Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Liefde & Relaties (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Internetrelaties (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=26416)

appelshampoo 30 January 2003 14:47

Internetrelaties
 
Is een internetrelatie al een relatie voordat je elkaar al gezien hebt ?

appelshampoo 30 January 2003 14:50

ik kies voor nee, je weet niet hoe die persoon loopt, beweegt en wat voor vrienden die heeft.. je weet niet hoe zijn huiselijke omstandigheden zijn enz..

LoeLoe 30 January 2003 15:02

Citaat:

Originally posted by annestacia
ik kies voor nee, je weet niet hoe die persoon loopt, beweegt en wat voor vrienden die heeft.. je weet niet hoe zijn huiselijke omstandigheden zijn enz..
Kortom je weet gewoon niet wie die ander is kortom ik vind dat je dan niet kan spreken over een relatie

GregoorvanDijk 30 January 2003 15:07

Ik heb ook nee. Achteraf gezien weet ik dat je pas echt verliefd kunt zijn op iemand als je diegene gezien hebt.

eneri 30 January 2003 15:17

ik heb dat een keer gehad, achteraf heb ik er spijt van. mocht ik nu weer een jongen ontmoeten via internet, wil ik m eerst in t echt ontmoeten voordat ik spreek van een relatie.

Karma-Killer 30 January 2003 15:40

Je kunt misschien wel spreken van EEN relatie, maar niet van DE relatie zeg maar, je bent niet officieel partners ;) Wie weet hoe het uitpakt :D

Fade of Light 30 January 2003 15:48

niet totdat je elkaar gezien hebt, al kun je het wel redelijk aanvoelen dunkt me (of ik had geluk :))

The6thgate 30 January 2003 15:57

nee, irl is iemand altijd wel anders.
en de helft loopt toch op nix uit.
maar 'nee' dus

DarkAngel 30 January 2003 16:39

Citaat:

Originally posted by Fade of Light
niet totdat je elkaar gezien hebt, al kun je het wel redelijk aanvoelen dunkt me (of ik had geluk :))
:)

BlueWolf 30 January 2003 16:44

Citaat:

Originally posted by Fade of Light
niet totdat je elkaar gezien hebt, al kun je het wel redelijk aanvoelen dunkt me (of ik had geluk :))
Dat vind ik dus de dikste onzin dat er bestaat.
Jullie kennen alkeer al heel lang enzo via inet en jullie voelen iets voor elkaar ofzo maar het is geen relatie en jullie zien elkaar eens een dagje en er is dan niks veranderdmaar dan is het ineens wel een relatie ?
Vinnik wat onzin..
ofwel is het een relatie ofwel niet maar als jullie elkaar al zagen of niet dat lijkt me niet echt een maatstaf die men kan hanteren om te bepalen als het wel dan niet een relatie is.

Nightwolf 30 January 2003 16:46

de 2e helft van die zin klopt opzich wel maar niet in combinatie met de rest van de zin :{ dus wat BW zei, das idd BS

btw, deze poll is l@me want er moet ook een middenweg zijn :{

appelshampoo 30 January 2003 16:50

Citaat:

Originally posted by Nightwolf
de 2e helft van die zin klopt opzich wel maar niet in combinatie met de rest van de zin :{ dus wat BW zei, das idd BS

btw, deze poll is l@me want er moet ook een middenweg zijn :{

hoe bedoel je een middenweg ? je hebt een relatie of niet ! je voelt je zeker aangevallen door dit topic of nie soms !

Nightwolf 30 January 2003 16:53

nee hoor.....wrom zou ik? :O eerst denken voordat je iets uitblaat voortaan

LoeLoe 30 January 2003 16:55

Citaat:

Originally posted by annestacia
hoe bedoel je een middenweg ? je hebt een relatie of niet ! je voelt je zeker aangevallen door dit topic of nie soms !
Tijn er is geen middenweg of je spreekt van een relatie of niet..wat vindt jij een middenweg dan:{

Zeker weten dat jij je nu aangevallen voetl

BlueWolf 30 January 2003 17:02

Ik vind dat je zoiezo niet ja of neen kan antwoorden, je antwoord is anders voor elk geval denk ik ..
er bestaat toch geen standaardantwoord voor deze vraag ?

boertje 30 January 2003 17:03

aangevallen? schaamt hij zich ervoor dat hij vaak een internet relatie heeft?

