Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Feedback & Mededelingen (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=31)
-   -   Instructio en contestforum (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=42332)

PFP 24 January 2004 22:56

Instructio en contestforum
 
wat is dit nu maak die vent ook gewoon forumbaas, dit half zachte gedoe. Lijkt me veel handiger.

Naja punt duidelijk? 8)

AmbyPur 24 January 2004 22:58

nope.

PFP 24 January 2004 23:01

Citaat:

Originally posted by AmbyPur
nope.
het is niet zo dat ie het slechter dan jou kan doen ofzo

AmbyPur 24 January 2004 23:02

ik vind, en dat heb ik ook tegen edgar gezegd: ik vertrouw hem heus wel, maar we kunnen niet iedereen 'zomaar' fb maken. je zou dit als een uitzondering op de regel kunnen zien maar ik vind dat het zo ook goed kan. en als het niet goed uitpakt kunnen we altijd nog overleg plegen om te kijken hoe het anders kan.

PFP 24 January 2004 23:03

Citaat:

Originally posted by AmbyPur
ik vind, en dat heb ik ook tegen edgar gezegd: ik vertrouw hem heus wel, maar we kunnen niet iedereen 'zomaar' fb maken. je zou dit als een uitzondering op de regel kunnen zien maar ik vind dat het zo ook goed kan. en als het niet goed uitpakt kunnen we altijd nog overleg plegen om te kijken hoe het anders kan.
want daar moet je serieus iets voor kunnen ? lach me rot hier

WishfulDreaming 24 January 2004 23:11

Citaat:

Originally posted by PFP
het is niet zo dat ie het slechter dan jou kan doen ofzo
Wil jij asjeblief een beetje op je woorden letten?

Amber doet het goed hier... Als je vind dat ze dingen misdoet, zeg dan concreet wat, ipv hier met loze woorden rond haar hoofd te gooien :{

bartje518 24 January 2004 23:12

Citaat:

Originally posted by PFP
want daar moet je serieus iets voor kunnen ? lach me rot hier
hehehe, idd :d:D

Nightwolf 24 January 2004 23:19

1: we hebben geen fb's meer nodig lijkt me
2: we gaan idd niet iedereen zomaar fb maken
3: samenwerking tussen een normaal lid en iemand van Staff komt beter over, wie wilde er nou meer samenwerking tussen Staff en de normale leden?

PFP 24 January 2004 23:20

Ach jah ik merk alleen op dat de drempel voor forumbazen zo laag is gelegd. Of krijg ik een OW als ik dat zeg. Beetje flauw hoe mensen hierop ingaan

Setragasj 24 January 2004 23:45

we zien wel hoe het gaat. ik hoef niet persé fb te zijn om een forum te runnen. ambypur en ik hebben al ideetjes hoe we het gaan aanpakken. en als het niet werkt.. dan hebben we pech gehad.

The Phit 25 January 2004 10:30

ik moet er ook wel om lachen eigenlijk :$

dext0r 25 January 2004 11:04

grappig dat de kerel die zo de pest erin heeft dat hij geen fb is geworden hier weer over moet vallen..


Citaat:

ik moet er wel om lachen eigenlijk :$

Nightwolf 25 January 2004 11:05

Citaat:

Originally posted by dext0r
grappig dat de kerel die zo de pest erin heeft dat hij geen fb is geworden hier weer over moet vallen..
dat is wel erg duidelijk ja :-/

PFP 25 January 2004 15:31

Ik heb al gezegd geen forumbaas meer te willen zijn ook nog een keer via PM aan koelkast , of zeg je dat omdat ik kennelijk op tenen trap

Nickchange 25 January 2004 15:35

Citaat:

Originally posted by Saartje18
Wil jij asjeblief een beetje op je woorden letten?

:d :x

dext0r 25 January 2004 15:41

Citaat:

Originally posted by PFP
Ik heb al gezegd geen forumbaas meer te willen zijn ook nog een keer via PM aan koelkast
juist daarom 8-)

Youssef 25 January 2004 16:37

Ik vind het aan de ene kant als Instructio er zoveel werk insteekt wel een beter idee om hem FB te maken. Aan de andere kant hekel ik het idee waarbij iemand een voorstel voor een forum doet en daarvoor ook meteen FB wil/zal worden. (jaja, zo ging dat vroeger ;) )

En Saartje moet eens de grens van persoonlijke flames of andere vormen van belediging wat hoger leggen. Ze is maar weinig gewend. Dit is een forum, op internet. Kijk eens rond op andere forums of gewoon op dit forum, zeker als forumbaas moet je alles maar met een vrachtwagen zout of kennis nemen... :{

The Phit 25 January 2004 23:18

Citaat:

Originally posted by dext0r
grappig dat de kerel die zo de pest erin heeft dat hij geen fb is geworden hier weer over moet vallen..
je kan het op verschillende manieren opvatten. En dat jij me grappig vind doet me een deugt :)

Bobba. 26 January 2004 08:58

Citaat:

Originally posted by Saartje18
Wil jij asjeblief een beetje op je woorden letten?

Amber doet het goed hier... Als je vind dat ze dingen misdoet, zeg dan concreet wat, ipv hier met loze woorden rond haar hoofd te gooien :{

Ik vind dat Amber deze post van PFP zelf uitlokte. PFP vroeg een duidelijk geformuleerde vraag en krijgt er zo'n wegwuivend kut antwoord op terug van Amber. Ik zou ook zo gereageert hebben. Geef dan gewoon een goed antwoord met goede argumenten. Dan voorkom je dit soort dingen..

AmbyPur 26 January 2004 09:40

Citaat:

Originally posted by Bobba
Ik vind dat Amber deze post van PFP zelf uitlokte. PFP vroeg een duidelijk geformuleerde vraag en krijgt er zo'n wegwuivend kut antwoord op terug van Amber. Ik zou ook zo gereageert hebben. Geef dan gewoon een goed antwoord met goede argumenten. Dan voorkom je dit soort dingen..
je hebt gelijk ik heb niets voor niets daaronder nog wat neer gezet :+

maar .. ontopic svp...


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:36.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.