Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Klaag Corner (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=24)
-   -   leraar wiskunde (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=20251)

kreej-z 11 October 2002 18:13

leraar wiskunde
 
ik haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat mijn leraar wiskunde :r grrrrrrrrrrrrzsdyhvilzushdfkjncv;oaisrjfo;iajfdvkl jzcvkzixjcvidzxfvkjxcvj,nzxc.jbvnkalfrglzkdnvkxjcn v,xncvm,bcvkdurhgoi;wuHEI;UDGHK.UDRHGILUDKGHKDXG zo, da moest r ff uit!!!!!!! |:( |:( |:(

Denden 100 piek 11 October 2002 18:15

Re: leraar wiskunde
 
Ik niet...

Stapper 11 October 2002 18:23

ik ook niet, ben het van plan te worden :D

Babysmurfie 11 October 2002 18:53

Jij zal gehaat worden stapper, echt waar:]

Stapper 11 October 2002 18:57

Citaat:

Originally posted by Babysmurfie
Jij zal gehaat worden stapper, echt waar:]
nou bedankt voor de aan moedeging, maar ik ben een toffe leraar zelfs voor het vak wiskunde, als je het gewoon leuk geeft is het altijd beter dan als je een oude lul bent die te streng is

The6thgate 11 October 2002 19:02

waarom?

Denden 100 piek 11 October 2002 19:13

Citaat:

Originally posted by Stapper
nou bedankt voor de aan moedeging, maar ik ben een toffe leraar zelfs voor het vak wiskunde, als je het gewoon leuk geeft is het altijd beter dan als je een oude lul bent die te streng is
Jij gaat geschiedenis schrijven,let op mijn woorden(tenminste,als het waar is wat je beweerd...)

Bird Of Prey 11 October 2002 19:49

Citaat:

Originally posted by Stapper
nou bedankt voor de aan moedeging, maar ik ben een toffe leraar zelfs voor het vak wiskunde, als je het gewoon leuk geeft is het altijd beter dan als je een oude lul bent die te streng is
maar die humeurige sjaggo ouwe sik ga jij ook ooit worden ;)

maar goed...wat Denden al zegt...als je je houdt aan wat je zegt ga je ongetwijfeld geschiedenis schrijven :D

Stapper 11 October 2002 19:53

Citaat:

Originally posted by Bird Of Prey


maar die humeurige sjaggo ouwe sik ga jij ook ooit worden ;)

maar goed...wat Denden al zegt...als je je houdt aan wat je zegt ga je ongetwijfeld geschiedenis schrijven :D

ik ga het iig proberen, das mijn doel in mijn leven, het naar wiskunde gaan zo leuk mogelijk maken, maar als je wiskunde B geeft in havo4-5 en vwo 5-6 dan is het niet moeilijk, die mensen kiezen er dan voor en die vinden het meestal ook wel leuk om er dan naar toe te gaan

Denden 100 piek 11 October 2002 19:54

Citaat:

Originally posted by Stapper
ik ga het iig proberen, das mijn doel in mijn leven, het naar wiskunde gaan zo leuk mogelijk maken, maar als je wiskunde B geeft in havo4-5 en vwo 5-6 dan is het niet moeilijk, die mensen kiezen er dan voor en die vinden het meestal ook wel leuk om er dan naar toe te gaan
Ik hou de krant en het journaal wel in de gaten voor het revolutionaire nieuws(if you succeed)SUCCES!

Stapper 11 October 2002 19:59

Citaat:

Originally posted by Denden 100 piek
Ik hou de krant en het journaal wel in de gaten voor het revolutionaire nieuws(if you succeed)SUCCES!
see you in 5 years

Denden 100 piek 11 October 2002 20:01

Citaat:

Originally posted by Stapper
see you in 5 years
Daar hou ik je aan!

QQQ 11 October 2002 20:07

Citaat:

Originally posted by Stapper
see you in 5 years
hasta la vista baby, you'll be back!

Owazeke 11 October 2002 20:29

Re: leraar wiskunde
 
Citaat:

Originally posted by kreej-z
ik haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat mijn leraar wiskunde :r grrrrrrrrrrrrzsdyhvilzushdfkjncv;oaisrjfo;iajfdvkl jzcvkzixjcvidzxfvkjxcvj,nzxc.jbvnkalfrglzkdnvkxjcn v,xncvm,bcvkdurhgoi;wuHEI;UDGHK.UDRHGILUDKGHKDXG zo, da moest r ff uit!!!!!!! |:( |:( |:(
Ik ook echt wel. Mijn leraar is een overjaarse padvinder. Stel je dat voor en je hebt em...

pfff 7/20 op mijn rapport dit keer... Niet zo fijn. Maar die :x wou maar één toets doen. Kan ik er aandoen dat ik nx van snap...

MilkyWayz 13 October 2002 15:14

onze lerares wiskunde heeft een tik....en dat is ZO vervelend, want ik heb al geen grote wis.....hm....nee, laten we t maar op 'geen' houden: ik heb al geen wiskunde knobbel, en als dat wijf dan iets aan t uitleggen is ga je juist op die tik letten en niet op de uitleg...:/

maargoed...das een heel ander verhaal

kreej-z 13 October 2002 15:58

Citaat:

Originally posted by the6thgate
waarom?
hmzz, hij vond dat t aan ons lag dat t gemiddelde van de klas een 4.5 was, wij vonden van niet :( --> hij overschat ons een beetje veel

Owazeke 13 October 2002 17:48

Citaat:

Originally posted by MilkyWayz
onze lerares wiskunde heeft een tik...., en als dat wijf dan iets aan t uitleggen is ga je juist op die tik letten en niet op de uitleg...:/

Hehe, dat ken ik. Ik had in 't 3e jaar zo'n leerkracht voor Frans. Die knipperde constant mé haar rechteroog. Is om gek van te worden als je der een hele tijd op zit te kijken.

xlizzx 13 October 2002 19:06

de mijne is ook niet liev net een aap hij slaapt altijd in de klas en eerst mocht ik hem niet meer aan kijkken dus ik hiel m'n handen voor m'n ogen toen meost ik weer meteen tot half 5 na blijven echt een raar mens is hij :?

Denden 100 piek 20 October 2002 21:42

Citaat:

Originally posted by x-lizz-x
de mijne is ook niet liev net een aap hij slaapt altijd in de klas en eerst mocht ik hem niet meer aan kijkken dus ik hiel m'n handen voor m'n ogen toen meost ik weer meteen tot half 5 na blijven echt een raar mens is hij :?
lol,das grappig,lullig maar wel grappig.

Stapper 20 October 2002 21:56

waarom heeft iederen toch zulke slechte ervaring met wiskunde leraren, mijn leraren waren altijd erg aardig, grappig en streng op de juiste momenten

je kon altijd met ze lachen, ze legde alles goed uit, ze sliepen niet
maar dan zou ik wel geluk hebben gehad, of gewoon altijd goede cijfers hebben gehaald zodat de leraar het niet nodig vond om on aardig tegen me te doen

Linnea 23 October 2002 18:35

Mijn wiskunde leraar is onwijs aardig..
nou die van vorige jaar dan.. ik heb geen wiskunde meer. maar ik gaf altijd bijles wiskunde, Ik geloof dat mijn leerling mij ook niet echt mocht. Maar khad altijd ontzettend grote mond (omdat zij eigenwijs was, en altijd zei dat zij gelijk had en niet ikk)
nu heeft ze haar mavo diploma en is weg:) ghehe
so I''m off the hook;)


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:36.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.