Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Seksualiteit (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=39)
-   -   Hoe beginnen met vrijen? (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=61486)

pegasus 8 April 2007 14:00

Hoe beginnen met vrijen?
 
Heej mensen,
ik heb een vraagje..., k heb nu dus een vriendin en ik zie haar maar ijgenlijk wijnig, en ik wil meer van haar.
Ik weet alleen niet hoe ik erover moet beginnen, laat staan met haar te gaan vrijen, t lijkt me echt heel fijn, maar ik weet niet goed hoe zij erover denkt, ze is 13 en ik 16, daarom:$ Niet super grood leeftijds verschil ijgenlijk, maar met sex toch wel denk ik? Ik hoop dat iemand me wat tips kan geven hoe ik erover moet praten en hoe ik het moet doen:$ :)

bedankt alvast:d

Wiz 8 April 2007 14:03

Citaat:

Origineel gepost door pegasus (Bericht 1306901)
Heej mensen,
ik heb een vraagje..., k heb nu dus een vriendin en ik zie haar maar ijgenlijk wijnig, en ik wil meer van haar.
Ik weet alleen niet hoe ik erover moet beginnen, laat staan met haar te gaan vrijen, t lijkt me echt heel fijn, maar ik weet niet goed hoe zij erover denkt, ze is 13 en ik 16, daarom:$ Niet super grood leeftijds verschil ijgenlijk, maar met sex toch wel denk ik? Ik hoop dat iemand me wat tips kan geven hoe ik erover moet praten en hoe ik het moet doen:$ :)

bedankt alvast:d


Tja,, toen ik nog zo jong was.. was 13 not done..
Maar tegenwoordig gebeurd alles zo belachelijk vroeg :s

Je kan er gewoon is over praten, en je hoeft niet meteen met neuken te beginnen.. bewaar dat als laatste.

Begin met knuffelen, masseren, elkaar betasten, elkaars lichaam ontdekken, elkaar met de hand verwennen, communiceren over wat je lekker vind en wat niet, met de mond verwennen,, en een paar jaar later mag je van mij neuken :P

Succes.

Take it Easy, Beat a Sissy

hegje 8 April 2007 14:59

Citaat:

Origineel gepost door pegasus (Bericht 1306901)
Heej mensen,
ik heb een vraagje..., k heb nu dus een vriendin en ik zie haar maar ijgenlijk wijnig, en ik wil meer van haar.
Ik weet alleen niet hoe ik erover moet beginnen, laat staan met haar te gaan vrijen, t lijkt me echt heel fijn, maar ik weet niet goed hoe zij erover denkt, ze is 13 en ik 16, daarom:$ Niet super grood leeftijds verschil ijgenlijk, maar met sex toch wel denk ik? Ik hoop dat iemand me wat tips kan geven hoe ik erover moet praten en hoe ik het moet doen:$ :)

bedankt alvast:d

gwoon aan tieten zitten, als ze dat toelaat gewoon verder gaan, maar met beleid

pegasus 8 April 2007 15:21

Citaat:

Origineel gepost door Wiz (Bericht 1306902)
Tja,, toen ik nog zo jong was.. was 13 not done..
Maar tegenwoordig gebeurd alles zo belachelijk vroeg :s

Je kan er gewoon is over praten, en je hoeft niet meteen met neuken te beginnen.. bewaar dat als laatste.

Begin met knuffelen, masseren, elkaar betasten, elkaars lichaam ontdekken, elkaar met de hand verwennen, communiceren over wat je lekker vind en wat niet, met de mond verwennen,, en een paar jaar later mag je van mij neuken :P

Succes.

Take it Easy, Beat a Sissy

Bedankt voor de tips alvast, maar met de hand verwennen zei je... bedoel je dan ook vingeren enzo?:$

Wiz 9 April 2007 03:22

Citaat:

Origineel gepost door pegasus (Bericht 1306921)
Bedankt voor de tips alvast, maar met de hand verwennen zei je... bedoel je dan ook vingeren enzo?:$


Uiteindelijk wel ja..
Als zij daar echt aan toe is.

