Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Liefde & Relaties (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=11)
-   -   De eerste ontmoeting tussen jou en je ''lover'' (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=59411)

Babydress 28 July 2006 10:37

De eerste ontmoeting tussen jou en je ''lover''
 
Ik ben zeker benieuwd hoe de eerste ontmoeting was tussen jou en je vriend(in) :+
Was het genant, of eerder erg romantisch? ;)

3rd boetah 28 July 2006 10:39

Ik weet t niet, het ging waarschijnlijk gewoon normaal omdat we pas een jaar of 4 later wat kregen. :z

en hoe zit t bij jou?

Sander 28 July 2006 10:43

Wij ontmoete elkaar tijdens het uit gaan. Een vriendin van mij bracht haar (nichtje) mee. Ik vond haar meteen leuk, al heeft het ruim een half jaar geduurd voor ze weer een keer mee kwam :(

uiteindelijk waren ze beide gek op mij. Ik had alleen maar interesse in dat nichtje dus. En ze is nu al 5 en een half jaar mijn vriendin.

Babydress 28 July 2006 10:55

Citaat:

Origineel gepost door 3rd boetah
Ik weet t niet, het ging waarschijnlijk gewoon normaal omdat we pas een jaar of 4 later wat kregen. :z

en hoe zit t bij jou?

De eerste ontmoeting op mijn nieuwe school, vond ik zeker een jongen uit mijn aankomende klas leuk.
Een dag daarvoor had ik al met hem gekletst want ik kwam hem tegen in 't zwembad.
Ik wist van niks, maar volgens mij herkende hij mij ook wel *)
Betekent dat iets goeds? :p

Babydress 28 July 2006 10:55

Citaat:

Origineel gepost door Sander0201
Wij ontmoete elkaar tijdens het uit gaan. Een vriendin van mij bracht haar (nichtje) mee. Ik vond haar meteen leuk, al heeft het ruim een half jaar geduurd voor ze weer een keer mee kwam :(

uiteindelijk waren ze beide gek op mij. Ik had alleen maar interesse in dat nichtje dus. En ze is nu al 5 en een half jaar mijn vriendin.

Hou je lang vol :huh:
Zal wel een leuke vriendin zijn dan!:p

Sander 28 July 2006 11:13

Citaat:

Origineel gepost door Babydress
Hou je lang vol :huh:
Zal wel een leuke vriendin zijn dan!:p

een super leuke vriendin :love:

Melisss 28 July 2006 11:45

Was tequila avond met het team :z Er kwam van mijn kant niet veel meer uit dan "Hey" (A) Maarja gelukkig scheen het de buurjongen van een vriendin van mij te zijn ;)


edit: het is wel net uit trouwens sinds gister :p

Forza 28 July 2006 12:09

Citaat:

Origineel gepost door Melisss
Was tequila avond met het team :z Er kwam van mijn kant niet veel meer uit dan "Hey" (A) Maarja gelukkig scheen het de buurjongen van een vriendin van mij te zijn ;)


edit: het is wel net uit trouwens sinds gister :p



:'(

Melisss 28 July 2006 12:32

Citaat:

Origineel gepost door Forza
:'(


ja zielig verhaal he forza

Babydress 28 July 2006 14:20

Citaat:

Origineel gepost door Sander0201
een super leuke vriendin :love:

Haha ja dat blijkt wel :yes:

Babydress 28 July 2006 14:21

Citaat:

Origineel gepost door Melisss
Was tequila avond met het team :z Er kwam van mijn kant niet veel meer uit dan "Hey" (A) Maarja gelukkig scheen het de buurjongen van een vriendin van mij te zijn ;)


edit: het is wel net uit trouwens sinds gister :p

Jammer :o!

Bobba 28 July 2006 17:11

Zij was een vriendin van de vriendin van een vriend van mij.. Toen heeft ze van mijn vriend mijn nummer gekregen en zijn we gaan sms'en, bellen msnen totdat we een keer met zn 4e naar bios gingen.. toen gezoend en de dag erop was het eigenlijk al best serieus. Naar verjaardag van haar stiefmoeder gegaan en de dag daarop zijn we met mijn ouders uiteten geweest..

Dunja 28 July 2006 18:28

Eerst zag ik hem alleen. Is dat ook ontmoeten? :love:
En moet je perse verkering hebben... :P

Nvm, Wat gekletst. Niks speciaals.

Babydress 28 July 2006 18:48

Citaat:

Origineel gepost door Dunja
Eerst zag ik hem alleen. Is dat ook ontmoeten? :love:
En moet je perse verkering hebben... :P

Nvm, Wat gekletst. Niks speciaals.

