Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Liefde & Relaties (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Vind je zoenen al vreemdgaan? (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=42871)

Jennifer1203 7 February 2004 17:46

Vind je zoenen al vreemdgaan?
 
Ik weet niet precies waar ik dit topic moet openen
ik d8 misschien bij discussie...maar ja dat past weer niet bij actualiteiten

Ik vind eigenlijk van wel..
Je deelt dan namelijk je plezier met iemand anders

chica 7 February 2004 18:06

Ja, tuurlijk:)

psychobunny 7 February 2004 19:21

Citaat:

Originally posted by chica
Ja, tuurlijk:)
En niet direct dat plezier delen met iemand anders,gewoon, 't is iets dat je niet doet :)

CharmedOne 7 February 2004 19:27

Ja ik vind het zeker vreemd gaan :Y)

Ar-Tuur 7 February 2004 20:30

Discussie vind ik niet echt een goede keuze, Liefde en dating vind ik beter passen. :)

-> move actie

Larsjuh 7 February 2004 21:15

ik vond ook al dat het beter bij L&D paste..

ma ik vind zoenen wel degelijk vreemdgaan, zoenen doe je niet als je geen gevoelens voor de ander hebt, je vind elkaar dan wel leuk anders zoen je niet. Daarnaast is het geen respect voor je vriend/vriendin als je met iemand staat te zoenen. Als iemand het bij mij zou flikken dan is het meteen uit, dat weet ik wel.

Irene!!!! 7 February 2004 22:55

Ja tuurlijk.. Als het op de mond is he, op de wang moet wel kunnen

Plankje 8 February 2004 03:14

hmz ik vind eigenlijk pas iets vreemdgaan als degene die is vreemdgegaan er geen oprechte spijt van heeft en er ook niet aan wil werken om dergelijke situaties in het vervolg te voorkomen blabla.

Natuurlijk is het wel vanzelfsprekend dat ik me in een relatie aanpas aan de zwaarste regels die worden geëist van mij...

Kampie 8 February 2004 04:51

op latere leeftijd kom je erachter dat zoenen niet echt behoord tot vreemdgaan..
maar ikzelf zie het nog steeds wel zo..

LoeLoe 8 February 2004 09:14

Ik vind tongzoenen vreemdgaan

anouk 8 February 2004 11:26

Citaat:

Originally posted by LoeLoe
Ik vind tongzoenen vreemdgaan
Same here

Larsjuh 8 February 2004 12:18

Citaat:

Originally posted by LoeLoe
Ik vind tongzoenen vreemdgaan
met mijn verhaal van een paar posts hierboven bedoel ik ook tongzoenen, een kus op de wang of mond moet nog wel kunnen.

The Phit 8 February 2004 12:59

nee, ligt aan de omstandigheden of het als vreemgaangezien kan worden vind ik. Ik ken voorbeelden waarbij een vriendin van een jongen het juist geil vind als de jongen met de vriendin van haar ging zoenen, (zeg maar een soort van trio met de tong dan :9 ). Zulke acties vinden sommige mensen juist gewaagd en gaaf enzo, pas als de partner het er niet mee eens is kan het als vreemdgaan worden beschouwd, en om het voor een tongzoen al uit te maken vind ik beetje domme reden. De hoogte van de misdaad bij een tongzoen is in mijn ogen niet van dat niveau dat er zulke zware consequenties aan vast zitten.
Kijk, als dat maar door blijft gaan is t natuurlijk een ander verhaal. :z

Sanne 8 February 2004 14:59

In mijn relatie zou zoenen vreemdgaan zijn ja.

Shanna89 8 February 2004 14:59

Citaat:

Originally posted by LoeLoe
Ik vind tongzoenen vreemdgaan
En gewoon zoenen zonder tong dan? En dan heb ik het niet over een kort kusje ofzo.... Dat vind ik toch ook wel vreemd gaan hoor!

