Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Films, Tv en Radio (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=10)
-   -   verschrikkelijk gore filmscenes die je je hele leven niet meer vergeet (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=55800)

Stevie 27 September 2005 23:31

verschrikkelijk gore filmscenes die je je hele leven niet meer vergeet
 
ik trap af

in seven, als
spoiler:
dat derde "lijk" van die drugsdealer wordt gevonden, als ze denken dat ie dood is maar hij opeens begint te hoesten enzo. dat vergeet ik echt never nooit mee. ik schrok me de tyfus en het was echt goor


maar er zijn vast nog ergere in echte horrorfilms e.d. wat jullie?

dext0r 27 September 2005 23:33

ik vond die jij aanhaalt ook errug tof.

zelf vond ik bepaalde scenes uit ichi the killer wel ff goor, maar daarna moest ik er toch smakelijk om lachen ..
(wie ichi heeft gezien snapt me wel :p )

Denden 100 piek 28 September 2005 00:40

Ik heb net toevallig voor het eerst Zombi 2 gezien(het onoffiële vervolg op de orginele Dawn of the Dead), en daar zit zo'n meesterlijke scene in. Een vrouw wordt door een zombie aan haar haren beetgepakt. De zombie trekt haar naar zich toe, alleen er staat nog een versplinterde deur tussen hen in. Je ziet de afstand tussen een uitstekend scherp stuk hout en het oog van de gillende vrouw steeds kleiner worden. Wat er dan gebeurd kan je zeker wel raden...Ik kan je zeggen dat het zo expliciet in beeld is gebracht, dat het zeker in mijn herinnering zal blijven.

En de scene uit de originele Hellraiser, de herrijzenis van Frank. Mensen die de film hebben gezien zullen het vast met mij eens zijn dat het een smeergore scene is. Mensen die het niet hebben gezien, moet je zeker eens huren die film!

Braindead, de hele finale eigenlijk, maar vooral het einde met de grote moderzombie...Come to momma!

L_angeldc 29 September 2005 08:52

die afgeknipte tong op het einde van zo'n koreaanse film waarvan ik even de naam kwijt ben :$
wie het weet mag door voor de koelvriescombo :D

Ancalagon 29 September 2005 16:50

een hele hoop uit braindead

Banaan 29 September 2005 17:13

LOL@dext0r, Ichi the Killer was ook veel humor :d

Ik vergeet sowieso nooit de American History X scene, die algemeen bekend is :+

In Mulholland Drive loopt Naomi ook richting een steeg, dat duurt dan vet lang en komt er een junk ofzo tevoorschijn. Tering dat was echt iets van: JEZUS! Sowieso die hele film

appelshampoo 29 September 2005 17:21

de 1e scene van trainspotting en de bed-scene in de keuken :r

dext0r 29 September 2005 21:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door L_angeldc
die afgeknipte tong op het einde van zo'n koreaanse film waarvan ik even de naam kwijt ben :$
wie het weet mag door voor de koelvriescombo :D

ik weet wel van een tong in ichi, maar dat was niet op het einde :D

deze figuur die zijn tong verloor?
http://www.facets.org/Images/ICHI.jpg

Stevie 29 September 2005 22:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Banaan

In Mulholland Drive loopt Naomi ook richting een steeg, dat duurt dan vet lang en komt er een junk ofzo tevoorschijn. Tering dat was echt iets van: JEZUS! Sowieso die hele film

hehe ja die was ook wel vet. en die scene uit trainspotting met die baby was niet goor ofzo maar die vergeet ik ook niet gauw

appelshampoo 30 September 2005 17:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door L_angeldc
die afgeknipte tong op het einde van zo'n koreaanse film waarvan ik even de naam kwijt ben :$
wie het weet mag door voor de koelvriescombo :D

oldboy :z

L_angeldc 30 September 2005 18:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door appelshampoo
oldboy :z
ja!

toen ik dit topic weer las schoot het me ineens te binnen.

die heb jij zeker ook gezien op lowlands? :z

luie-donder 30 September 2005 20:54

een paar scenes van Saw, zijn nou ook niet bepaald smakelijk!

appelshampoo 1 October 2005 12:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door L_angeldc
ja!

toen ik dit topic weer las schoot het me ineens te binnen.

die heb jij zeker ook gezien op lowlands? :z

nee :+ maar een vriendin van mij wel O-)

