Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Liefde & Relaties (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Waar val jij doorgaans op? (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=31014)

Bazzemans 15 May 2003 22:49

Waar val jij doorgaans op?
 
Jarenlang heb ik gedacht dat ik niet zou vallen op bepaalde types en dat het voor mij niet uitmaakte of ze nou klein of groot, blond of donker waren, maar ik ben nu eigenlijk tot de conclusie gekomen dat het niet helemaal waar is.

Doorgaans trekken meiden die wat kleiner van stuk zijn en lange blonde haren hebben mijn sneller aan dan andere. Ik val dan ook eerder op die meiden dan op andere. Het is niet zo dat ik totaal niet op andere meiden val, maar het is gewoon een voorkeur die bij mij sneller de aandacht trekt.

Ik vroeg me af hoe dat bij anderen was? Heeft iedereen een voorkeur? Had je dat altijd al, komt dat op een gegeven moment of realiseerde je dat pas later?

Nightwolf 15 May 2003 22:53

hmmm...t valt me zelf op dat ik meer op brunettes en klein val, ook al val ik uiteindelijk op t innerlijk.....maar dat van t uiterlijk, dat realiseer ik pas veel later :$ :)

Bazzemans 15 May 2003 23:03

jah owke.. Dat van het innerlijk ben ik wel met je eens :), maar je weet niets over het innerlijk bij de allereerste ontmoeting en daar doel ik dan voornamelijk op.

Als je een groep jongens cq. meisjes ziet lopen welk type trekt je dan het meeste aan?

Nightwolf 15 May 2003 23:16

iig kleine meisjes....dat heeft gewoon iets vind ik :x en verder ook iets van een donkerkleurige haarkleur.....zoiets als wat ik in m'n vorige post zei....maar kleinere lengte als mij, dat trekt me t meeste :?

Bazzemans 15 May 2003 23:53

Met kleinere meisje bedoelen we natuurlijk (tenminste ik neem aan dat ik ook voor jou kan spreken) meisjes die qua lengte niet al te groot zijn en niet meisjes van jonge leeftijd :wave:

JoY_RFJK 16 May 2003 07:11

Hmmm.. meestal zijn het toch dames met blond haar en tussen de 1.64 en 1.72... Ik vind het mooier als ze langer zijn, maar t valt me wel op dat ze meestal zo klein zijn... laatste tijd val ik ook op dames met bruin haar... die dan weer een stukkie langer zijn... mooie bruine of groene ogen...

:)

anemic 16 May 2003 07:35

als ze langer zijn kunnen jullie ze zeker niet aan:D

mij trekt iets alternatief geklede meisjes wel wat (lees: GEEN alto's ik heb een hekel aan alto's). Verder ogen mmmm blauw het liefst:D

earshot 16 May 2003 07:51

ik vind meisjes meestal leuk als ze; klein (dus qua lengte), een beetje jongensachtig, schattig en stevig zijn. en een beetje alternatief.

appelshampoo 16 May 2003 08:09

jongens:

Donkerblond/Bruin/Zwart haar
Groot en een beetje gespierd

meisjes:

blauwe ogen
bruin haar
en een liev gezicht

inVision 16 May 2003 08:24

Ik val op de uitstraling van een meid, niet iets speciaals zoals klein, groot, blond of donker...

eneri 16 May 2003 09:33

ik val op jongens met donker haar, en erg slank, bijna mager :$
verder in ieder geval stukje langer dan ik. Dat in combinatie met blauwe ogen is het helemaal :)
En de uitstraling telt ook veel mee.

Linnea 16 May 2003 10:12

Ik heb idd ook wel een type die ik echt :9~ vind..
tot nu toe heb ik maar 1 vriendje gehad die er zo uitzag;) en dat is helemaal niet erg, alleen wel grappig.

Type dak :9~ vind, is donkerbruin haar, bruine of groene ogen. hele uitsprankelende ogen die heel erg snel opvallen. Beetje lang, 180-190. slank.