Sanne 8 February 2004 15:13

Citaat:

Originally posted by Shanna89
En gewoon zoenen zonder tong dan? En dan heb ik het niet over een kort kusje ofzo.... Dat vind ik toch ook wel vreemd gaan hoor!
Ja je kunt ook zonder tong zoenen op een manier die ik niet vind kunnen. Een gewone kus op de mond geeft meestal niet, maar verder dan dat moet hij echt niet gaan!

chica 8 February 2004 15:36

Citaat:

Originally posted by Phitje
nee, ligt aan de omstandigheden of het als vreemgaangezien kan worden vind ik. Ik ken voorbeelden waarbij een vriendin van een jongen het juist geil vind als de jongen met de vriendin van haar ging zoenen, (zeg maar een soort van trio met de tong dan :9 ). Zulke acties vinden sommige mensen juist gewaagd en gaaf enzo, pas als de partner het er niet mee eens is kan het als vreemdgaan worden beschouwd, en om het voor een tongzoen al uit te maken vind ik beetje domme reden. De hoogte van de misdaad bij een tongzoen is in mijn ogen niet van dat niveau dat er zulke zware consequenties aan vast zitten.
Kijk, als dat maar door blijft gaan is t natuurlijk een ander verhaal. :z

Maar als iemand met een ander tongt, en jij maakt het uit...

Waarom is dat dom:?
Als diegene zich aangetrokken voelt tot de ander, en in de verleiding komt, vindt diegene die persoon blijkbaar "leuker" dan de ander..

Dan is t voor mij over hoor:?

Sanne 8 February 2004 15:39

Citaat:

Originally posted by chica
Maar als iemand met een ander tongt, en jij maakt het uit...

Waarom is dat dom:?
Als diegene zich aangetrokken voelt tot de ander, en in de verleiding komt, vindt diegene die persoon blijkbaar "leuker" dan de ander..

Dan is t voor mij over hoor:?

Ja idd, als mijn vriend echt bewust ervoor zou kiezen (dus niet dat hij superbezopen was ofzo) om met een ander te zoenen en mij daar dus heel erg veel pijn mee te doen, dan houdt hij blijkbaar niet genoeg van me, dus dan maak ik het zeker uit. Als hij heel erg dronken was, dan zou ik misschien wel proberen het te vergeten, maar zou het toch fout gaan, omdat ik dan heel achterdochtig en jaloers zou worden.

chica 8 February 2004 15:42

Citaat:

Originally posted by sanne1811
Ja idd, als mijn vriend echt bewust ervoor zou kiezen (dus niet dat hij superbezopen was ofzo) om met een ander te zoenen en mij daar dus heel erg veel pijn mee te doen, dan houdt hij blijkbaar niet genoeg van me, dus dan maak ik het zeker uit. Als hij heel erg dronken was, dan zou ik misschien wel proberen het te vergeten, maar zou het toch fout gaan, omdat ik dan heel achterdochtig en jaloers zou worden.
Over dat superbezopen moest ik nog even denken.. Ik denk dat hij dan wel heel veel moet doen om het goed te kunnen maken, en zeggen dat ie echt niet wist wat hij deed.

Maar ik vind dat ook al fout, maar het is fouter als die helemaal nuchter is.

LoeLoe 8 February 2004 16:49

Ik heb weleens iemand gewoon op de mond gezoend terwijl ik nog verkering had. Was meer met de bedoeling van: Bedankt ofzo.

Verder geen gevoelens erbij ofzo dus dat zie ik dan niet als vreemdgaan

PFP 8 February 2004 17:09

Citaat:

Originally posted by LoeLoe
Ik heb weleens iemand gewoon op de mond gezoend terwijl ik nog verkering had. Was meer met de bedoeling van: Bedankt ofzo.

