Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Games (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=14)
-   -   The Legend of Zelda: Twilight Princess (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=60854)

carlo 5 January 2007 18:57

The Legend of Zelda: Twilight Princess
 
Zo. Wat vind jíj van deze (top)game? Van mij krijgt ie een 9,9!:thumbsup:

Nonexistinghero 5 January 2007 21:24

Beste spel dat ik sinds jaren heb gespeeld. Maar ik vind dat er na zo'n lange wachttijd toch wel wat te weinig side quests in zitten. Hadden best wel zoveel als in Majora's Mask in mogen zitten, of op z'n minst zoveel als in Wind Waker. Verder zijn er ook niet veel upgrades voor je tools en kleding. Das wel een beetje jammer. In zo'n 45 uur had ik dus echt alle sidequest gedaan op 1 verzamelquest na, zonder een walkthrough te gebruiken ofzo (van wat ik heb gehoord krijg ik toch niks bijzonders ervoor).

Nou moet je natuurlijk niet gaan denken dat het spel kort is. Met 34 uur en het doen van de meeste sidequests ben ik één van de snellere personen. Ik geloof dat een gemiddeld persoon dat misschien maar 1 of 2 eerdere Zelda games heeft gespeeld al gauw 45+ uur bezig is met de 1e keer.

9,4 geef ik het spel. Het is geweldig, maar toch net wat te weinig.

Kwak 6 January 2007 10:17

wow ik ben 30 uur bezig en zit nu in de temple of time voor dat 3e stuk spiegel. Heb al aardig wat sidequests gedaan en fucking veel hartjes... Toch vond ik the wind waker wel wat vetter, misschien door de stijl of omdat je toch wat meer vrijheid had in het verkennen van de wereld.

Ik vind het echt vet verrot dat ik gvd uuuuuren ben bezig geweest voor die magic armor en dat het dan achteraf compleet nutteloos is omdat je het misschien maar een minuut kan dragen :(

-GameGirl 6 September 2007 11:00

twilight princess is echt.. een TOP game.. ik heb en al 3 keer achter elkaar uitgespeelt.!!! maar ik ben dan ook echt een zelda fan..

Ik vond hem opzich best wel makkelijk.. volgens mij had ik hem ook in 30 uur .. maar ik kwam niet verder in de "sky" maar uiteindelijk had ik et wel gevonde.. :P

ik vond het echt een SUPER game.. maar wel want weining sidequests jah.. daarom denk ik dat ik majora's mask miss ietje leuker vind xD

Zeespons 6 September 2007 17:30

makkelijk?

blijft een kinderspelletje eh :) (bedoel ik niks mee hoor)

niet dat ik nooit meer jazzjack rabbit meer speel :p

http://cvr.pl/gry/pic/jazz_sf/logo.jpg

-GameGirl 6 September 2007 18:57

The Legend of Zelda.. is.. Géénn.. kinderspel!!!!! :P

Zeespons 6 September 2007 22:28

:) ik bedoel eigenlijk meer voor wat er voor op de doos staat, voor welke leeftijd het spel geschikt is. meestal verraat dat ook de moeilijkheidsgraad (maar goed ik heb geen recht van spreken, ik heb zelda nog nooit gespeelt :))

-GameGirl 8 September 2007 09:47

Nou dan moet je dat maar SNEL gaan doen hahahahah xD

Zeespons 8 September 2007 18:29

Citaat:

Origineel gepost door -GameGirl (Bericht 1319058)
Nou dan moet je dat maar SNEL gaan doen hahahahah xD

Ohaj wel! ik heb wel eens zelda gespeelt op de Wii op de Game play. die er overigens grafisch niet uit zag als een kinderspel. was wel een geinig spel. alleen moest je in een heeeele lange rij wachten voordat je einderlijk aande beurt was :), welke game ik nu vaak speel? geen eigenlijk.. O-) ben nu een beetje aan het richten van mn opleiding :p :

Game design O-)

-GameGirl 9 September 2007 08:44

wat houd dat eigelijk in..?? game design.. et klinkt wel hefteg haha xD

blabla1993 9 September 2007 12:21

Een beetje luizig concept tekeningetjes maken voor geld.

-GameGirl 9 September 2007 13:24

Cooll :D

appelshampoo 9 September 2007 21:50

Ik ben dol op Zelda voor de Wii, ik ben nu in de tweede Tempel.

Zeespons 10 September 2007 14:54

Citaat:

Origineel gepost door blabla1993 (Bericht 1319110)
Een beetje luizig concept tekeningetjes maken voor geld.

Game design houd niet alleen in dat je tekeningetjes moet maken... ik neem aan dat je begrijpt dat 3d geen platte tekeningetjes zijn?

bovendien kan de wereld amper zonden mensen die tekeningetjes maken voor geld... denk maar aan reclame..

dus : Een beetje luizig concept tekeningetjes maken voor geld.
slaat nergens op...

-GameGirl 10 September 2007 16:24

tekenen.. en games.. in een..
een Pracht combo :D

Zeespons 11 September 2007 18:49

juist :)

blabla1993 11 September 2007 20:20

Citaat:

Origineel gepost door Zeespons (Bericht 1319158)
dus : Een beetje luizig concept tekeningetjes maken voor geld.
slaat nergens op...

Oh, dat is dan concept design.

Zeespons 13 September 2007 07:33

juist em


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:41.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.