Verder vind ik jongens in het geheel wel meestal erg mooi.:)

PFP 16 May 2003 10:17

tja, beetje standaard plaatje denk ik. Lang blond haar los of in een staartje vind ik wel het mooiste en het liefst iets langer of net zolang als mij ongeveer 175 dus (:{ ) Naja wel volslank of gewoon slank. Brutaal op een leuke manier en een beetje bazig.
Ik val helemaal niet op dikke vrouwen. En reuzen :no:










waar kan ik haar komen afhalen?

Kampie 16 May 2003 10:26

ik val op vrouwen.. :)

frox 16 May 2003 10:47

ik val op vrouwen die aardig, niet zo bitch-ig, en pipijopie zijn.
en ze moet mooje ogen hebben het liefs groen :huh:...en krullen (los)...en moet wel aantrekkelijk zijn niet té dik maar heel slank vind ik ook weer niet mooi. En je moet met dr kunnen laggen dat vind ik persoonlijk heel belangrijk :$

:yes:

Nightwolf 16 May 2003 11:21

Citaat:

Originally posted by Bazzemans
Met kleinere meisje bedoelen we natuurlijk (tenminste ik neem aan dat ik ook voor jou kan spreken) meisjes die qua lengte niet al te groot zijn en niet meisjes van jonge leeftijd :wave:
je spreekt idd voor mij :) althans niet te jong uiteraard paar jaar verschil is genoeg :)

FiZz 16 May 2003 13:32

Citaat:

Originally posted by Nightwolf
hmmm...t valt me zelf op dat ik meer op brunettes en klein val, ook al val ik uiteindelijk op t innerlijk.....maar dat van t uiterlijk, dat realiseer ik pas veel later :$ :)
Helaas vallen ze niet op jou

Nightwolf 16 May 2003 13:59

aantal wel, zo is gebleken

wocky 16 May 2003 14:03

Re: Waar val jij doorgaans op?
 
Ik vat doorgaans op jongens met donker haar...kweet ook niet waarom! Tis gewoon zo

Bird Of Prey 16 May 2003 15:34

me voorkeur gaat uit naar een brunette van rond de 1.70m, liefst slank, maar een kwabje hier en daar vinnik nie erg, heb zelf namelijk ook niet t perfecte lichaam in dat opzicht

LoeLoe 16 May 2003 16:16

Mjah ik kan daar heel kort over zijn

Jongens:

Stekels! Of iets dat erop lijkt...===>>:9~


Meiden:

Linnea of Mandy :$ :d

dext0r 16 May 2003 16:37

Citaat:

Originally posted by LoeLoe

Jongens:
Stekels! Of iets dat erop lijkt...===>>:9~

dus dat was ut :rolleyes: :+

Karliene 16 May 2003 16:51

Ik val op fonkelende oogjes..
Dat maakt een jongen zo aantrekkelijk..:love:

Tevens vind ik het erg prettig als de jongen langer dan mij is..Zo'n 1.85 ofzo..

biffyclyro 16 May 2003 17:07

ik val op opvallende ogen, en gewoon jongens die er bijzonder uitzien; door kleding of haar, ik vind bijvoorbeeld ook bakkebaarden (wel "verzorgd" zeg maar) of van dat hele springerige haar superleuk. meestal een soort "brits" uiterlijk, maar kan het niet echt uitleggen. ik vind ze vaak bij concerten, maar meestal vinden zij mij niet :{ oja, en lengtje is ook wel belangrijk, iets groter dan ik, rond de 1.85 idd :)

BlueWolf 16 May 2003 17:10

het zijn dus me ogen die het steeds voor me verneuken :p

biffyclyro 16 May 2003 20:24

Citaat:

Originally posted by BlueWolf
het zijn dus me ogen die het steeds voor me verneuken :p
stuur mij ff een foto van jouw oogjes dan :)

de rest van jou kan ermee door hoor :9~

LoeLoe 16 May 2003 20:31

Citaat:

Originally posted by dext0r


dus dat was ut :rolleyes: :+

Neh wel meer;) :+

Ik bedoel..iemand kan dan wel mooie stekels hebben ofzo maar ik moet ook met iemand kunnen praten, kunnen lachen, dingen kunnen delen..noem maar op.

Dus als ide stekeltjes er al zijn, dan moet diegene nog een beetje 'gekeurd' worden op wat hij van binnen heeft;)

0Vera 16 May 2003 23:53

ik val op uitstraling, ik moet met hem/haar een goed gesprek kunnen hebben maar erg dik vind ik eerlijk gezegd niet superaantrekkelijk:$ mollig is lief, boel mollig mag ook, maar dik liever niet :{

en verder zijn een stel mooie stralende kijkers altijd heerlijk om in te verdrinken :z

maar voor mij telt het innerlijk het zwaarst. Het liefst heb ik iemand bij wie ik mezelf kan zijn, en bij wie ik me fijn en veilig en gewaardeerd voel. Dat liefde-gevoel komt dan bij mij heel snel en dat is gewoon heerlijk :z

Elysium 17 May 2003 12:11

Citaat:

Originally posted by Karliene
Ik val op fonkelende oogjes..
Dat maakt een jongen zo aantrekkelijk..:love:

:yes: ohja, en hij moet wel iets uistralen en een mooi lichaam (hieronder versta ik: niet dik, maar zeker ook niet mager) hebben.

The6thgate 17 May 2003 12:37

ik dacht altijd op blond te vallen, maar de laatste 4 dames waren brunettes dus die theorie kan ook de vuilnisbak in.
verder val ik ook wel op dames die niet rondlopen van, kijk mij eens knap zijn, maar meer op dames die wat "onopvallend knap" zijn zegmaar:?:+
en een leuk figuur is ook altijd welkom. vet mag maar niet teveel en niet te weinig.
en mooie ogen waar je helemaal in verdrinkt, ogen zijn echter geen criteria bij mij.
En als ik dan ook nog eens goed met haar kan opschieten omdat ze een leuk innerlijk heeft kan t bijna niet beter:Y)

The6thgate 17 May 2003 12:38

Citaat:

Originally posted by eneri
ik val op jongens met donker haar, en erg slank, bijna mager :$
verder in ieder geval stukje langer dan ik. Dat in combinatie met blauwe ogen is het helemaal :)
En de uitstraling telt ook veel mee.

jammer dat ik blond haar heb:+

eneri 17 May 2003 13:17

Citaat:

Originally posted by The6thgate
jammer dat ik blond haar heb:+
ach, ik denk dat het bij de meeste hier, net als bij mij, zo is dat het leuk is als ze eruitzien zoals je wil, maar als dat neit zo is, je dr best verliefd op kan worden.
Wat wel weer jammer is,is dat ik al een vriend heb :p

BlueWolf 17 May 2003 13:24

Citaat:

Originally posted by linnea


Type dak :9~ vind, is donkerbruin haar, bruine of groene ogen. hele uitsprankelende ogen die heel erg snel opvallen. Beetje lang, 180-190. slank.

:wave:
enkel die ogen weer :p

Linnea 17 May 2003 13:32

Citaat:

Originally posted by BlueWolf

:wave:
enkel die ogen weer :p

moet je wel alles lezen..
tis niet een criteria...
want ik vind jongens die daar niet op lijken ook onwijs wow..
maar jou ogen zijn een combinatie van bruin en groen. (tenmiste wat ik gezien heb..)
en hierbij ffies vertellen dat je hele mooie oogjes hebt:9 :*

nie zo zeuren;)

Linnea 17 May 2003 13:32

Citaat:

Originally posted by LoeLoe
Mjah ik kan daar heel kort over zijn

Jongens:

Stekels! Of iets dat erop lijkt...===>>:9~


Meiden:

Linnea of Mandy :$ :d

woeiz*) :*

L_angeldc 18 May 2003 17:33

Citaat:

Naja wel volslank of gewoon slank. Brutaal op een leuke manier en een beetje bazig.
Ik val helemaal niet op dikke vrouwen.
Citaat:

en moet wel aantrekkelijk zijn niet té dik maar heel slank vind ik ook weer niet mooi
Citaat:

liefst slank, maar een kwabje hier en daar vinnik nie erg,
Citaat:

maar erg dik vind ik eerlijk gezegd niet superaantrekkelijk mollig is lief, boel mollig mag ook, maar dik liever niet
Citaat:

en een leuk figuur is ook altijd welkom. vet mag maar niet teveel en niet te weinig.
waar ligt de grens tussen (te) dik en (te) dun?

