Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Seksualiteit (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=39)
-   -   dikkere meiden leuk of niet? (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=49765)

henk26 19 September 2004 19:03

dikkere meiden leuk of niet?
 
OP TV met al die missen zie je van die magere panlatten. Veel jongens zeggen dat ze dat mooi vinden, Maar zijn er jongens hier die ook op dikkere meiden vallen die niet snel als sexy bestempeld worden?

wie heeft er een dikkere meid in de klas waar hij het best wel eens mee zou willen doen?

phantasym 19 September 2004 19:20

ja ik ken er 1 maar het moet nu flubberig worden , een stevige kont kan wel sexy zijn :love:

The6thgate 19 September 2004 19:21

een meid die een beetje mollig is kan ik nog makkelijk mee leven. echt dik val ik gewoon niet op zoals het overgrote deel van de bevolking

Headliner 19 September 2004 19:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The6thgate
een meid die een beetje mollig is kan ik nog makkelijk mee leven. echt dik val ik gewoon niet op zoals het overgrote deel van de bevolking

Nightwolf 19 September 2004 19:26

wat leuk dan dat jullie t overgrote deel van de nederlandse bevolking gezien hebben, minstens 8 miljoen mensen dus

Sanne 19 September 2004 21:39

lekker zacht :D

SpiNe 20 September 2004 10:40

een beetje mollig is wel sexy maar als ze meer weegt als mij dan pas ik:+

annomeisje 20 September 2004 14:28

Bij de meiden waar ik op val geld meestal, hoe magerder hoe mooier ik ze vind.

Suepahfly 22 September 2004 06:29

ik heb het echt niet voor dikke meiden,mollig ook niet

ik ben nog nooit verliefd geweest op iemand mollig of dik:)

The Phit 22 September 2004 10:17

t vlees, zal vast wel lekkerder zijn dan van een dun grietje. Met zo'n lekker vetrandje :Y)

L_angeldc 24 September 2004 22:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sanne1811
lekker zacht :D
ik moest ook even lachen toen ik dat las :D

BlackTurtle 25 September 2004 15:00

big lady's need love too you know.

The6thgate 25 September 2004 15:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nightwolf
wat leuk dan dat jullie t overgrote deel van de nederlandse bevolking gezien hebben, minstens 8 miljoen mensen dus
dat is gewoon zo:z

BlackMystery 26 September 2004 00:43

mij maakt het niet echt uit
ok zo super dik moet ik ook ni hebben
maar da mag al redelijk ver gaan
ik zou eerder afkicken op een te gespierd iemand
dat vind ik nu eenmaal lelijk
en tjah dat van die dikkere mensen lelijk zijn wordt er toch maar gewoon ingepompt door de media en de samenleving
zo van die op tv dan "perfecte" meisjes vind ik meestal juist de lelijkste
ze moet iets van eigenheid hebbe
moeilijk uit te legge majah
kga het hier dan ook bij houden:)
en tjah karakter doet zeer veel
hoe beter ik iemand kan hebbe hoe knapper ik ze vind

BlackMystery 26 September 2004 00:45

trouwens met zo'n mager ding zou ik schrik hebben om ze opdenduur te breken :p
aan molligere meisjes heb je teminste wat houwvast

0Vera 28 September 2004 20:02

mollig is niks mis mee, als ze zich leuk weet te kleden. Op het moment dat ze met kleding niet meer kan verhullen dat ze echt tonnetje rond is, dan vind ik het niet meer sexy, sorry :{

ik vind die mollige dames die zich in te strakke kleding proppen ook walgelijk. Maar die zijn dan nog altijd wel beter dan die dikke muurbloempjes die absoluut geen zelfvertrouwen hebben, want die stralen ook niks uit. Eeuwig zonde want het kunnen best mooie dames zijn maarjah.

per definitie vind ik dun wel lelijk. Maar dik is ook niks :x

darkstar 14 October 2004 18:39

ik vind dun wel knap, maar het moet geen annoreciapatientje zijn e
dun vind ik wel knap !!
vb http://grizzly.nerim.net/upload/3.jpg