Maar er zijn genoeg andere plekken die je met je hand/vingers kan bewerken.. zonder dat je ergens je vingers meteen in hoef te stoppen :P

blabla1993 9 April 2007 20:33

Ten eerste zou ik vragen of ze er wel aan toe is. Daarna kun je doen wat de andere zeiden.

meisj 10 April 2007 19:38

hoi,
het is vast lastig omdat jij al een stuk ouder bent.
Jij hebt er zin in, maar ik weet niet of dat ook wederzijds is...
Ik ben zelf ook bijna dertien en ik zou er niet over moeten denken!
Ik vr0lijk je nu nie erg op he?!
Beginn gewo0n es met tongzoenen, kont strelen.
Later laat ze miss toe dat je aan dr borsten zit.
schiet nie in de stress als ze er even van schrikt, want voor haar is het toch allemaal nog een beetje vreemt.
Als ze zich er zelf klaar voor voelt zal ze zelf wel heftiger worden! Doe het wel even rustig aan, en begin met de kont en borsten, dat vind ze vast niet erg!
( zou ik ook nie vinden, maar ja heb geen vriendju... :(

succes ermeej en niet te veel haast!!!

groetjes

ennailil 11 April 2007 17:16

Vraag het haar gewoon, als je zomaar dingen gaat doen kan ze daar heel erg van schrikken!

Wiz 11 April 2007 17:32

En nu tips betreffende van hoe te beindigen met vrijen?

Niet elke meid accepteerd; "Nou was lekker hoor, maar nu moet je echt wegwezen".

Pakspul 11 April 2007 18:27

Eerst vastbinden anders rent ze weer weg...


altijd lastig :{

Babydress 11 April 2007 21:33

Ik vind het een beetje raar dat je wilt vrijen met een meisje van 13.. :?
Prima als je van d'r houdt hoor, maar ik denk niet dat ze nu al zin heeft in seks.
Verbaast me overigens ook niks als ze d'r wel zin in heeft hoor..:z

insanity 12 April 2007 10:10

Lies niet alle dames zijn zoals jou :love:

Danielle13 27 January 2008 12:01

Citaat:

Origineel gepost door pegasus (Bericht 1306901)
Heej mensen,
ik heb een vraagje..., k heb nu dus een vriendin en ik zie haar maar ijgenlijk wijnig, en ik wil meer van haar.
Ik weet alleen niet hoe ik erover moet beginnen, laat staan met haar te gaan vrijen, t lijkt me echt heel fijn, maar ik weet niet goed hoe zij erover denkt, ze is 13 en ik 16, daarom:$ Niet super grood leeftijds verschil ijgenlijk, maar met sex toch wel denk ik? Ik hoop dat iemand me wat tips kan geven hoe ik erover moet praten en hoe ik het moet doen:$ :)

bedankt alvast:d

Uh nieuwsflits niet elk meisje van 13 is zo preuts hoor ook al is ze nog maagd. Vraag het haar gewoon als ze het niet wil dan heb je er maar vrede mee|:(

Pakspul 27 January 2008 12:15

Inderdaad, 13 jarige meiden hebben tegenwoordig meer kilometers op hun teller dan menig hoer op de wallen :yes:

insanity 27 January 2008 14:03

Citaat:

Origineel gepost door Pakspul (Bericht 1337458)
Inderdaad, 13 jarige meiden hebben tegenwoordig meer kilometers op hun teller dan menig hoer op de wallen :yes:

Ach, geen moeite mee *)

Danielle13 27 January 2008 14:13

toch niet????:p

insanity 27 January 2008 14:19

Ik niet.

Danielle13 27 January 2008 14:30

weten we dat ook weer.