Verder geen gevoelens erbij ofzo dus dat zie ik dan niet als vreemdgaan


Ik wel.

electricity 8 February 2004 17:25

ik ben het er niet mee eens dat je niet zoent met iemand als je er geen gevoelens voor hebt. dat kan er volkomen los van staan, alleen voelt het dan alsof het niet klopt (ook als je vrijgezel bent)

als je vreemdgaat betekend dat die ander niet meer zoveel voor je betekend, want je kan niet van 2 mensen evenveel houden, en als je echt van iemand houd kan je niet met iemand anders zoenen.

ik denk dat het erger is als je vriend/vriendin over iemand anders fantaseerd, of gevoelens heeft dan dat diegene met iemand anders zoent.

en als de zoen niks te betekenen had is het in mijn ogen ook geen vreemdgaan. en idd tongzoenen is intiemer dan een kus..

dus samenvatting;) wanneer er geen gevoelens bij die kus zitten vind ik het geen vreemdgaan.

kreej-z 8 February 2004 19:24

als je met iemand zoent hoef je echt niet perse gevoelens voor diegene te hebben, maar toch, zoenen is vreemdgaan, bij vreemdgaan horen namelijk ook niet altijd gevoelens...
bovendien heb je iets beloofd aan iemand, dat moet je dan ook waarmaken vind ik, zoiets doe je dan niet..

chica 8 February 2004 19:50

Citaat:

Originally posted by electricity
ik denk dat het erger is als je vriend/vriendin over iemand anders fantaseert, of gevoelens heeft dan dat diegene met iemand anders zoent.

Naar deze woorden zocht ik:)

Honur 9 February 2004 10:19

Zoenen is in mijn ogen ook vreemdgaan, maar denk dat de persoon die het doet nog zelf het beste weet of zij/hij vreemdgaat, gaat om de gevoelens erbij.
zelf zou ik nooit met een andere meid (tong)zoenen als ik in een relatie zit, dat doe je gewoon niet,
daarom vind ik vreemdgaan ook 1 van de allerlaagste dingen die je kunt doen, (vooral met al dat gelieg)

WishfulDreaming 9 February 2004 17:50

Ja en nee...

Ik vind ook tongzoenen vreemdgaan. Ik ken veel mensen die bij het 'hallo' zeggen elkaar een vluchtig kusje op mond geven. Valt ook te zien welk gevoel er achter zit :)

bloempjuh 9 February 2004 18:41

Ja. Ik vind gemeend flirten al best wel vreemdgaan..

Shanna89 9 February 2004 18:52

Citaat:

Originally posted by bloempjuh
Ja. Ik vind gemeend flirten al best wel vreemdgaan..
Tsja... Tot op zekere hoogte kan dat wel. Maar gemeend.... Zou toch even bij jezelf gaan vragen wat je op zo'n moment nog in um ziet :p

Misette 10 February 2004 16:05

ik vind gewoon een kus op de mond of wang geen vreemdgaan. Tenminste, als het vriendschappelijk is bedoeld. zoenen is wel vreemdgaan.

bruggi 10 February 2004 16:20

Citaat:

Originally posted by Misette
ik vind gewoon een kus op de mond of wang geen vreemdgaan. Tenminste, als het vriendschappelijk is bedoeld. zoenen is wel vreemdgaan.
vind ik ook.
of ik het mn vriend zou kunnen vergeven als ie ooit met een ander zou zoenen weet ik niet........ ligt aan de situatie maar de kans is echt extreem klein :{

JEANUS 11 February 2004 03:14

ZOENEN IS VREEMDGAAN. Klaar :|

niemand 11 February 2004 08:59

ja






vinkwel :|

bloempjuh 11 February 2004 10:05

Zoenen = op mond (met tong) met iemand die je leuk vindt oid. Dus oma's en wangen tellen niet.