Duffie 30 January 2003 17:16

Ik vind het best belachelijk dat mensen een relatie kunnen beginnen zonder elkaar eerst ècht te ontmoeten. Je kan nooit weten hoe die persoon ècht is... :?

Fade of Light 30 January 2003 17:23

Citaat:

Originally posted by BlueWolf

Dat vind ik dus de dikste onzin dat er bestaat.
Jullie kennen alkeer al heel lang enzo via inet en jullie voelen iets voor elkaar ofzo maar het is geen relatie en jullie zien elkaar eens een dagje en er is dan niks veranderdmaar dan is het ineens wel een relatie ?
Vinnik wat onzin..
ofwel is het een relatie ofwel niet maar als jullie elkaar al zagen of niet dat lijkt me niet echt een maatstaf die men kan hanteren om te bepalen als het wel dan niet een relatie is.

correct, aber....

de laatste stap die er echt voor zorgt dat je een relatie krijgt e.d. kunnen (volgens mij) alleen in het echt.

Je kunt iemand over internet nog zo leuk vinden, maar als die in het echt anders blijkt te zijn, dan voel je dus iets voor die internetpersoon maar niet die persoon in het echt, dus....

daarom zou ik nog niet van een relatie spreken voordat je elkaar in het echt gezien hebt (dan weet je hoe die ander ook in het echt is, dan heb je waarscijnlijk de laatste vonk over laten springen) en dan kun je spreken van relatie.

op zich heb je wel een kern van waarheid .Het gebeurt echt niet ineens als je elkaar ziet, MAAR omdat je niet zeker weet hoe die ander in het echt is EN er toch een bepaalde vonk over moet springen, krijg je het laatste stukje (wat je over de drempel duwt, wanneer je over relatie kan spreken) pas in het echt

Stapper 30 January 2003 17:35

duidelijk een NEE, ik kan altijd wel leuk op internet gaan praten met iemand, en het gaat soms ook nog eens ergens over, maar om dan meteen te zeggen dat je een relatie hebt, nee, dat niet, wel is het zo dat je wel verliefd op iemand kan worden zonder hem/haar ooit gezien te hebben, maar gewoon door msn een goede band opbouwd, maar dan nog is het niets

eerst elkaar zien en goed met elkaar praten, voordat je kan zeggen dat je wat hebt

Nightwolf 30 January 2003 17:47

Citaat:

Originally posted by LoeLoe
wat vindt jij een middenweg dan:{
Citaat:

Originally posted by BlueWolf
Ik vind dat je zoiezo niet ja of neen kan antwoorden, je antwoord is anders voor elk geval denk ik ..
er bestaat toch geen standaardantwoord voor deze vraag ?


Nightwolf 30 January 2003 17:50

Citaat:

Originally posted by boertje
aangevallen? schaamt hij zich ervoor dat hij vaak een internet relatie heeft?
had bedoel je en nee ik schaam me er helemaal niet voor dus ik snap niet dat ze zeggen dat ik me aangevallen voel :? ik bedoel, t is jullie mening wat jullie hier allemaal (zullen) zeggen over internet relatiesen daar ga ik me niet echt aangevallen door voelen, tenzij je t je bedoeling is om mij omlaag te halen

chica 30 January 2003 18:19

ik heb 'nee' gedaan...heb het wel eens gehad maar lukt niet heb ik gemerkt. Al kan het wel goed gaan als je die persoon eerst ziet en dan pas zegt dat je een relatie hebt. Khad het wel goed gezien..deze topics draaien altijd uit op een discussie, ze zijn er al zo vaak geweest. En waarom moet tijn zich gelijk aangevallen voelen?? Het is toch niet erg dat hij het WEL met inetrelaties eens is?