Suepahfly 14 October 2004 20:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door darkstar
ik vind dun wel knap, maar het moet geen annoreciapatientje zijn e
dun vind ik wel knap !!
vb http://grizzly.nerim.net/upload/3.jpg

:9

TheGroovMaster 14 October 2004 20:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door darkstar
ik vind dun wel knap, maar het moet geen annoreciapatientje zijn e
dun vind ik wel knap !!
vb http://grizzly.nerim.net/upload/3.jpg

:9~ maja, mollig is prima! maar dik vind ik vies, wil me hand niet op een vetrollen kunnen leggen als ik haar vast houd ofzo.
Me voorkeur gaat toch wel uit naar slank..... dat betekend niet een strak buikje hoor! voor de meiden die daar heeeeel vaak aan twijvelen :p

K@rima! 15 October 2004 15:44

Ik vind een beetje mollige meiden ook mooi hoor! Echt veel beter dan zo'n plankje (wat ik eerst wel heel mooi vond).
Maar wat is mollig? Ik denk dat we dat beter 'gewoon' kunnen noemen hoor. Een beetje een kontje en borsten hebben is wel oke toch? Een een schattig buikje.. :D Denk dat veel meisjes dat wel hebben:p

Amneris 15 October 2004 20:34

Maar wat verstaan jullie onder mager, dun, slank, normaal, mollig, stevig, volslank, dik, dat is zo subjectief. Ik ben niet dun maar dik zou ik mezelf ook weer niet noemen maar vergeleken met die catwaksprietjes weer wel, plaats eens plaatjes.

PFP 15 October 2004 20:51

ik zag toevallig vandaag een dik iemand

0Vera 15 October 2004 21:53

jah wat is dik. als je buik over je knieen valt ben je in mijn ogen wel dik :{
Als alles in proportie is en je past nog in maat 42 vind ik je niet dik :)

maar het is ook maar net aan de persoon hoe ie eruitziet of ik iemand echt lelijk dik vind of niet :{

Amneris 16 October 2004 11:00

Ja precies maar die begrippen zijn enorm subjectief.

0Vera 16 October 2004 16:10

ben ik helemaal met je eens :)

als voorbeeld: vier vijf jaar geleden zag ik er niet uit, droeg wijdvallende dikmakende niet flatterende kleding en leek bijna dik, terwijl ik nu maar vier kilo lichter ben. Ik draag kleding die mijn mooie vormen accentueert, en de minder mooie camoufleert, en verder heb ik een leuke uitstraling die al de helft van het hele plaatje positief kleurt. Wat is dik? Ik ben het iig niet ;)

L_angeldc 16 October 2004 19:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 0Vera
ben ik helemaal met je eens :)

als voorbeeld: vier vijf jaar geleden zag ik er niet uit, droeg wijdvallende dikmakende niet flatterende kleding en leek bijna dik, terwijl ik nu maar vier kilo lichter ben. Ik draag kleding die mijn mooie vormen accentueert, en de minder mooie camoufleert, en verder heb ik een leuke uitstraling die al de helft van het hele plaatje positief kleurt. Wat is dik? Ik ben het iig niet ;)

het heeft ook een heleboel met zelfvertrouwen te maken
laten we twee identiek dezelfde meisjes nemen, die wat molliger zijn en de een heeft weinig zelfvertrouwen en de ander juist wel. die andere zal mooier gevonden worden dan dat andere meiske want zij heeft ook een mooiere uitstraling.
eigenlijk best cliche antwoord ik weet het maarja :z

0Vera 17 October 2004 01:32

cliche's bevatten altijd een kern van waarheid 8)

irritant eigenlijk :p zullen we t gaan afschaffen :+

pieter_vdk 24 October 2004 00:31

Absoluut.

Sterker nog, ik houd helemaal niet van die magere latten. Er moet zeker wel een beetje spek aan zitten. Nah, vrouwen met sixpacks zijn mij niet gezien.


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:28.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.