Das_pop 28 November 2005 11:18

irreversible; verkrachtscene en de brandblusser die in het gezicht van die jongen gestompt word.

cannibal holocaust; hele frisse scenes waar mensen bruut worden opgevroten

ichi the killer; eigenlijk de hele film :/

AmbyPur 28 November 2005 13:48

geweldige scene uit Ken Park :{

Sanne 28 November 2005 15:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Woudjuh
een paar scenes van Saw, zijn nou ook niet bepaald smakelijk!
inderdaad :+

3rd boetah 28 November 2005 15:09

Een Spaanse Horrorfilm; ging over snuffmovies waar schoolmeisjes bij gebruikt werden. En een dove vriendin van zo'n griet ging dan proberen achterhalen wie haar vriendin had vermoord en waarom. Je zag dan ook echt hoe zo'n schoolchick levend op een stoel werd gebonden en dat er dan zo'n kerel met een kettingzaag aan de gang ging. En verder nog wat ingewanden eruit halen enzo, vette goor. :7

aarsch 4 December 2005 10:56

salo, de hele film

audition, de laatste scene....

saw II, openings scene met het oog

irreverseble, waarbij het hoofd PLAT gestampt word

se7en, het hoertje dat terug word gevonden... en dat die kerel het naverteld tijdens het verhoor.

Melisss 4 December 2005 11:35

American History X, krijg altijd pijn aan mn tanden als ik dat stukje zie :p

DarkAngel 4 December 2005 14:35

Mark of the Devil, vooral de martelwerktuigen die werden gebruikt :|

Ancalagon 4 December 2005 22:18

eigenlijk is het einde van Audition ook wel iets dat je niet zo erg snel vergeet, erg sterke climax waar de hele film naar toe wordt gewerkt

thali 5 December 2005 20:50

De scène waarbij een van de laatste overlevenden gedood wordt uit een ongelooflijk grappige horrorfilm uit de jaren '80. (Die special effects zijn echt lachwekkend: ze hebben zo hun best gedaan om het echt te doen lijken dat het in deze tijd van "onopvallende special effects" gewoon ontzettend grappig is.)

De persoon in kwestie ligt in stuiptrekking op de grond als ik me niet vergis en langzaam worden al zijn ingewanden van dat felgekleurd schuim.

Ik ben alleen even de titel van de film kwijt.

Gieltje 13 June 2006 00:06

dan hebben jullie hostel zeker nog niet gezien?
zo'n aziatisch meisje dr oog hangt er helemaal uit en dan knipt zo gozer het af en komt er allemaal pus uit enzo egt FKN ranzig

En bij Saw 2 als die neger die knuppel met spijkers in ze hoofd krijgt en ze trekt die knuppel eruit hoor je die schedel helemaal

CharmedOne 14 June 2006 12:47

Het stukje in Creep dat hij die zaag zo dwars door de poes doet :|

Watershyne 14 June 2006 14:41

Hier ook het American History X teeth stukje...
Njah en Saw II vond ik het nogal erg dat die agent die vingers van die vent brak. Je hoorde dat gewoon kraken! (overigens denk ik niet dat Saw I en II sowieso uit mijn geheugen zijn te bannen, want het zijn gewoon echt hele zieke films!)

En verder bij Imagining Argentina zo'n verkrachtingsscene. Zo'n meisje van een jaar of 11 wordt daar verkracht en je ziet verder niet zo veel, maar er wordt heel veel gedaan met suggestie en je hoort haar gewoon schreeuwen. Dat is ook echt heel erg..

insanity 15 June 2006 11:28

ik vond american history x gewoon lekker om te zien, gewoon dat stukkie 10 keer zien, dan heb je er geen last meer van ;)
maar de 1e keer gaat het idd dwars door je heen dat krak ;)

wie kent deel 2 trouwens?