Oh? :p

Babydress 28 July 2006 20:15

o.O

Tom14 28 July 2006 22:09

een vriend van me vond een meisje leuk en toevallig was zei daar een vriendin van en die ging mee en het klikte meteen.
vriend probeerde me te koppelen maar het lukte zelf ook aardig haha. maand later hadden we het

Kut_Aap 28 July 2006 23:16

Huuh bij mij was het bevrijdingsfestival dit jaar..
We waren dus met een hele groep daarheen(de helft kende ik niet), en later kwam hij met een vriendin van hem. We keken elkaar 'gewoon' aan, niks speciaals dus.. toen ging meer dan de helft weg, en waren we nog maar met 5 mensen (ik,een vriendin van me, een vriend en vriendin van hem).. daarme zijn we naar de AH gegaan, en even later in een grasveldje gaan liggen chillen.. toen ging die vriendin van hem dus weg.. nouja, toen begonnen we wat te knuffelen enzo, wat later overging in zoenen:P die vriendin van mij had gezoend met die vriend van hem,maar dat is niks geworden.. wij hebben inmiddels bijna 3 maand wat.. :)

breezerK 29 July 2006 17:24

Die van mij was eigenlijkredelijk raar, :s
ik had hem voor 't eerst gezien,en vrienden van me zeiden van jah,durf jij daar lkkr jogen tegen zeggen,en zijn nr vragen?en toen heeft hij mij gekust :p dus,was eigenlijk redelijk leuk :D
Lijkt raar,maar is heel tof :)
we zijn nu al bnijna 2 jaar samen :) dus...

Melisss 30 July 2006 02:34

haha die posts zijn verwijderd.. wat een gezeik, net alsof ik meteen ga janken ofzo als joshua mijn laatste relatie een sexrelatie noemt.. :')

Bobba 30 July 2006 03:29

Beetje jammer :P

brittjee 3 August 2006 11:01

k was op n feest en daar was hij ook..
en toen zoende we en hadde meteen iets met elkaar (A)
nou al 9½ maand aan:)

BabYChikkie 9 August 2006 08:36

ik ginG verhuizen en hij wOonde 3 deuren veder:love:
me buurmeisje stelde hem aan mij vOor en toen heeft het 2 maanden geduurt voor we iets kregen, en hebben nou al 3 jaar:yes:

kel-kel 9 August 2006 11:48

Ken hem van school.
Al vanaf groep 2.
Maar toen waren we gewoon vrienden.

Jamiel 9 August 2006 12:52

Hij zat bij mij in de klas 5 jaar geleden en een jaar later kregen we wat met elkaar, doordat we erachter kwamen dat we beiden mario karten leuk vinden (ernstig he) en ook nog eens 2 straten van elkaar vandaan woonden :d toen leerden we elkaar goed kennen. 11 maanden later ging het uit, en toen konden we elkaar niet zien om bepaalde redenen ( woede blabla ). Na 6.5 maanden kwamen we weer op elkaars pad en was het - na wat rompslomp - patsboem weer raak :)

Inmiddels is dat alweer bijna 2.5 jaar geleden.

roSa. 15 August 2006 12:09

Gwoon op school..

MrInsane 15 August 2006 12:20

Ik heb mijn "lover" dit jaar op school leren kennen, in het begin gewoon normaal maar naarmate we mekaar meer leerde kennen vonden we mekaar ook al intersanter.
Nu hadden we beide een relatie toen we mekaar leerde kennen, alleen gingen die eigelijk toevallig vlak na mekaar uit, helaas toen het lef niet gehad om haar mee uit te vragen omdat ze klasgenoot is en alle rotzooi wat dat met zich meebrengt.
Nu heb ik haar net voor de zomervakantie verteld dat ik haar leuk vind en ik (plus meerdere mensen) zijn er van overtuigd dat ze net zo gek is op mij als ik op haar.
Dus nu is het wachten dat ze de vriend waar ze nu wat mee heeft aan de kant zet, en ben ik dus misschien iets te optimistisch over het toekomstige "lover" gedeelte :+

patriesje 15 August 2006 15:44

ik heb mijn lover op sgool leren kennen door een vriend van mij.
Ik kende Martin toen nog niet en hij ging dus met een vriend van mij mee naar mijn verjaardag en zo is ht eigenlijk wat geworden. Toen is het stuk gelopen tussen ons.

