Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Games (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=14)
-   -   welke game moet je op dit moment gewoon hebben ? (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=30094)

ik_ben_de_man 24 April 2003 15:40

welke game moet je op dit moment gewoon hebben ?
 
nou ?

lou 24 April 2003 16:18

Mario Kart : Double Dash :p , Halo2 en SSX 3 ( SSX eqails verslaving :7 )


FF één van de eerste screenies van MK:DD van sucky cubezone geript ( Baby bowser, Baby Mario :'( jeugdsentiment aan Mario world 2 op de snes :'( )

http://www.cubezone.nl/get/getConten...p?FileID=11217

SpiNe 24 April 2003 18:19

2 woorden :wind waker dat zegt alles

lou 24 April 2003 18:57

Citaat:

Originally posted by SpiNe
2 woorden :wind waker dat zegt alles

Daar wacht ik ook op . Maar je word doodgegooid met screenies . In de tijd van Ocarina of time , toen ik nog geen internet had en toen ik alleen de PU las (OoT review door bjorn 9,9 ), toen werd je niet doodgegooid met info en plaatjes . Maar nu dat wel zo is gaat de magie er ook wel een beetje af. ( voor mij dan )Daardoor is me interesse voor TWW ook veel minder . Ik laat vanaf ik de nieuwe zelda heb gewoon het woord zelda laten filteren als verboden woord :Y) . Het komt trouwens nu een dag eerder , op 2 mei. Die lui van de marketing bij Nintendo zijn ook niet clever , ze konden toch al lang op een kalender zien dat 3 mei op een Zaterdag valt ....

SpiNe 24 April 2003 19:30

Citaat:

Originally posted by lou



Daar wacht ik ook op . Maar je word doodgegooid met screenies . In de tijd van Ocarina of time , toen ik nog geen internet had en toen ik alleen de PU las (OoT review door bjorn 9,9 ), toen werd je niet doodgegooid met info en plaatjes . Maar nu dat wel zo is gaat de magie er ook wel een beetje af. ( voor mij dan )Daardoor is me interesse voor TWW ook veel minder . Ik laat vanaf ik de nieuwe zelda heb gewoon het woord zelda laten filteren als verboden woord :Y) . Het komt trouwens nu een dag eerder , op 2 mei. Die lui van de marketing bij Nintendo zijn ook niet clever , ze konden toch al lang op een kalender zien dat 3 mei op een Zaterdag valt ....

die mensen die hem voor 3 mei hebben gereseveerd hebben zullen zich lullig voel zeg:yes:

DarkSilence 24 April 2003 19:53

Command & Conquer: Generals!

Ben een flinke rts fan, dus vandaar, verder zoek ik nog een game waar ik me echt weer eens flink mee kan vermaken, iets echt vernieuwends... Lastig te vinden tegenwoordig...

Smarthezz 24 April 2003 21:43

Citaat:

Originally posted by DarkSilence
Command & Conquer: Generals!

Ben een flinke rts fan, dus vandaar, verder zoek ik nog een game waar ik me echt weer eens flink mee kan vermaken, iets echt vernieuwends... Lastig te vinden tegenwoordig...

Voor 384,6% mee eens! Kan iets meer of minder, geen idee eigenlijk. Jij wel?

aarsch 25 April 2003 06:51

Citaat:

Originally posted by DarkSilence
Command & Conquer: Generals!

Ben een flinke rts fan, dus vandaar, verder zoek ik nog een game waar ik me echt weer eens flink mee kan vermaken, iets echt vernieuwends... Lastig te vinden tegenwoordig...

yup, de verschillende landen/ teams zijn goed uitgebalnceerd. en ze hebben veel problemen uit vorige RTS op een goede manier opgelost, zo kan ieder land op zijn eigen manier toch nog geld verdienen ook al zijn er geen recourses (:? ) meer.

Smarthezz 26 April 2003 14:21

Resources =)

Maarreuh, helemaal mee eens dus =) Toch zijn er lame strategiën mogelijk waar weinig tegen te doen is, tenzij je er rekening mee houdt - wat niet met alles kan.. Mja, dat hou je denk ik..

