Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   noodrem.. (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=30324)

AmbyPur 30 April 2003 19:59

noodrem..
 
is niet leuk.

we (martijn en ik) zaten in de trein vanmorgen van Bovenkarspel naar amsterdam, dan zouden we door een stuk of 10 stations komen, mgoed bij tweede station was de trein al vol ;p maar goed, werd er twee keer aan de noodrem getrokken.. na die tweede keer roept de conducteur/machinist whatever zo om van: " blablabla, blijf nou met je klauwen van die noodrem af, en als je nog iemand naar die noodrem toe ziet gaan heb je van mij een vrijbrief om hem helemaal in elkaar te slaan!" nou trein rijdt rustig verder, hebben op een gegeven moment een paar van die gangstars en een paar breezersletjes de intercom en de lichtknopjes gevonden. zitten ze een beetje op die lichtknopjes te rammelen en te gillen en ringtones af zitten spelen door die intercom, ontzettend super irritant 8|
komen we op een gegeven moment in een tunnel, je raadt het al... lichten uit, noodrem. sta je daar. op een gegeven moment hoorden we ook nog schoten, nou lekker :/ daarna weer verder gereden, wordt er WEER aan die rem getrokken en vervolgens rijdt de trein uit veiligheidsoverwegingen niet verder dan a'dam sloterdijk.

maar goed dat wij er daar toch al uit moesten :P metro gepakt naar a'dam centraal, super rustig :+

maar verder leuke dag gehad wel :D

dext0r 30 April 2003 20:00

en hebben we geen zin om vanavond al terug naar huis te gaan, dus crashen we maar bij mijn broer in amsterdam :D die we tevens ook nog even tegenkwamen op het leidseplein :]

strakjes lekker snurken
ZzZ

The6thgate 30 April 2003 20:04

Citaat:

Originally posted by dext0r
strakjes lekker snurken
ZzZ

heet dat zo tegenwoordig:?

dext0r 30 April 2003 20:08

Citaat:

Originally posted by The6thgate
heet dat zo tegenwoordig:?
very funny :yes: :{

The6thgate 30 April 2003 20:09

Citaat:

Originally posted by dext0r


very funny :yes: :{

:no: :)

Linnea 30 April 2003 20:16

hmm da;'s klotig..

TheGroovMaster 30 April 2003 20:29

wheheh dat zuicht, ik was om 3u vanmiddag thuis van de nacht 8-)

Youssef 30 April 2003 20:33

Jah sorry... dat felrode trekt me wel. :{

Karliene 30 April 2003 20:48

Ja, onnodig aan de noodrem trekken zuigt..
Had ik ook vandaag..
Sta je in Maarssen (of all places :Z :d) 10 minuten te wachten pfff..

The Phit 30 April 2003 20:51

als ik iemand voor de gein aan de noodrem zie trekken, sla ik m zowizo tot moes, maakt me geen fuck uit of diegene er sterk uitziet, ben toch altijd sterker en word strondpissig als iemand mijn dag probeert te verzieken.

SpiNe 30 April 2003 21:03

Citaat:

Originally posted by thePhit
als ik iemand voor de gein aan de noodrem zie trekken, sla ik m zowizo tot moes, maakt me geen fuck uit of diegene er sterk uitziet, ben toch altijd sterker en word strondpissig als iemand mijn dag probeert te verzieken.
toughguy:{

Nightwolf 30 April 2003 21:05

*zucht* :no:

gelukkig heb ik t nog nooit mee gemaakt......denk ik....maja, stoere mannetjes dan :{

FunFair 30 April 2003 21:10

noujah meot je ook een keer meegemaakt hebbn toch? :)

Youssef 30 April 2003 21:34

Citaat:

Originally posted by thePhit
als ik iemand voor de gein aan de noodrem zie trekken, sla ik m zowizo tot moes, maakt me geen fuck uit of diegene er sterk uitziet, ben toch altijd sterker en word strondpissig als iemand mijn dag probeert te verzieken.
Wat was het ook alweer? Khalid L. ofzow? :x:)

Fade of Light 30 April 2003 21:36

Citaat:

Originally posted by Youssef


Wat was het ook alweer? Khalid L. ofzow? :x:)

tiihehehe :Y)

Tyskie 30 April 2003 22:33

Citaat:

Originally posted by Fade of Light


tiihehehe :Y)

Wat is dit dan voor een uitroep??

Fade of Light 30 April 2003 22:40

Citaat:

Originally posted by tyskie


Wat is dit dan voor een uitroep??

noodkreet om hulp..geen adem.... :wave:


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:03.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.