Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Gezondheid & Lifestyle (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=143)
-   -   Anders val je ff flauw :? (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=59267)

MissDuplex 13 July 2006 13:48

Anders val je ff flauw :?
 
Net heb ik een vaccinatie moeten halen omdat ik zaterdag nacht naar Turkije vertrek. Ik kwam daar binnen bij de GGD.. Ik was toch wel zenuwachtig omdat ik behoorlijk bang ben voor naalden. Tijdens het prikje was er niets aan de hand. Het deed geen pijn ofzo.. Daarna moest ik gaan afrekenen en k voelde me ineens heel duizelig worden.. Daarna viel ik dus flauw :s
Een jongen die ook in de wachtkamer zat die ving me gelukkig op, anders was ik met me hoofd op de rand van de balie gevallen..

hetzelfde gebeurde toen ik me piercing liet zette. door de spanning stoomt t bloed uit je hoofd. en verbruik je al je suikers.. dan gaat t dus fout :p toen ik bij kwam zag ik 10 min alleen maar vlekke voor me ogen.. heb thee met extra suiker gedronke en met me hoofd tusse me bene moete zitten, zodat r weer bloed terug kon stromen..

Twas ff schrikken allemaal!! Doordat ik t vaker mee had gemaakt kon ik het gelukkig op tijd aangeven dat ik duizelig werd.. Zodat de meneer van de balie op tijd die jongen kon roepen :p Mijn redder... :)

Meer mensen zoiets vaker meegemaakt?

Jamiel 13 July 2006 15:25

nee, wel heel vaak het gevoel gehad dat ik ging flauwvallen... da's ook geen pretje :no:

MissDuplex 13 July 2006 15:57

Nee idd.. ik kan me niet herinneren wat er in die secondes is gebeurt. dat is zon naar gevoel. toen ik weer bij kwam zag ik ook nog zo lang echt vlekken voor me ogen.. best angstig..

AmbyPur 13 July 2006 16:21

Jep, ook toen ik vaccinaties moest halen. Was best een stress-periode, maar ik ging er juist heel stoer heen van 'dat doe ik wel even' :p Helaas kreeg ik onverwacht een spuit in mn kont :+ En toen vond m'n lichaam het wel genoeg. Ben er best wel even naar van geweest. Nu durf ik bijna niet terug om weer spuiten te halen, of bloed prikken ofzo :/ ook al gaat het vast wel goed, ik heb na het flauwvallen ook nog spuiten gehad, toen mocht ik gaan liggen en was er niets aan de hand.. maar ik vind het nu echt niet meer zo leuk

AMF 13 July 2006 17:19

een keer van de zon, zat met een paar vriendinnen buiten op een bankje in het park en voelde me opeens heel beroerd worden, viel ik zo flauw :p en mijn vriendinnen schrokken zich echt kapot want ik had ook niet gezegd dat ik me niet lekker voelde ofzo :+

edit: move naar gezondheid & lifestyle :)

Chrizlybeer 13 July 2006 17:45

Heb ik nog nooit gehad, ik ben ook niet zo bang voor prikken en bloed enzo.
Ik ben wel een keer flauw gevallen omdat ik een mixje van paracetamol, hoestdrank en slaapmiddel had genomen, en dat mixt niet zo geweldig:')

Forza 13 July 2006 17:45

kom maar terug als je hand er af valt..

TwenteGirl65 13 July 2006 17:46

1keertje in de makro:P was de dagen ervoor al beetje ziek enzo. en hele dagen ode bank liggen. niet veel gegeten, dsu niet veel energie. Toen ginge mn ouders ne broertje naar de marko en k wou persee mee:S dus ikke mee, radio kijken(moest een nieuwe hebben vond ik;)) viel k daarvoor zo ineens vlauw:P

MissDuplex 13 July 2006 18:06

Ik heb t ook een keer gehad op me werk.. toen was t zoo verschrikkelijk warm. en t was behoorlijk druk.. toen ging t ook ff mis :?

toen ik klein was had ik nooi last van flauwvallen na spuitjes ofzo.. sinds die piercing is dat eigenlijk. en daar heb eigenlijk ook helemaal geen pijn of last van gehad

Heb verder niet echt last van die vaccinatie.. alleen wat pijn in me arm en af en toe hevige hoestbuien :?

AmbyPur 13 July 2006 22:14

ik heb het trouwens ook een keer gehad na het uitgaan, en ik had niet teveel gezopen ofzo :o we stonden met de fiets te wachten, wordt het ineens zwart voor mn ogen. dat was ook heel vaag?

Bazzemans 14 July 2006 01:33

Ik mag hopen dat je ook daadwerkelijk de binnenlanden van Turkije gaat bezoeken, anders heb je echt je geld en moeite verspild aan een vaccinatie..

MissDuplex 14 July 2006 13:45

Citaat:

Origineel gepost door Bazzemans
Ik mag hopen dat je ook daadwerkelijk de binnenlanden van Turkije gaat bezoeken, anders heb je echt je geld en moeite verspild aan een vaccinatie..

Ja daar gaan we sowieso ook nog heen.. Maar t hotel ligt aan de kust.. de vacciantie werd vergoed door de verzekering.. Dus anders maakte t nog niet zoveel uit.. :p

Sanne 14 July 2006 14:54

ik ben pas nog flauwgevallen op het vliegveld, toen ik naar Dublin ging. Ik was gespannen+het was warm+weinig gegeten
Ook ben ik weleens flauwgevallen op het softbalveld en tijdens een concert. Ik kan niet zo goed tegen de hitte geloof ik...

MissDuplex 14 July 2006 14:56

Goed blijven drinken he :yes:

kreej-z 15 July 2006 14:32

ik ben nog nooit daadwerkelijk flauwgevallen, maar als ik heel moe ben heb ik 's ochtends voor het ontbijt vaak het gevoel dat ik ga flauwvallen, misselijkheid, duizeligheid en vlekken voor mijn ogen. Ik kan dan eigenlijk altijd op tijd met mijn hoofd tussen mijn benen gaan zitten, zodat het minder wordt en als ik dan iets heb gegeten is het vaak helemaal over :)

AdOre 18 July 2006 14:49

Ik ben nog nooit flauwgevallen het lijkt me best eng als je bijkomt denk je echt van WTF gebeurd hier?! Maar goed Hopen dat t bij jouw niet meer gebeurd Natuurlijk ;;

Xxx


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:51.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.