Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Liefde & Relaties (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Verliefd op een jonger iemand (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=64074)

Rob91 2 January 2009 10:35

Verliefd op een jonger iemand
 
Ik ben verliefd op een jonger iemand. Ik ben 17 jaar oud en het meisje waar ik verliefd op ben is 12. Over het algemeen is 5 jaar verschil niet erg. Als 2 personen van 27 en 22 een relatie hebben is er niemand die daar problemen mee zal hebben, maar op deze leeftijd lijkt me dat wel. Ik ben er zelf wel bewust van dat het verschil groot is, maar wil toch zo veel mogelijk bij haar zijn. Als ik haar zie begin ik te stralen en voel ik me beter dan ik me ooit gevoeld heb. Ik heb eerder relaties gehad, maar zoals ik me bij haar voel heb ik me nog nooit gevoeld. Ze is ook wel al redelijk volwassen voor haar leeftijd. Ik denk ook wel dat ze verliefd op mij is. Dat voel je denk ik gewoon aan. Ik weet alleen niet wat ik moet doen. Mijn vrienden zullen me pedofiel noemen en wat te denken van onze ouders die het er denk ik totaal niet mee eens zullen zijn. Het wordt allemaal nog gecompliceerder. Ik ben namelijk student op de PABO in Eindhoven. Dat is de opleiding voor leraar op de basisschool. Als dit meisje een jaar jonger was zou ze in groep 8 zitten en had ze dus in mijn stageklas kunnen zitten. Ik had eerst tegen mezelf gezegd dat ik moest wachten. Als ze iets ouder is dan valt het verschil minder op, maar ik kan eigenlijk niet wachten. Straks loopt iemand anders er mee weg. Wie kan mij helpen? Wat moet ik doen?

Deegbal 2 January 2009 11:04

w8en of afkappen.

the_darkness 2 January 2009 13:31

luisteren naar Deegbal.
En aangezien wachten meestal ondragelijk is neig ik te zeggen dat je het af moet kappen.

blabla1993 2 January 2009 13:57

Pfoe, lastig. Ik zou gewoon wachten. Wil niet zeggen dat jij dat ook moet doen natuurlijk.

Rob91 2 January 2009 14:24

Ja wachten leek mij ook al de enige oplossing met het afkappen. Maar tot welke leeftijd zou ik moeten wachten? Wanneer is het niet meer opvallend genoeg?

Chrizlybeer 2 January 2009 14:30

Citaat:

Origineel gepost door blabla1993 (Bericht 1381718)
Pfoe, lastig. Ik zou gewoon wachten. Wil niet zeggen dat jij dat ook moet doen natuurlijk.

Wachten tot ze 22 wordt lijkt me wel lang

blabla1993 2 January 2009 15:00

Voor die tijd is 'ie er wel overheen.

Deegbal 2 January 2009 15:38

Tot zij 18 (dus volwassen) is?

Denathy 2 January 2009 18:10

van wachten ga je kapot... kortom afkappen! Het verschil is wel erg groot... en zei zit in een heel andere fase van haar leven dan jij!!

Vollemaan 2 January 2009 19:20

Ik zou naar de dokter gaan en vragen of er een draadje bij je los zit.
Gast, 12 JAAR. Omg, ik begrijp dat je je gevoelens niet kan negeren, maar toch...12 jaar...Ik weet dat leeftijd geen verschil hoort te maken, maar bedenk je is, als jij volwassen bent, 18 dus, is zij 13 :s Dan begint ze net sexueel dingen te ontdekken, of nog niet eens, en als jij dan een relatie met haar hebt, ligt ze al op haar 13e met een volwassene in bed te ....vrijen. Dat hoeft natuurlijk niet, maar dan nog. Ik heb niets tegen leeftijd verschillen in de liefde, een jongen die ik ken heeft ouders met 10 jaar verschil tussen de moeder en vader, (beeld je in dat de vader dus al 10 jaar was toen de moeder net geboren werd), maar 12 jaar is een basisschool kind, en jij bent al zo ong. volwassen. Als je dan toch met haar iets wilt, zou ik 4 jaar gaan wachten, dan is zij 16, ben jij 21, en is het al minder erg =)

