Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Psychologie & Filosofie (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=17)
-   -   Ik heb echt geen idee wat me dwars zit... (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=17782)

supergirl 25 August 2002 01:22

Ik heb echt geen idee wat me dwars zit...

Elke avond lig ik te draaien in mijn bed,ik ben in 2 maanden 9 kilo afgevallen gewoon door niet te eten.Er zijn een hoop dingen aan de hand maar ik heb niet echt het idee dat iets me echt dwars zit.Ik ben chago tegen me moeder terwijl dat de liefste vrouw van de wereld is.Ik heb alleen geen echte vriendinnen wie ik altijd ken bellen want dat zijn vriendinnen die mij zelf nooit zullen bellen om te vragen hoe het met me gaat.Ik voel me gewoon soms alleen en nutteloos.Heeft iemand een oplossing ofzo want ik weet het echt nie

Nightwolf 25 August 2002 01:25

niet echt....misschien zal er toch wel iets zijn maar dt dat onbewust is...ofzo :? gewoon een keer heeeeeeeeeel goed over nadenken :)

supergirl 25 August 2002 01:48

Re: Ik heb echt geen idee wat me dwars zit...

ja al had ik maar een reden waarvan ik wist dat is het

Nightwolf 25 August 2002 02:04

t hoeft nie zo te zijn dat je iets dwarszit....kan ook komen door de amnier waarop jij leeft

supergirl 25 August 2002 02:10

Hoe bedoel je?

Nightwolf 25 August 2002 03:19

uhh...laat maar...ik heb net je verhaal nog eens zitten lezen...je zegt dat er een hoop dingen aan de hand zijn, t waarschijnlijkste is dat je daarom wakker ligt (lijkt mij iig)

hoe lang heb je iig last van dat je steed ligt te draaien in bed?

supergirl 25 August 2002 12:43

Citaat:

Originally posted by Nightwolf
uhh...laat maar...ik heb net je verhaal nog eens zitten lezen...je zegt dat er een hoop dingen aan de hand zijn, t waarschijnlijkste is dat je daarom wakker ligt (lijkt mij iig)

hoe lang heb je iig last van dat je steed ligt te draaien in bed?

sinds een maand of twee

Nightwolf 25 August 2002 13:54

en hoe lang zijn er 'een hoop dingen' aan de hand?

supergirl 25 August 2002 17:02

Citaat:

en hoe lang zijn er 'een hoop dingen' aan de hand?
Bijna heel me leven

Nightwolf 25 August 2002 18:00

hmmm...kan volgens mij niets anders bedenken dat je toch aan 1 van die dingen moet denken of dat er 2 maanden terug iets is gebeurd waar je wakker van ligt.....of dat je gewoon laat naar bed bent gegaan en nu weinig meer kan slapen ;) maar dat is niet echt waarschijnlijk lijkt me :?

of t komt doordat je bent afgevallen want je bent toch wel heel erg veel afgevallen

supergirl 25 August 2002 20:01

Twee maanden geleden is het uitgegaan met me ex maar dara heb ik niet zo lang mee gehad zal het dan toch daar aan liggen?

meiske 25 August 2002 20:10

kan best dat dat je dwars zit, 2 jaar geleden had ik een leuke jongen op de camping echt een vakantieliefde na de vakantie wou hij niks meer van me weten nou ik ben er best lang kapot van geweest zo'n 2 maanden wel

dus daar kan het best aan liggen

Nightwolf 25 August 2002 20:13

ik ga met meiske mee, grote kans dat je daar mee zit

supergirl 25 August 2002 20:13

Ja misschien is dat het wel maar vergeleken met die andere dingen die aan de hand zijn is dat niet bepaald het ergste

Nightwolf 25 August 2002 20:23

hoeft niet meteen t ergste te zijn, bij iedereen heeft alles een andere impact dan anderen

meiske 25 August 2002 20:29

jah das waar

supergirl 25 August 2002 20:31

Citaat:

Originally posted by meiske
jah das waar
Ik denk dat het komt dat me ex me ook heeft gebruitk terwijl ik dacht dat het me maatje was(die ex staat trouwens op het foto en plaatjes forum maar niemand geloofd dat het me ex is)

Nightwolf 25 August 2002 20:32

hoezo heeft ie je gebruikt dan?

supergirl 25 August 2002 20:35

Citaat:

hoezo heeft ie je gebruikt dan?
Euh ja ik hoop dat dit niet uitlekt buiten het forum maar ik heb hem ontmaagd en de volgende dag heeft tie het uitgemaakt

Nightwolf 25 August 2002 20:37

ja dat is lullig.....misschien dat je toch nog om hem wakker ligt dan :?

supergirl 25 August 2002 20:38

Citaat:

ja dat is lullig.....misschien dat je toch nog om hem wakker ligt dan :?
ja misschien wel dan ben ik er misschien nu eindelijk eens achter,Thanx,maarre hoe zorg ik nu dat hij uit me hoofd verdwijnt dan?

Nightwolf 25 August 2002 20:42

probeer om jezelf constant af te leiden en niet aan hem denken, of je moet wachten totdat je iemand anders tegenkomt :)

supergirl 25 August 2002 20:46

Citaat:

probeer om jezelf constant af te leiden en niet aan hem denken, of je moet wachten totdat je iemand anders tegenkomt :)
Ok ik ga me best doen,thanx for your help

meiske 26 August 2002 15:00

dat heb ik ook gedaan toen hij me gebruikte als seksspeeltje ik moest mijn gedachte afleiden heeft tijd gekost maar door foor te gaan en er moeite in blijven steken lukt het wel

suc6

supergirl 27 August 2002 13:51

Citaat:

Originally posted by meiske
dat heb ik ook gedaan toen hij me gebruikte als seksspeeltje ik moest mijn gedachte afleiden heeft tijd gekost maar door foor te gaan en er moeite in blijven steken lukt het wel

suc6

Ja bedankt

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:07.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.