Untouchable 27 January 2008 15:35

Zo'n uitgewoond wijf pakken lijkt me ook niet alles

!!understood!! 27 January 2008 16:50

Niet zeuren, gewoon neuken:P

Pakspul 27 January 2008 19:02

Citaat:

Origineel gepost door !!understood!! (Bericht 1337512)
Niet zeuren, gewoon neuken:P

Je snijt jezelf in je vingers.

!!understood!! 27 January 2008 19:32

Citaat:

Origineel gepost door Pakspul (Bericht 1337533)
Je snijt jezelf in je vingers.



Ha-Ha-HA

Ik lag me kapot

Vlinder 28 January 2008 16:20

Citaat:

Origineel gepost door !!understood!! (Bericht 1337537)
Ha-Ha-HA

Ik lag me kapot

:?

!!understood!! 28 January 2008 18:43

nou en...

Pakspul 28 January 2008 19:32

Citaat:

Origineel gepost door x-WipeMyTears-x (Bericht 1337690)
:?

""""dyslexie""""

Wat gebruikelijk excuus van een breezer is die niet wil toegeven dat ze tot de laagste soort mensen (die nog net, maar dan net boven de heroine verslaafden staan) hoort.

!!understood!! 28 January 2008 20:32

whatever

Levi 28 January 2008 21:39

Pakspul & understood.

Is er één topic waarin jullie niet lopen te ruziën?
Ik ben ze nog niet tegengekomen...

jonas112 29 January 2008 11:27

Citaat:

Origineel gepost door pegasus (Bericht 1306901)
Heej mensen,
ik heb een vraagje..., k heb nu dus een vriendin en ik zie haar maar ijgenlijk wijnig, en ik wil meer van haar.
Ik weet alleen niet hoe ik erover moet beginnen, laat staan met haar te gaan vrijen, t lijkt me echt heel fijn, maar ik weet niet goed hoe zij erover denkt, ze is 13 en ik 16, daarom:$ Niet super grood leeftijds verschil ijgenlijk, maar met sex toch wel denk ik? Ik hoop dat iemand me wat tips kan geven hoe ik erover moet praten en hoe ik het moet doen:$ :)

bedankt alvast:d


vol in de kont neuken....en dan weet je gelijk ja of nee

Vlinder 29 January 2008 16:36

Citaat:

Origineel gepost door !!understood!! (Bericht 1337746)
whatever

maar je ontkent het niet!

Mookx 29 December 2011 20:57

Hee mensen... Ik heb een hele belangrijke vraag.

Ik ben nu 14 en ik heb het met mijn vriendin over seks gehad en we zijn het er over eens dat we het allebei willen.
We hebben al zeg maar voorspel gedaan; Pijpen, Beffen enz.
Maar ik heb echt geen idee waar mijn penis in moet. want ik weet dat het in de vagina is(duh...) maar is het onderin of bovenin... ik kan gewoon geen gaatje vinden om het zo uit te drukken. Ik schaam me er best wel voor tegenover m'n vriendin. Maar alsjeblieft help mij...

Baloe 29 December 2011 21:09

waar bef jij dan? :')

Kimm!~~ 29 December 2011 21:12

Vraag het haar.

Mr. Macphisto 29 December 2011 23:07

Mag het licht aan? Mag het licht aan? dumdumdumdum

the_darkness 29 December 2011 23:57

need a flashlight? :3

Baloe 30 December 2011 00:01

Citaat:

Origineel gepost door Kimm!~~ (Bericht 1544971)
Vraag het haar.

leuk dat je weer es reageert als ik t over beffen heb

:+

the_darkness 30 December 2011 12:06

well played sir.

Young 30 December 2011 21:05

Gewoon die flapper in die flans floppen.

Kimm!~~ 30 December 2011 22:45

Citaat:

Origineel gepost door Baloe (Bericht 1544978)
leuk dat je weer es reageert als ik t over beffen heb

:+

Ik zag jou naam staan :love:

the_darkness 31 December 2011 00:16

*jouw


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:48.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.