TheGroovMaster 27 April 2003 21:32

Citaat:

Originally posted by DarkSilence
Command & Conquer: Generals!

Ben een flinke rts fan, dus vandaar, verder zoek ik nog een game waar ik me echt weer eens flink mee kan vermaken, iets echt vernieuwends... Lastig te vinden tegenwoordig...

mee eens C&C generals en BF 1942 vinnik nu wel beter

Black-Phoenix 28 April 2003 06:43

Zelda the wind waker :d

Clauw 1 May 2003 18:47

Ik wil die nieuwe Sims uitbreiding Superstar :)

SpiNe 1 May 2003 20:41

Citaat:

Originally posted by Clauw
Ik wil die nieuwe Sims uitbreiding Superstar :)
:kots:

Stapper 1 May 2003 22:26

ik heb wind waker, ziet der super uit, alleen nog niet gezien wat nou het verschil met de master quest is en OOT, maarja, ik heb ook maar 5 minuutjes gespeeld, morgen ga ik verder, eerst een nieuwe memori card kopen

maar ff ontopic, most wanted, WW en FF CC

urban-tiger 2 May 2003 08:26

freelancer......

dext0r 2 May 2003 10:00

Quake II

FiZz 2 May 2003 10:15

Citaat:

Originally posted by dext0r
Quake II
Helemaal mee eens... :D

Jochemmm en ik speelde dat een tijdje geleden elke avond tegen elkaar... het is een beetje over... gitaar spelen is leuker :D

Clauw 6 May 2003 21:45

Citaat:

Originally posted by SpiNe
:kots:
ik vind het wel leuk:yes:

TheGroovMaster 6 May 2003 22:34

Citaat:

Originally posted by SpiNe
:kots:
is het met jou eens

Dobbo 7 May 2003 08:35

sims sux :Y)

uhm welke spellen je moet hebben:

generals
unreal 2

en natuurlijk de klasiekers;

starcraft
warcraft
unreal

enz

Headliner 7 May 2003 08:44

Ik zag bij de laatste aflevering Gammo nog een aantrekkelijk spel:

Vietcong voor de PC

Weet iemand toevallig wanneer ie in de winkel te koop is (lees: downloadable ;)) ?

lou 7 May 2003 19:04

Citaat:

Originally posted by Spider-Man


Weet iemand toevallig wanneer ie in de winkel te koop is (lees: downloadable ;)) ?

Volgens mij is het al uit .Maar ik weet het niet zeker .

Dobbo 8 May 2003 09:48

je kan hem al downloaden maar waar beats me

Headliner 8 May 2003 14:00

Citaat:

Originally posted by lou


Volgens mij is het al uit .Maar ik weet het niet zeker .

klopt, heb hem net bij de mediamarkt gehaald:z

ik_ben_de_man 8 May 2003 15:56

Citaat:

Originally posted by Spider-Man
Ik zag bij de laatste aflevering Gammo nog een aantrekkelijk spel:

Vietcong voor de PC

Weet iemand toevallig wanneer ie in de winkel te koop is (lees: downloadable ;)) ?

zie hier

darkstar 10 May 2003 10:11

oke spastjes jullie weten dus niets van deftige games e en koop nen pc dan zijn ersupergames om er maar te noemen
battelfield 1942 supervet vol lof en is bekroonfd door de meeste bladen
en natuurlijk de beste half life mod: counterstrike en binnen kort moet je black en white 2 hebben da gaat vet zijn wacht maar af

The6thgate 10 May 2003 14:07

momenteel gta vice city, ligt momenteel ook al in mn cd rom speler:7

Drama 10 May 2003 15:16

Xenogears. Ik heb hem gisterenavond uitgespeeld (gedownload) en dat spel is wel werkelijk zo ontzettend briljant, die moet ik gewoon origineel hebben, anders doe ik de makers echt gigantisch tekort :)

Headliner 12 May 2003 17:21

Citaat:

Originally posted by ik_ben_de_man
zie hier
he knuppel lees es.. ik heb hem al :z


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:29.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.