Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Liefde & Relaties (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Lees (belangrijk) (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=69918)

Pannelatje 14 February 2012 20:50

Lees (belangrijk)
 
Goeiendag,

Mijn naam is bas, 17 jaar,
Ik heb een eigen jongeren website waar jongeren met al hun problemen kunnen komen,

Heb jij ook een probleem ( Probleem thuis, ) ( Lichaamelijke problemen ) ( Schaamtelijke problemen ) ( Sexualitijd's problemen )

Dan mag je die sturen naar Needatmag@niet.nl

Met overleg met leerlingen forum beheerder is er tot conclusie gekomen dat ik hier de naam van de website niet mag tonen ter reclamen, Wel word hij bij elke antwoord via hotmail automatisch doorgezonden en kan je op de link klikken

Succes en anoniemitijd gegarandeerd
Mvg Bas

Chrizlybeer 14 February 2012 20:59

Citaat:

Origineel gepost door Pannelatje (Bericht 1546975)
Goeiendag,

Mijn naam is bas, 17 jaar,
Ik heb een eigen jongeren website waar jongeren met al hun problemen kunnen komen,

Heb jij ook een probleem ( Probleem thuis, ) ( Lichaamelijke problemen ) ( Schaamtelijke problemen ) ( Sexualitijd's problemen )

Dan mag je die sturen naar Needatmag@niet.nl

Met overleg met leerlingen forum beheerder is er tot conclusie gekomen dat ik hier de naam van de website niet mag tonen ter reclamen, Wel word hij bij elke antwoord via hotmail automatisch doorgezonden en kan je op de link klikken

Succes en anoniemitijd gegarandeerd
Mvg Bas

Ik weet van niks

dutchman 14 February 2012 21:04

Ik ga ook zoiets doen maar dan zet ik het op twitter :) moet ik wel eerst die onzin aanmaken...

Pannelatje 14 February 2012 21:13

dat is geen moeite en zo gedaan, Ik doe het nu 2 jaar en gegarandeerd succesvol, Het is zo mooi om jongeren te helpen !!

En chrizlybeer, Ik zal stoppen met reclamen maken en nogmaals contackt opnemen, Zodra ook JIJ er vanweet, dan moet iedereen op de hoogte zijn

Chrizlybeer 14 February 2012 21:14

Citaat:

Origineel gepost door Pannelatje (Bericht 1546985)
dat is geen moeite en zo gedaan, Ik doe het nu 2 jaar en gegarandeerd succesvol, Het is zo mooi om jongeren te helpen !!

En chrizlybeer, Ik zal stoppen met reclamen maken en nogmaals contackt opnemen, Zodra ook JIJ er vanweet, dan moet iedereen op de hoogte zijn

Neem maar contact met me op, ik zie het wel verschijnen.

dutchman 14 February 2012 21:36

Citaat:

Origineel gepost door Pannelatje (Bericht 1546985)
dat is geen moeite en zo gedaan, Ik doe het nu 2 jaar en gegarandeerd succesvol, Het is zo mooi om jongeren te helpen !!

En chrizlybeer, Ik zal stoppen met reclamen maken en nogmaals contackt opnemen, Zodra ook JIJ er vanweet, dan moet iedereen op de hoogte zijn

Ben zelf ook nog jonger is dat een voor of een nadeel?

Chitesel 14 February 2012 22:00

Hoe kan deze mollige-kleine-penis-houder mensen helpen als je zo'n belabberd en zielig topic aanmaakt?

the_darkness 14 February 2012 22:17

Gast, je kan niet eens je eigen reclame fatsoenlijk neerplempen zonder spelfouten.
Denk je nu echt dat ook maar iemand hier je geblaat serieus gaat nemen?
Je taal is je visitekaartje, en je bent te bedonderd om daar een beetje aandacht aan te besteden.

Ga toch een eind fietsen man.

ash-hôôle 15 February 2012 11:42

Sexualitijd's

:+


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:50.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.