Linnea 30 January 2003 19:25

ik heb ook nee..
Tis gewoon, het moet fysiek ook dezelfde aantrekkingskracht hebben... vind ik.. Dus dan heb je wel al iets, en als het in het echt ook klikt, kan je besluiten echt iets op te bouwen (relatie) met elkaar. Daarvoor niet

Eelcotje 31 January 2003 15:45

hihi @ loeloe en anast... :)

I don't care bout this poll. 'k heb al wat voor 9 maand. .en 'nee' was antwoord.

Precies dezelfde redenen als eeeuhm, anastecia had in het begin.. :)

dext0r 31 January 2003 16:47

Citaat:

Originally posted by Fade of Light
niet totdat je elkaar gezien hebt, al kun je het wel redelijk aanvoelen dunkt me (of ik had geluk :))
hey wat herkenbaar ;-)

Chesta 31 January 2003 18:35

Nee, iemand kan zich voordoen als iemand anders, ik heb maandelang met iemand gemaild, dan zie je hem en dan denk je toch shit....

Linnea 31 January 2003 21:10

Citaat:

Originally posted by Chesta
Nee, iemand kan zich voordoen als iemand anders, ik heb maandelang met iemand gemaild, dan zie je hem en dan denk je toch shit....
tgaat denk niet om ut uiterlijk, maar soms is het meer hun gedrag dat anders uit kan vallen..
je vormt van te voren toch een soort beeld, soms valt dat zo tegen dat je niet echt relatie meer will...
wat als je dan al een 'relatie' hebt en dat nog meot gaan vertellen?

Blossom 31 January 2003 21:13

ik vind nee, je moet toch weten of ie in het echt ook zo is?? straks is het allemaal onzin wat ie over internet zegt. En als je elkaar maar 1 keer heb gezien en verder een relatie houdt over het internet vind ik dat ook geen echte relatie

geitenwollens0x 1 February 2003 21:52

hij is weer nodig...

re·´la·tie (de ~ (v.))


1 betrekking waarin personen, zaken, begrippen tot elkaar staan => verhouding

2 duurzame liefdesverhouding

3 persoon tot wie men in betrekking staat

ja dus....

Chesta 2 February 2003 11:25

Citaat:

Originally posted by linnea
tgaat denk niet om ut uiterlijk, maar soms is het meer hun gedrag dat anders uit kan vallen..
je vormt van te voren toch een soort beeld, soms valt dat zo tegen dat je niet echt relatie meer will...
wat als je dan al een 'relatie' hebt en dat nog meot gaan vertellen?

Nee het was ook niet zijn uiterlijk, meer zijn uitstraling.. Hij was echt depressief, en ik supervrolijk, op geen-enkel-front klikte het..

GregoorvanDijk 2 February 2003 14:43

Citaat:

Originally posted by BlueWolf
Ik vind dat je zoiezo niet ja of neen kan antwoorden, je antwoord is anders voor elk geval denk ik ..
er bestaat toch geen standaardantwoord voor deze vraag ?

Nee hoor, mijn antwoord is gewoon Neen :+:p

Tyskie 2 February 2003 23:47

Idd nee.. Iemand kan via i-net een flapuit zijn, maar in het echie totaal dichtslaan.. En voor mij is een relatie meer dan alleen met elkaar praten. Dat is ook elkaar kussen, knuffelen, in de ogen kunnen kijken.
Ik kan echt niet inzien dat je een echte relatie kunt hebben met iemand via internet.

Wel kun je via internet een hele goede vertrouwensband opbouwen, die kan uitmonden in een relatie.. Maar in mijn opinie moet je elkaar daarvoor dus echt hebben kunnen aanraken...