MarvinV 11 February 2004 11:02

Citaat:

Originally posted by JEANUS
ZOENEN IS VREEMDGAAN. Klaar :|

Sedes 11 February 2004 12:06

zoenen op de mond met of zonder tong is al vreemdgaan :|

dext0r 11 February 2004 12:30

Citaat:

Originally posted by JEANUS
ZOENEN IS VREEMDGAAN. Klaar :|
;]
idd

maar dan kom je bij het punt vergeven..en dat ligt voor velen weer net anders denk ik..

psychobunny 11 February 2004 12:37

Citaat:

Originally posted by Sedes
zoenen op de mond met of zonder tong is al vreemdgaan :|
Voor mij ook...

Misette 11 February 2004 16:34

Citaat:

Originally posted by dext0r
;]
idd

maar dan kom je bij het punt vergeven..en dat ligt voor velen weer net anders denk ik..

ik zou het mn vriend (alsk die had) misschien wel vergeven, maar hem nooit meer echt vertrouwen, dus dan heeft je relatie ook niet zoveel zin meer in mijn ogen.

appelshampoo 11 February 2004 18:51

Nee.

Riddler 11 February 2004 19:30

zoene op de mond is twijfelachtig, maar misschien moet ik daar maar eens anders over gana denken :x.

maar met tong is sowieso vreem gaan :X

Sanne 11 February 2004 20:15

Citaat:

Originally posted by appelshampoo
Nee.
Nee???!!!Jij zou het niet erg vinden als je vriend met andere meisjes zou zoenen?

Pruttelpot 11 February 2004 20:19

Zoenen is vreemdgaan. Zowiezo, als ik ene vriendin heb wil ik haar ook alleen hebben. K trek het neit om d'r te moeten delen.

Zowiezo, vreemdgaan is zo fucking laag.

appelshampoo 11 February 2004 21:31

Citaat:

Originally posted by sanne1811
Nee???!!!Jij zou het niet erg vinden als je vriend met andere meisjes zou zoenen?
nee dat vind ik niet erg .. en dat mag je best raar vinden hoor :wave:

L_angeldc 11 February 2004 21:39

Citaat:

Originally posted by appelshampoo
nee dat vind ik niet erg .. en dat mag je best raar vinden hoor :wave:
jij bent een rare :p

nee hoor ;)

Pruttelpot 11 February 2004 21:40

Citaat:

Originally posted by appelshampoo
nee dat vind ik niet erg .. en dat mag je best raar vinden hoor :wave:
Daar kan ik echt niet inkomen eigenlijk :|

Nee, als ik gek ben op iemand, dan wil ik die gene ook helemaal voor mezelf hebben, en jalours ofzo bennik niet eens zo snel, maar zoenen? Nee. Daar ga k van over mn nek zegmaar..

Sanne 11 February 2004 23:41

Citaat:

Originally posted by appelshampoo
nee dat vind ik niet erg .. en dat mag je best raar vinden hoor :wave:
Ik kan het me gewoon absoluut niet voorstellen. Ik zou echt flippen als mijn vriend met een ander zou zoenen!

Liekjuh 12 February 2004 14:52

ja denk het wel...
maar ik zou het niet meteen uitmaken als ie met een ander zou zoenen...ik zou er met hem over praten en dan kijken wat we zouden doen...als ie ook sex met dr zou hebbe gehad dan was het oprotten...:)

Larsjuh 12 February 2004 15:06

Tongzoenen is vreemdgaan das duidelijk voor mij, en vreemdgaan vind ik echt zo laag, hoe komt het bij iemand op??|:(

biestje_° 15 February 2004 19:04

tuurlijk wel ja ! je zoent toch normaal alleen met je vriend/vriendin?!

-x-natasja-x- 19 February 2004 18:34

Voor de 1 is zoenen wel vreemd gaan en voor de ander weer niet.
tis maar net wat voor partner je hebt en wat voor soort relatie.

Ik zelf vind zoenen al vreemd gaan, en zou het zeker niet accepteren van mijn partner.


Groetjes


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:36.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.