Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Klaag Corner (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=24)
-   -   mediamarkt (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=59279)

Headliner 14 July 2006 15:44

mediamarkt
 
ok ik had vorige week een spel gekocht bij de mediamarkt arena. 25 euro
Eenmaal thuis natuurlijk meteen gespeeld
Een week later ben ik even wezen kijken bij de mediamarkt hier in de buurt, en wat zie ik? hetzelfde spel liggen, maar dan voor 17,50 :'( dus ik wilde hem de dag daarop (vandaag dus) ruilen en die 7,50 terugvragen :')
kom ik daar aan, het hele verhaal uitgelegd. Krijg ik als antwoord; ja sorry meneer, het spel is niet meer verzegeld en het plastic eromheen is verwijderd :{ wtf ey? wat denken ze daar wel niet? dat ik hem in het plastic laat verrotten ofzo...
bij een andere winkel had ik het waarschijnlijk wel zonder problemen om kunnen ruilen
Vanaf nu pis ik gewoon op de mediamarkt :kots:

biffyclyro 14 July 2006 16:13

dat is onzin, bij de free record shop laten ze hem ook standaard verzegelen als je zegt dat het mogelijk is dat je hem eventueel zou willen ruilen, en zonder verzegeling is gewoon niet ruilen.
ik weet niet hoor maar verzegelen is tegenwoordig behoorlijk normaal.

AMF 14 July 2006 17:20

Ja ik zou net zeggen, da's niet meer dan logisch hoor, da's in elke winkel zo. En als het niet meer in de originele ongeopende verpakking zit kun je ook niet meer zien of het bij de media markt vandaan komt of ergens anders vandaan. Kun je zeggen, ja dat kun je toch aan het bonnetje zien, maar je moest eens weten wat een debiele dingen mensen uitvreten in de winkel :loser:

Dunja 14 July 2006 17:57

Citaat:

Origineel gepost door Headliner
"Ja sorry meneer, het spel is niet meer verzegeld en het plastic eromheen is verwijderd."

Smoesjes, smoesjes... :z

Headliner 14 July 2006 18:13

Citaat:

Origineel gepost door Dunja
Smoesjes, smoesjes... :z

wat nou smoesjes? :{
ik zal het morgen ofzo maar eens bij de arena proberen, je hoort hier toch gewoon je geld voor terug te krijgen als het bij een ander filiaal goedkoper is?
Als ik een tv koop bij de mediamarkt, en diezelfde tv blijkt bij de MM arena bijv. 200 euro goedkoper te zijn? Gaan ze dan ook moeilijk doen?

Flater 14 July 2006 23:03

Mediamarkt, je bent toch niet gek! :+

Maaruh, niet huilen om 7,50 :{ Daarnaast kocht jij het spel en vond (8)) het 25,- waard ..

Impressions 14 July 2006 23:25

Ik denk dat het hem eerder om het principe dan om het geld gaat.

Enne.. Vondt? :'(

AMF 15 July 2006 09:12

hij wilde em niet ruilen, alleen het geld terugvragen :)

Kwak 15 July 2006 15:11

Anders ben je even fucking gierig!
Waarom wacht je niet nog ff 2 jaar, misschien kun je dan wel 20 euro terugkrijgen omdat ie vdan nog maar 5 euro in de winkel kost :loser:

Headliner 15 July 2006 15:48

daar ben ik nederlander voor 8)
en ik heb nog nooit een playstation 2 spel voor 5 euro gezien

Kwak 15 July 2006 16:32

misschien heb je hier trouwens nog wat aan

http://www.mediamarkt.nl/1/home/prijs.php3
in principe zouden ze het wel moeten doen dus

AMF 15 July 2006 20:26

Citaat:

Origineel gepost door Kwak
misschien heb je hier trouwens nog wat aan

http://www.mediamarkt.nl/1/home/prijs.php3
in principe zouden ze het wel moeten doen dus

anders lees je ff goed

Citaat:

Het product is nieuw, compleet in de originele verpakking en direct uit voorraad leverbaar.
:z

Psycho_Killer 15 July 2006 20:30

Citaat:

Origineel gepost door biffyclyro
dat is onzin, bij de free record shop laten ze hem ook standaard verzegelen als je zegt dat het mogelijk is dat je hem eventueel zou willen ruilen, en zonder verzegeling is gewoon niet ruilen.
ik weet niet hoor maar verzegelen is tegenwoordig behoorlijk normaal.

Nou de games/films die ik kocht bij de free record shop waren toch echt niet verzegeld. Aangezien ze de cd-roms en boekjes niet in de hoesjes bewaren...

Maar is het niet zo dat in die week tijd die game gewoon in prijs verlaagd is?

Xero 17 July 2006 00:52

Citaat:

Origineel gepost door Headliner
ok ik had vorige week een spel gekocht bij de mediamarkt arena. 25 euro
Eenmaal thuis natuurlijk meteen gespeeld
Een week later ben ik even wezen kijken bij de mediamarkt hier in de buurt, en wat zie ik? hetzelfde spel liggen, maar dan voor 17,50 :'( dus ik wilde hem de dag daarop (vandaag dus) ruilen en die 7,50 terugvragen :')
kom ik daar aan, het hele verhaal uitgelegd. Krijg ik als antwoord; ja sorry meneer, het spel is niet meer verzegeld en het plastic eromheen is verwijderd :{ wtf ey? wat denken ze daar wel niet? dat ik hem in het plastic laat verrotten ofzo...
bij een andere winkel had ik het waarschijnlijk wel zonder problemen om kunnen ruilen
Vanaf nu pis ik gewoon op de mediamarkt :kots:

Geld terugvragen kun je sowieso wel vergeten, omdat winkels zoals MediaMarkt geen vaste prijzen hebben. Zo kunnen cd's in Rotterdam 5 Euro duurder zijn dan in Utrecht. Heeft allemaal te maken met de plaatselijke concurentie.

Kwak 17 July 2006 17:30

Citaat:

Origineel gepost door AMF
anders lees je ff goed

:z

details... details... :Z

TwenteGirl65 17 July 2006 17:42

mediamarkt was toch overal goedkoopste? of wat dat nu bij bbc? Maar i.i.g. hoe duur si dat spelbij free recordshop ofzo? Misschien heeft media markt wel zo'n prijsgarantie dat als dat ding ergens anders goedkoper is je t geld terug krijgt:z (heb werkelijk geen idee of 't zo is hoor;) als ik naar de media markt ga, ga ik naar Deutschland, daar hebben ze zooo veeeel mooie cd's die k dan nog niet heb_0_ , vaak dan)

Dunja 17 July 2006 18:52

Citaat:

Origineel gepost door Headliner
wat nou smoesjes? :{
ik zal het morgen ofzo maar eens bij de arena proberen, je hoort hier toch gewoon je geld voor terug te krijgen als het bij een ander filiaal goedkoper is?
Als ik een tv koop bij de mediamarkt, en diezelfde tv blijkt bij de MM arena bijv. 200 euro goedkoper te zijn? Gaan ze dan ook moeilijk doen?

:yes: Smoesjes van media markt. :D


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:18.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.