Laatst stond er bij ons de kermis en ik vroeg aan een vriend van mij (Tim) of hij mee wou naar de kermis dus hij zei zo van ja is goed maar dan gaat Martin ook mee want anders moeten we allebei alleen naar huis fietsen. Dus ik zei ja is goed en zo is het weer wat geworden en nu willen wij elkaar voor geen goud kwijt:D

En daar ben ik Tim meer en deels dankbaar voor!! Dankje wel Tim!!!! :D

MrInsane 15 August 2006 21:23

Citaat:

Origineel gepost door patriesje
ik heb mijn lover op sgool leren kennen door een vriend van mij.
Ik kende Martin toen nog niet en hij ging dus met een vriend van mij mee naar mijn verjaardag en zo is ht eigenlijk wat geworden. Toen is het stuk gelopen tussen ons.

Laatst stond er bij ons de kermis en ik vroeg aan een vriend van mij (Tim) of hij mee wou naar de kermis dus hij zei zo van ja is goed maar dan gaat Martin ook mee want anders moeten we allebei alleen naar huis fietsen. Dus ik zei ja is goed en zo is het weer wat geworden en nu willen wij elkaar voor geen goud kwijt:D

En daar ben ik Tim meer en deels dankbaar voor!! Dankje wel Tim!!!! :D

Ik vind het allemaal maar een beetje verwarrend worden :o

dext0r 16 August 2006 01:38

op amsterdam centraal om op weg te gaan naar een geslaagde date in Artis (y)

x-lizz-x 16 August 2006 10:28

Ik ging opstap met mijn ex en daar was hij ook met een vriend van mijn ex.. Daar heb ik hem leren kennen en daarna zag ik hem pas weer 3 kwart jaar later op een voetbalfeest en toen was het raak :P

niemand 16 August 2006 11:18

gewoon met uitgaan. ik was dronken, zij was dronken :z
Later nog een paar keer afgesproken en toen hebben we wat gekrege :z

patriesje 16 August 2006 15:24

Citaat:

Origineel gepost door MrInsane
Ik vind het allemaal maar een beetje verwarrend worden :o

tjaa....jij wel he? ik leg het je nog wel een keertje uit hoor als je het goed wilt weten:yes: hahaha

Dan hebben we ook weer wat te lullen......

The6thgate 16 August 2006 18:24

op een groot feest stonden we door de drukte toevallig tegen elkaar aangedrukt. had al een arm om dr heen gedaan om mee te hossen voordat ik zag wie het was :p

MrInsane 16 August 2006 23:22

Citaat:

Origineel gepost door The6thgate
op een groot feest stonden we door de drukte toevallig tegen elkaar aangedrukt. had al een arm om dr heen gedaan om mee te hossen voordat ik zag wie het was :p

Oke, dat woord hossen hoor ik laatste tijd zeer vaak.
Maar wat mag het in vredesnaam betekenen?

leonnetje 17 August 2006 12:51

de eerste keer was tijdens het uitgaan. ze had geen kleingeld meer voor de wc , ik kon haar verder niet , maar of ik misschien even 50ct voor d'r had.
toen ze terug kwam hebben we rest van de avond staan praten en van het een kwam het ander.
het is toen allemaal heel erg snel gegaan , en ze is nu bijna 2 jaar mijn vriendin.:yes:

chica 17 August 2006 14:44

Hij speelt bij de drumband waar ik ook bij zit. We kennen elkaar al 4 jaar, maar we waren allebei bezet. Vorig jaar tijdens het werkweekend in april was hij dronken, en ik was aangeschoten. Toen raakten we voor het eerst 'echt' met elkaar aan de praat.

Ik zag hem nooit staan en hij mij ook niet.. Maar na het werkweekend heb ik hem toegevoegd op msn en daarna zijn we steeds meer naar elkaar toe getrokken. Inmiddels zijn we al bijna een jaar samen:p

little girl 18 August 2006 09:45

(het is ondertussen weer uit maarja moet wat lullen) Ik Korfbal en hij kwam in mijn team. halverwege het 2de jaar kregen we wat. Dus kende hem ondertussen al 1.5 jaar. Toen was het opeens boem.

biffyclyro 18 August 2006 11:04

mm ik zat al 3 of 4 jaar bij hem in de klas, en we waren altijd al goede vrienden.. en toen tijdens de examenstunt waren we een beetje aangeschoten en toen gaven we half toe aan de gevoelens die toen opborrelden, maar hij had nog een soort vriendin waar het allemaal moeilijk mee ging, maar we konden er dus niet zo veel mee. maar het was toen wel duidelijk wat er ging gebeuren. dus toen na een week ofzo was het uit met zijn vriendin en een dag later ging ik bij hem langs en toen was het wel aan zeg maar ;p

Asmooh 2 September 2006 07:39

Citaat:

Origineel gepost door Babydress
Ik ben zeker benieuwd hoe de eerste ontmoeting was tussen jou en je vriend(in) :+
Was het genant, of eerder erg romantisch? ;)

onze eerste ontmoeting was in een disco (hollywood rotterdam).
Ze is een vriendin van een hele goede vriendin van mij :P

niet romantisch, wel gedanst, kletsen, gezoent, geknuffelt :D

2 dagen daarna afgesproken en toen kregen we wat :P

Melisss 2 September 2006 23:37

Ik kende een vriend van hem maar ze hadden allebei al 2 jaar vriendin. Toen ging het uit tussen hem en zijn vriendin en toen veel contact, keer naar de bios geweest met hem en zn broertje en mijn beste vriendin, toen vond ik hem niet leuk, daarna gaf hij het op en gingen we als vrienden ff in de stad eten en vond ik hem opeens leuk :)

Babydress 3 September 2006 14:50

Citaat:

Origineel gepost door Asmooh
onze eerste ontmoeting was in een disco (hollywood rotterdam).
Ze is een vriendin van een hele goede vriendin van mij :P

niet romantisch, wel gedanst, kletsen, gezoent, geknuffelt :D

2 dagen daarna afgesproken en toen kregen we wat :P

Liefffffff :thumbsup:

Prestige 4 September 2006 12:34

Ach waar moet ik beginnen :rolleyes:
Vriend1 op Amsterdam CS
nummer 2 bij een parenclub
nummer 3 met uitgaan
nummer 4 in de dierentuin
nummer 5 op vakantie

:love:

Yoow 4 September 2006 22:13

Noujaa, een vriend van mij stelde zn nieuwe vriendin aan onze groep voor..

AMF 4 September 2006 22:49

Citaat:

Origineel gepost door Prestige
Ach waar moet ik beginnen :rolleyes:
Vriend1 op Amsterdam CS
nummer 2 bij een parenclub
nummer 3 met uitgaan
nummer 4 in de dierentuin
nummer 5 op vakantie

:love:

parenclub? :D:+

Prestige 5 September 2006 09:57

Citaat:

Origineel gepost door AMF
parenclub? :D:+


Ja daar was ik met vriend nummer 4 op mn huwelijksnacht.

Melisss 5 September 2006 12:30

haha je hebt natuurlijk bullshit en je hebt bullshit he :z

Prestige 5 September 2006 13:51

Citaat:

Origineel gepost door Melisss
haha je hebt natuurlijk bullshit en je hebt bullshit he :z


Dan ben je vast nog nooit naar een parenclub geweest?:{

niemand 5 September 2006 13:58

Dus je bent met vriend nummer 4 naar de parenclub geweest, waar je vriend nummer 2 ontmoet hebt..
Hoe tel jij?

Prestige 5 September 2006 14:13

Citaat:

Origineel gepost door niemand
Dus je bent met vriend nummer 4 naar de parenclub geweest, waar je vriend nummer 2 ontmoet hebt..
Hoe tel jij?


Nou dat is een willekeurige volgorde hoor! :rolleyes: Maar nummer 2 bevalt me meer daarom dat hij op nummer 2 staat.

Watershyne 5 September 2006 23:41

Oh hahaha! De eerste keer was toen we nog niet verliefd op elkaar waren. We kenden elkaar viavia en hadden alleen via msn nog maar met elkaar gepraat. Op een gegeven moment zouden we allebei op dezelfde verjaardag komen, maar ik kreeg op het laatste moment huisarrest van mijn ouders, terwijl ik al losjes had afgesproken om een eindje met hem te wandelen om elkaar IRL ook wat beter te leren kennen.

De daadwerkelijke ontmoeting kwam ongeveer een week daarna toen hij opeens in de uitgaansgelegenheid was waar ik ook altijd heen ging...

Op msn was hij heel afstandelijk, maar gek genoeg omhelsde hij me daar meteen.

Ik wist niet wat me overkwam, want ik was helemaal gewend geraakt al aan zijn defensieve manier van doen (wist dat hij veel had meegemaakt enzo)

Afijn, we hebben veel gelopen samen en het ging er goed. We werden hele goeie vrienden. Hij kreeg verkering met een vriendin van me, maar dat ging al snel weer uit. De liefde duurde echter wel wat langer...

Daarna hebben we een poos gehad dat het niet zo lekker tussen ons ging, veel ruzies, veel problemen, maar de laatste tijd ging het weer beter..

Toen sloeg de vonk dus eigenlijk pas echt over ;)
En nu zijn we iedere week weer een aantal keer bij elkaar en njah, we zijn nog steeds vrienden (dat wil ik zo.. (kweet hopeloos, maar ik wil hem niet kwijt als vriend.. )) maar we voelen allebei meer en dat is ook te merken aan situaties die er steeds ontstaan..

Ennehm tja, dat was het :d


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:13.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.