Deegbal 2 January 2009 19:44

Afknappen.

blabla1993 2 January 2009 20:33

Citaat:

Origineel gepost door Maraska (Bericht 1381751)
Ik zou naar de dokter gaan en vragen of er een draadje bij je los zit.
Gast, 12 JAAR. Omg, ik begrijp dat je je gevoelens niet kan negeren, maar toch...12 jaar...Ik weet dat leeftijd geen verschil hoort te maken, maar bedenk je is, als jij volwassen bent, 18 dus, is zij 13 :s Dan begint ze net sexueel dingen te ontdekken, of nog niet eens, en als jij dan een relatie met haar hebt, ligt ze al op haar 13e met een volwassene in bed te ....vrijen. Dat hoeft natuurlijk niet, maar dan nog. Ik heb niets tegen leeftijd verschillen in de liefde, een jongen die ik ken heeft ouders met 10 jaar verschil tussen de moeder en vader, (beeld je in dat de vader dus al 10 jaar was toen de moeder net geboren werd), maar 12 jaar is een basisschool kind, en jij bent al zo ong. volwassen. Als je dan toch met haar iets wilt, zou ik 4 jaar gaan wachten, dan is zij 16, ben jij 21, en is het al minder erg =)

nog zo een die niet snapt dat verliefdheid, liefde en sex los van elkaar staan

Citaat:

Origineel gepost door Denathy (Bericht 1381745)
van wachten ga je kapot...

verschilt per persoon lijkt me zo

the_darkness 2 January 2009 23:50

maar vaak is het wel zo.

Deegbal 3 January 2009 13:35

... dus afknappen!

.!

blabla1993 3 January 2009 15:28

Je kunt niet op commando ergens op afknappen. En kap met het 300 keer posten van hetzelfde.

Deegbal 3 January 2009 18:16

Ik tel d'r maar twee :+
Je kunt toch wel afknappen, door alle contact te stoppen.

blabla1993 3 January 2009 18:37

afkappen zou je dat noemen

Deegbal 3 January 2009 18:39

Sorry, dat bedoelde ik.

weerlegger 4 January 2009 11:11

Dude.. Ze is 12! Ze zit volgens mij nog in de: 'jongens zijn stom fase'. Beter stop je ermee en wacht je tot ze 17 is ofzo. Het is ook niet helemaal gezond volgens mij om op een 12 jarige te vallen. (als 17 jarige)

the_darkness 4 January 2009 11:39

liefde is niet gezond.

blabla1993 4 January 2009 13:07

Ach, wat heet gezond.

the_darkness 4 January 2009 14:30

levertraan.

blabla1993 4 January 2009 14:31

niet voor de vis

the_darkness 4 January 2009 14:33

heerlijke opmerking, I lol'd.
+1.

Denathy 4 January 2009 17:09

Citaat:

Origineel gepost door blabla1993 (Bericht 1381769)
nog zo een die niet snapt dat verliefdheid, liefde en sex los van elkaar staan

verschilt per persoon lijkt me zo

kan me niet voorstellen dat iemand 8 jaar wacht voor zijn geliefde

Vollemaan 4 January 2009 20:04

Citaat:

Origineel gepost door blabla1993 (Bericht 1381769)
nog zo een die niet snapt dat verliefdheid, liefde en sex los van elkaar staan


verschilt per persoon lijkt me zo

Jawel hoor, maar ik zie mezelf ook niet met een 9 jarige gaan, hoe verliefd ik ook ben. En ehh, sinds wanneer staat verliefdheid los van liefde? o.o Men stiefvader en men moeder zijn toch echt verliefd op elkaar, en hebben ook echte liefde.