SexLife 4 February 2003 16:31

zou wel kunnen als het 2 zielige mensen zijn

Wendovic 5 February 2003 18:14

Citaat:

Originally posted by LoeLoe


Kortom je weet gewoon niet wie die ander is kortom ik vind dat je dan niet kan spreken over een relatie

precies

wocky 5 February 2003 18:23

Re: Internetrelaties
 
Citaat:

Originally posted by annestacia
Is een internetrelatie al een relatie voordat je elkaar al gezien hebt ?
nee , zeker niet, het blijft toch een soort fantasie persoon tot je degene daadwerkelijk gezien hebt....en als je toch spreekt van een relatie...van mij mag je hoor...maar dan leef je wel in een fantasiewereldje....

dext0r 5 February 2003 19:42

Re: Re: Internetrelaties
 
Citaat:

Originally posted by wocky
nee , zeker niet, het blijft toch een soort fantasie persoon tot je degene daadwerkelijk gezien hebt....en als je toch spreekt van een relatie...van mij mag je hoor...maar dan leef je wel in een fantasiewereldje....

lief-heksje 6 February 2003 15:56

Citaat:

Originally posted by SexLife
zou wel kunnen als het 2 zielige mensen zijn
zei de persoon met sex al in zn naam... |:(

spiderboy14 22 February 2003 10:25

Re: Internetrelaties
 
Citaat:

Originally posted by annestacia
Is een internetrelatie al een relatie voordat je elkaar al gezien hebt ?
Ligt eraan wat je er zelf van vindt.

Queenie 22 February 2003 17:53

Been there done that...... Maareh n relatie was et niej echt... Meer vriendschappelijk. 1e ontmoeting is nooit gekomen trouwens. Ik werd verliefd op iemand die dichterbij als Ierland woonde(erm woont......). Sindsdien heb ik nooit meer contact gehad met mijn internet vriendje..............

Bobba. 22 February 2003 19:57

Zowiezo niets met elkaar nemen voordat je elkaar gezien hebt. Als je 12 ofso bent moet je dat mooi zelf weten. Maar vanaf zo'n 16 jaar moet je toch echt wel beter weten.

laurier_garnier 22 February 2003 20:21

ik vind ja en nee

ja in de zin van ik ben (juist) in zo een situatie geweest was de eerste keer dak dat voorhad. Ma ik was al verliefd voor dat ik ze ooit had gezien. wel veliefd in een lichte vorm natuurlijk he...

ma ook nee omdat een persoon int echt anders is dat kan dus beter of slechter zijn he... ma zowizo nix starten voor ge elkaar gezien hebt kzou het ook zeker geen relatie noemen

edechikkie 10 April 2003 18:52

hoi
 
neeniet echt
ik heb zelf ook een internet relatie gehad en toen afgesproken met em
ik was meteen verliefd het was echt een schat van een gozer maar na een half jaar is het uitgegaan omdat ik toen die tijd nog veel problemen thuis had

kusjes mandy

L_angeldc 10 April 2003 19:14

ik weet ni
maar als ik moet kiezen toch nee want je hebt die persoon nog nooit gezien en weet eigenlijk nix van hem/haar.

RandyJC 11 April 2003 15:40

ik vind van wel want je hebt toch een speciaal band met diepersoon misschien anders dan normaal maar toch..

Miss_Sweetgirl 11 April 2003 16:52

nee je weet pas of je iemand echt leuk vind als je diegene echt kent en dat gaat niet over i-net denk ik:)

limewire 6 March 2007 22:27

internetrelaties
 
"versoenlijk reacties krijg je toch niet"

sjorsje-v 6 March 2007 22:45

:')

sjorsje-v 6 March 2007 22:48

ik snap niet waarom zij niet gewoon naar jou komt ??

Melisss 6 March 2007 22:50

hahah het meest trieste is nog dat ik het hele verhaal heb gelezen :')

sjorsje-v 6 March 2007 22:51

ja en er klopen veel dingen van je verhaal ook niet


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:36.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.