Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Psychologie & Filosofie (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=17)
-   -   Death note (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=65772)

Icarus 8 November 2009 19:35

Death note
 
Iedereen kent het wel,een boekje en de persoon waar zijn/haar naam erin wordt geschreven sterft.In de film/manga/anime gebruikte Light em dus om misdadigers te vermoorden om zo de perfecte wereld zonder misdadigers en criminelen te creëren.Mijn vraag,aangezien sommige moraalridders in dat box topic zeggen dat ze niet moorden om geld,wat zouden jullie doen als je een death note in bezit hebt?Ik persoonlijk zou hem gebruiken om mijn eigen leven makkelijker te maken,niet om de wereld te verbeteren ofzo,dus.

blabla1993 8 November 2009 19:57

seizoen 2 was kuttroep

Icarus 8 November 2009 20:04

Daar gaat het dus totaal niet om.

blabla1993 8 November 2009 20:52

http://images.encyclopediadramatica....ollface_HD.jpg

Icarus 8 November 2009 21:34

Ja,je bent grappig en stoer genoeg om mijn topic te verneuken,blij?

ash-hôôle 8 November 2009 21:35

Ik snap je punt niet. Wat moet ik met een boekje met de namen van misdadigers erin? Bij mij in de buurt is de zwaarste overtreding die gepleegd wordt te hard rijden.

Icarus 8 November 2009 21:38

Ken je death note niet?Het gaat niet om die misdadigers,het gaat erom dat als je iemands naam in dat boekje schrijft,die persoon sterft.Wat zou jij doen als je zo'n boekje had?

ash-hôôle 8 November 2009 21:40

oooh, op die fiets.

hehe, nouja het lullige van zo'n boekje is dan weer dat je namen moet weten. En zodra je iemands naam weet dan heb je gelijk weer zo'n connectie ofzo met diegene. Of je moet willekeurige namen gaan prikken in het telefoonboek maar dan ben je gewoon een sadist. Ik heb geen haatdragende gevoelens tegenover iemand. En mocht ik iemand niet tof vinden dan negeer ik die, ik heb niet zo'n boekje nodig dan.

Ow, en mocht een van jullie zo'n boekje hebben. S.v.p. niet mijn naam erin schrijven, daar ben ik veel te lekker voor. *)

Icarus 8 November 2009 21:48

Ik heb zo'n boekje,alleen werkt hij niet echt.:'(

ash-hôôle 8 November 2009 21:53

Probeer het ook maar niet uit dan :+

Mr. Macphisto 8 November 2009 22:20

Citaat:

Origineel gepost door Icarus (Bericht 1437671)
Ik heb zo'n boekje,alleen werkt hij niet echt.:'(

Dat is gewoon een broeinest van zieke ideeen. En het proberen is nog dommer want dan kijk je duidelijk teveel anime troep.

the_darkness 8 November 2009 22:39

Citaat:

Origineel gepost door ash-hôôle (Bericht 1437672)
Probeer het ook maar niet uit dan :+

Hij heeft mijn naam er al ingeschreven :+
Jammer genoeg voor hem werkt Belgische rommel niet op Nederlanders :+

Icarus 8 November 2009 22:41

Citaat:

Origineel gepost door Mr. Macphisto (Bericht 1437674)
Dat is gewoon een broeinest van zieke ideeen. En het proberen is nog dommer want dan kijk je duidelijk teveel anime troep.

Nooit gezegd dat ik het echt heb geprobeerd,elke simpele ziel zou moeten weten dat het gewoon niet werkt,daarvoor moet ik geen naam erin schrijven om het te testen.

Icarus 8 November 2009 22:46

Citaat:

Origineel gepost door the_darkness (Bericht 1437678)
Hij heeft mijn naam er al ingeschreven :+
Jammer genoeg voor hem werkt Belgische rommel niet op Nederlanders :+

1) het is niet belgisch
2) jou erin schrijven zou zoiezo gewoon verspilling van mijn inkt,en papier zijn
3) grappig,heur.

the_darkness 8 November 2009 22:47

Volgende keer als je dat boekje koopt dan niet stoer op msn vertellen dat je me mijn naam er in hebt gezet dan he ;)

Icarus 8 November 2009 22:49

Dat was dus echt niet serieus.
En voor jou hetzelfde,volgende keer niet stoer op msn vertellen hoe dronken je bent en dat je do... nvm.;)

the_darkness 8 November 2009 22:52

en jij denkt dat dat echt was :')
Nu maak je me oprecht aan het lachen Jamy.
Bedankt :d

Icarus 8 November 2009 22:53

Ik zie geen verschil tussen denken dat jou verhaaltjes echt zijn en mijn verhaaltjes ;D

Deegbal 9 November 2009 09:52

Citaat:

Origineel gepost door the_darkness (Bericht 1437684)
Gezeik

Citaat:

Origineel gepost door Icarus (Bericht 1437685)
Gezeik

Of jullie zeggen geen woord meer tegen mekaar, of ik trakteer op bier en jullie zijn weer vriendjes.


Choose.

Vlinder 9 November 2009 11:03

Citaat:

Origineel gepost door Deegbal (Bericht 1437691)
Of jullie zeggen geen woord meer tegen mekaar, of ik trakteer op bier en jullie zijn weer vriendjes.


Choose.

Geef mij dat bier dan maar :rolleyes:

Mr. Macphisto 9 November 2009 13:36

Citaat:

Origineel gepost door Icarus (Bericht 1437679)
Nooit gezegd dat ik het echt heb geprobeerd,elke simpele ziel zou moeten weten dat het gewoon niet werkt,daarvoor moet ik geen naam erin schrijven om het te testen.

Ik wees jou ook niet aan flapdrol.


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:10.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.