Rijntje 18 May 2003 17:41

interseerd me weinig..ik heb niet het perfecte lichaam en uiterlijk..waarom zou hij dat dan wel moeten hebbe...zolang hij met mij om kan gaan zit hetw el goed..

Chrizlybeer 18 May 2003 18:00

Ag ik val wel op licht blond tot donkerblond en bruin mag ook wel, verder maakt lengte niet zo uit, klein mag net zo groot als ik ook wel (1,89:) ) ietsje groter ook ngo wel maar niet al te groot....

FiZz 18 May 2003 18:02

Onschuld, blauw/groen/grijse ogen (combinatie of los, maakt allemaal niet uit, maar een bruin... niet dat het zoveel uitmaakt, maar bruin doe me nou eenmaal niet zoveel).

Voor de rest.... what ever....

0Vera 18 May 2003 18:13

Citaat:

Originally posted by L_angeldc
waar ligt de grens tussen (te) dik en (te) dun?
die iis niet te trekken denk ik. Het ligt aan jezelf, wat je mooi vind. Ik bedoel 'dik' lijkt me logisch wat dat inhoudt. ik vind trouwens dat je ook nog best mooi dik kan zijn, als je er met je kleding maar goed rekening mee houdt :)

psychobunny 18 May 2003 20:08

Citaat:

Originally posted by Bazzemans
Met kleinere meisje bedoelen we natuurlijk (tenminste ik neem aan dat ik ook voor jou kan spreken) meisjes die qua lengte niet al te groot zijn en niet meisjes van jonge leeftijd :wave:
:yes: (ik= meter 60:$ )

en ik val op...
groot,gespierd (vooral dat),meestal de grootste klootzakken (buiten nu :love: ) en meestal donker van haar...
owja,en op snobs :9~
maar maakt me meestal nie echt uit :)

Miss_Sweetgirl 18 May 2003 20:35

Meestal groot, bruin haar, bruine ogen :)

Headliner 19 May 2003 07:40

rond de 1.70, blond haar, enne... ja, ze moet natuurlijk een leuk figuur hebben:Y)

The Phit 19 May 2003 08:02

dat verschilt per keer, alle bouwsteentjes moeten goed in elkaar passen om er iets uit te krijgen waar ik dan op val. Het valt me wel op dat ik vroeger vaak met brunettes ging en nu tegenwoordig zijn het blonde grietjes. Maar dat heeft nix met smaak te maken, want ik vind denise richards nog steeds lekker. ;)

GregoorvanDijk 19 May 2003 14:46

Ehm, kleur haar maakt me nie zoveel uit, kleiner dan ik, en beetje leuk figuur :) Ik ben op totaal verschillende meiden gevallen, maar meestal hebben ze bruin haar :o

chica 19 May 2003 17:16

ik val op mark:) blonde stekeltjes, iets groter dan mij, lekker kontje en een lieve glimlach

bruggi 19 May 2003 18:09

ik val meestal op n beetje sportieve types met n relaxte zelfbewuste uitstraling.... niet te dun... beetje gespierd (niet overdreven) kleur haar of ogen maakt me weinig uit, gezicht/uitstraling moet me gewoon aanspreken :)

dext0r 19 May 2003 21:24

Citaat:

Originally posted by bruggi
ik val meestal op n beetje sportieve types met n relaxte zelfbewuste uitstraling.... niet te dun... beetje gespierd (niet overdreven) kleur haar of ogen maakt me weinig uit, gezicht/uitstraling moet me gewoon aanspreken :)
8)

op wie stemde jij ook alweer bij Mister Forum O-)

bruggi 20 May 2003 12:45

Citaat:

Originally posted by dext0r


8)

op wie stemde jij ook alweer bij Mister Forum O-)

euww vergeten :+ 8)

ben je een beetje sportief dan O-)

dext0r 20 May 2003 16:24

Citaat:

Originally posted by bruggi

ben je een beetje sportief dan O-)

ik kan er toch sportief uitzien, en er tegelijkertijd gewoon niets aan doen ? :0


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:41.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.