Ik zie hier geen verschil in =/ En het andere woord voor ''sex'' is ''de liefde bedrijven''

blabla1993 4 January 2009 21:28

Citaat:

Origineel gepost door Maraska (Bericht 1382272)
Jawel hoor, maar ik zie mezelf ook niet met een 9 jarige gaan, hoe verliefd ik ook ben. En ehh, sinds wanneer staat verliefdheid los van liefde? o.o Men stiefvader en men moeder zijn toch echt verliefd op elkaar, en hebben ook echte liefde.

Ik zie hier geen verschil in =/ En het andere woord voor ''sex'' is ''de liefde bedrijven''

Met los staan bedoelde ik dat ze niet het zelfde zijn, ze gaan vaak (niet altijd) wel samen, maar ze zijn niet hetzelfde. Veel mensen schijnen dat niet te snappen.

Vollemaan 4 January 2009 21:33

Citaat:

Origineel gepost door blabla1993 (Bericht 1382376)
Met los staan bedoelde ik dat ze niet het zelfde zijn, ze gaan vaak (niet altijd) wel samen, maar ze zijn niet hetzelfde. Veel mensen schijnen dat niet te snappen.

Nja, dat snap ik nou net ook nog wel, dat seks en verliefdheid niet hetzelfde is xD

Fiekje 7 January 2009 17:18

ja ik ook wel :p

Deegbal 7 January 2009 17:19

Goedzo! :thumbsup:

RirriAngel 8 January 2009 15:50

zowiezo niet wachten stap derop af wrrm wachten miss is ze dan al weg en trouwens dan hoef je niet meteen een pedo te zijn . mijn tante en oom hebben 20 jaar verschill dus wat maakt 5 jaar uit nou veel succes XXRichelle

Deegbal 8 January 2009 17:09

Op deze leeftijd vrij veel :')

the_darkness 8 January 2009 17:12

veel.
het gaat niet alleen om leeftijd, maar ook om geestelijke ontwikkeling.
je bent geestelijk volgroeid rond je 20e ongeveer ( d.w.z. qua pubertijd en shizzle, levens ervaring gaat nog wel door ), en 5 jaar verschil in geestelijke ontwikkeling is gewoon te veel.

Deegbal 8 January 2009 17:18

Jup.
Kijk, iemand van 45 met 40 kan wel, maar op deze leeftijd is dat nog niet mogelijk, want 5 jaar is nu veel.

stopcontact 9 January 2009 12:03

ja dat hadden we al door

Deegbal 9 January 2009 14:44

Dan is't goed. :')

blabla1993 9 January 2009 15:38

Citaat:

Origineel gepost door stopcontact (Bericht 1383742)
ja dat hadden we al door

Rirrifiguur niet

thijsje 8 March 2009 19:21

ik weet wat je bedoeld

ik heb het alleen op dit moment met een jongetje

ik ben 17 en hij is 14 en ik ben echt smoor op hem! moet continu aan hem denken.

En naar de dokter gaan, das wel heel makkelijk afgedaan, natuurlijk is het vervelend dat zn iemand veel jonger is, maar dan ben je nog niet gelijk ziek en een verkrachter, het word pas echt vervelend als je iets doet tegen haar zin, op een een of andere manier aan haar vergrijpt of haar dwingt tot bepaalde dingen

maar als je echt van iemand houd, doe je dat niet, ik dat jochie echt nooit kwaad kunnen doen, omdat ik van hem hou en het beste voor hem wil

en daar kan geen dokter tegen op!
niet elke pedo is een verkrachter!

De-Emo 8 March 2009 20:21

Je profiel zegt dat je 17 bent en nog geen 18? Niet zo belangrijk verder. 14 en 18 is niet zo'n heel groot verschil. Ik was vijftien toen ik een relatie kreeg met een meisje van negentien. Ik ben nu 17 en zij is net 22 geworden. Omdat je toevallig op een jonger iemand valt, maakt je absoluut geen pedo, naar mijn mening tenminste.

Ik moet je wel zeggen dat mensen er nou eenmaal vreemd op reageren. De meeste mensen reageren er tenminste vreemd op. Ik beschouw mijn vriendin niet een pedofiel en jou ook niet. Jij bent trouwens pas 17.


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:24.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.