Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Klaag Corner (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=24)
-   -   leraar wiskunde (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=20251)

kreej-z 11 October 2002 18:13

leraar wiskunde
 
ik haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat mijn leraar wiskunde :r grrrrrrrrrrrrzsdyhvilzushdfkjncv;oaisrjfo;iajfdvkl jzcvkzixjcvidzxfvkjxcvj,nzxc.jbvnkalfrglzkdnvkxjcn v,xncvm,bcvkdurhgoi;wuHEI;UDGHK.UDRHGILUDKGHKDXG zo, da moest r ff uit!!!!!!! |:( |:( |:(

Denden 100 piek 11 October 2002 18:15

Re: leraar wiskunde
 
Ik niet...

Stapper 11 October 2002 18:23

ik ook niet, ben het van plan te worden :D

Babysmurfie 11 October 2002 18:53

Jij zal gehaat worden stapper, echt waar:]

Stapper 11 October 2002 18:57

Citaat:

Originally posted by Babysmurfie
Jij zal gehaat worden stapper, echt waar:]
nou bedankt voor de aan moedeging, maar ik ben een toffe leraar zelfs voor het vak wiskunde, als je het gewoon leuk geeft is het altijd beter dan als je een oude lul bent die te streng is

The6thgate 11 October 2002 19:02

waarom?

Denden 100 piek 11 October 2002 19:13

Citaat:

Originally posted by Stapper
nou bedankt voor de aan moedeging, maar ik ben een toffe leraar zelfs voor het vak wiskunde, als je het gewoon leuk geeft is het altijd beter dan als je een oude lul bent die te streng is
Jij gaat geschiedenis schrijven,let op mijn woorden(tenminste,als het waar is wat je beweerd...)

Bird Of Prey 11 October 2002 19:49

Citaat:

Originally posted by Stapper
nou bedankt voor de aan moedeging, maar ik ben een toffe leraar zelfs voor het vak wiskunde, als je het gewoon leuk geeft is het altijd beter dan als je een oude lul bent die te streng is
maar die humeurige sjaggo ouwe sik ga jij ook ooit worden ;)

maar goed...wat Denden al zegt...als je je houdt aan wat je zegt ga je ongetwijfeld geschiedenis schrijven :D

Stapper 11 October 2002 19:53

Citaat: