahfly 8 June 2007 17:12

wil niet zeggen dat wnr je geen ps3 hebt dat je ofwel geen geld hebt,ofwel geen gamer bent. Ik heb er het geld voor,en ik ben een gamer.Ik ga me er alleen niet nogmaals laten intrappen,om een nieuwe ps te kopen en dat dan ineens de prijs zakt met paar 100euros.

En dat je de beste bent,ga lopen knul,je zou verschieten over wat er nog rond loopt.Ik heb ookal gedacht in sommige games dat ik goed was,en wnr je dan een compo ofzoiets dergelijks ziet,dan zie je pas wat goed is,en dan besef je ook pas dat je zelf eigelijk knudde bent,en hooguit de beste speler bent van jouw straat.

Get real punk

Lady of emotion 29 November 2007 11:29

heb het gespeeld maar vond het niet zo leuk

rarejopie 29 November 2007 16:51

Citaat:

Origineel gepost door insanity (Bericht 1309778)
regel 3. 13(!!!) typos :o
20 totaal :o

je begrijpt het toch :z


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:26.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.