Stuiterballin 15 June 2006 19:27

American history X deel 2? :o Wow...hoe heet die dan? wil ik wel graag zien!!

insanity 16 June 2006 10:03

ik zeg niet ie zo heet maar ik hoorde dat er een deel twee was, maar dat die in NL niet verkocht/vertoont mocht worden, ik dacht vraag even, want dan wil ik em ook =)

3rd boetah 16 June 2006 10:41

Citaat:

Origineel gepost door aarsch
irreverseble, waarbij het hoofd PLAT gestampt word

Wat een balle film dat. Ik ging m kijken omdat op vele filmfestivals de bezoekers misselijk werden door de gore scenes. Nou, dat dat wijf werd verkracht was niet echt goor te noemen, en dat in die homotent was niet eens te zien. Dat op het einde bleek dat dat grietje zwanger was, was wel goed einde.

insanity 16 June 2006 11:28

boetah,
je geeft nu in 4 regels de ideale film aan!
ik ga em huren!

kreej-z 23 June 2006 17:37

dat van dat oor in reservoir dogs en die been afzaag scene in saw..

hrdstl 26 June 2006 01:24

dat derde lijk in seven is echt kk goor idd :p

Watershyne 1 July 2006 20:56

Ik vind in the sixth sense dat meisje dat vergiftigd is als geest er zo goor uitzien :o

Xero 2 July 2006 00:26

Citaat:

Origineel gepost door Gieltje
dan hebben jullie hostel zeker nog niet gezien?
zo'n aziatisch meisje dr oog hangt er helemaal uit en dan knipt zo gozer het af en komt er allemaal pus uit enzo egt FKN ranzig

En bij Saw 2 als die neger die knuppel met spijkers in ze hoofd krijgt en ze trekt die knuppel eruit hoor je die schedel helemaal

Die film wil ik nog steeds een keer zien.:yes:

Atjeuh 2 July 2006 09:54

Die beelden uit de Da Vinci Code met Silas, dat die dat ding in zn been strak aantrekt :+

Watershyne 2 July 2006 17:32

Citaat:

Origineel gepost door Atjeuh
Die beelden uit de Da Vinci Code met Silas, dat die dat ding in zn been strak aantrekt :+


is idd niet zo lekker :o

Dunja 3 July 2006 19:00

Ik heb een keer een stukje Passion of the Christ gezien. Gelijk weggezapt. :|

Dunja 3 July 2006 19:01

The Ring. Dat dat meisje uit de tv komt. Ziet er goor uit als je haar gezicht ziet. :huh:

carlo 3 July 2006 21:42

Austin Powers 2 (The Spy Who Shegged Me?). Fat Basterd ligt op bed te eten (iets van vlees, kip?). Gatver de getver, wat ranzig was dat!

Headliner 6 July 2006 21:48

Exorcist, als dat meisje op haar rug met handen en voeten de trap afloopt :kots: kreeg ik vroeger al nachtmerries van en waarschijnlijk schijt ik nu nog steeds 20 kleuren als ik dat zie :+
edit: niet echt goor trouwens, gewoon eng

L_angeldc 10 July 2006 22:36

Citaat:

Origineel gepost door AmbyPur
geweldige scene uit Ken Park :{

Die scene bij die deur :(

Xero 12 July 2006 13:46

Citaat:

Origineel gepost door carlo
Austin Powers 2 (The Spy Who Shegged Me?). Fat Basterd ligt op bed te eten (iets van vlees, kip?). Gatver de getver, wat ranzig was dat!

Dat is inderdaad erg ranzig.:kots:

Blair 12 July 2006 18:10

In The Grudge (Amerikaanse versie) Als Sarah Michelle in de bus zit, dan zie je ineens die verschijning in het raam. Ik stopte toen net popcorn in mn mond maar ik schrok zo erg dat het zo achter mn keelgat in schoot. Rot film.

Seven vond ik trouwens helemaaaaal niet eng. Waar ik me wel de pleures bij schrok was in Taking Lives, dat dat ene lijk ineens door het plafond luik komt zetten, en als Angelina op het bed ligt dat ze ineens vastgepakt word door degene die onder het bed ligt... Pfff..

Debora_1990 9 August 2006 11:36

Citaat:

Origineel gepost door luie-donder
een paar scenes van Saw, zijn nou ook niet bepaald smakelijk!

helemaal mee eens :p
Ik heb wel heel de film uitgekeken, als gevolg dat ik er 3 nachten over gedroomd heb :p

3rd boetah 9 August 2006 12:42

Devils Rejects -

Dat ze bij een motelletje zitten, iedereen in de kamer wordt vermoord. Ze laten er een leven, en als die bevrijd wordt uit een uiterst gore situatie rent deze de snelweg op zo onder een aanrazende vrachtwagen.
Hele goede film ook, een aanrader voor een ieder die wel tegen een beetje griezelen ken. :yes:
En Saw is qua engheid peanuts met deze film :p


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:00.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.