Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Liefde & Relaties (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=11)
-   -   help plz : gevoelens voor meisje ? (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=68312)

emilylove 11 February 2011 22:54

help plz : gevoelens voor meisje ?
 
hee,

ik ben zelf een meisje en ik heb een vraag.
jullie kunnen natuurlijk niet zeggen of ik gevoelens heb maar misschien kunnen jullie wel helpen ? ik zal het even vertellen:

sinds kort heb ik een hele goede vriendin ( er is nog niks tussen ons ) en we werden steeds kleffer zegmaar, we gingen hand in hand lopen enzo later gingen we elkaar kusjes geven gewoon op de wang toen hebben we gepraat over dat er misschien gevoelens zouden kunnen zijn tussen ons. we hadden het ook over een meisje zoenen we wilden dat allebei wel eens doen, en we zouden dat opzich ook wel met elkaar willen doen. dat is ook gebeurt maar daarna zijn we door gegaan met zoenen, want het gebeurde gewoon steeds en we vonden het allebei niet erg want het voelde goed enzoo.. maar nu zijn mijn twijfels over of ik gevoelens voor haar heb alleen maar erger geworden. :?
ik merk wel dat ik veel aan haar denk en ik wil graag bij haar zijn en als ik haar zie moet ik meteen lachen naja glimlachen.. ik voel ook iets als ik in haar buurt ben of als we zoenen, maar ik weet niet of het op die manier is..
we hebebn het er vaak over " wat nou als " en dat soort dingen maar we weten allebei niet of er echt gevoelens zijn, ja nou ja die zijn er want anders zouden we niet door gaan met zoenen, maar weet iemand hoe we er achter kunnen komen of er echt gevoelens op die manier zijn, of we misschien verliefd zijn ?

alvast bedankt :)
( als je nog meer wilt weten, zeg het maar dat vertel ik het ;) )

the_darkness 11 February 2011 23:17

wortel, jouw afdeling.

Young 11 February 2011 23:19

Zoals je het nu verteld klinkt het alsof je echt veel gevoelens hebt voor elkaar.. Op die manier ja.
Tja, keertje daten..? Like, for real. Kan een hoop helderheid scheppen.
Als je dat nog niet gedaan hebt... En anders; Time will Tell.
Klinkt wel meer dan alleen erg goede vriendinnen iig. ;)
Als je er zelf voor wilt gaan, moet je het zeker doen vind ik. :)



Citaat:

Origineel gepost door the_darkness (Bericht 1519570)
wortel, jouw afdeling.

En dat :z :7

emilylove 12 February 2011 18:16

dankje :)
ik heb idd wel gevoelens voor haar maar ik weet niet zo goed op welke manier..
en er spelen veel dingen mee.: als één van ons iets voelt en de ander niet zal het allemaal iets anders worden, misschien heeft het invloed op de vriendschap en ik wil dat niet kwijt, plus het speelt misschien ook wel mee dat ik dan lesbi (of bi) ben, ik vind het zelf niet erg dat ik dat zou zijn maar meer de reacties van mijn familie en zeker de reacties van haar familie..
haha ik zou graag op een date willen :) maar ik weet niet of het dan als een echte date aanvoelt ?

<>woutertje<> 12 February 2011 20:08

Citaat:

Origineel gepost door the_darkness (Bericht 1519570)
wortel, jouw afdeling.

:')



OT: als ik het zo lees denk ik dat jullie wel gevoelens hebben voor elkaar ja :P

Wortelbrood 12 February 2011 20:31

Mijn afdeling. Maar even geen zin om te lezen, snorry.

Wortelbrood 12 February 2011 20:32

Toch gelezen. Hoe oud zijn jullie? Want de 20 op je profielpagina geloof ik niet.

emilylove 13 February 2011 18:43

hmm, nee dat klopt idd niet nee. ik ben 14 en zij is 15

Awesomepear 13 February 2011 19:35

Wat verlang jij op dit moment? Dat het zo blijft of dat er eventueel meer uitbloeit? Ik denk dat je al genoeg weet als je die vraag kan beantwoorden. Zou zij serieus relatie materiaal zijn en zie je een relatie met haar zitten? Dan hoef je alleen maar te weten of zij er hetzelfde over denkt en is waarschijnlijk alles opgelost.

emilylove 15 February 2011 18:11

nou ik ben het meest bang voor het gevolg omdat we hele goede vrienden zijn en het gevoel wat er nu is voelt gewoon heel erg fijn en ik ben echt bang dat dat ophoud als het verkeerd loopt, want een relatie gaan in de meeste gevallen niet lang goed..

Mr. Macphisto 15 February 2011 18:22

Ja, ik heb een vraag:

Ik heb onlangs de afvoer van mijn aanrecht omgelegd. Niet dat hij nu dood is, maar een andere richting gegeven dus.

Nu schetste mijn verbazing, dat ik de 2e mof (geen Duitser dus) onder een hoek van 14 volt heb verlijmd.

Mijn vraag: Waarom heb ik na de seks altijd last van emoties? Zijn het tranen van geluk of is het de pepperspray?

the_darkness 15 February 2011 18:23

het is de uienlucht van de rottende duitser.
probeer er eens overheen te pissen en kijk of het dan beter gaat.

Awesomepear 15 February 2011 18:23

Citaat:

Origineel gepost door emilylove (Bericht 1520637)
nou ik ben het meest bang voor het gevolg omdat we hele goede vrienden zijn en het gevoel wat er nu is voelt gewoon heel erg fijn en ik ben echt bang dat dat ophoud als het verkeerd loopt, want een relatie gaan in de meeste gevallen niet lang goed..

Probeer het dan zo te houden, en zorg dat alles een beetje vanzelf loopt. Ga niks overhaasten maar volg wel je hart en luister goed naar wat zij wil, dan kan er weinig mis gaan.

Baloe 15 February 2011 19:01

Citaat:

Origineel gepost door Mr. Macphisto (Bericht 1520661)
Ja, ik heb een vraag:

Ik heb onlangs de afvoer van mijn aanrecht omgelegd. Niet dat hij nu dood is, maar een andere richting gegeven dus.

Nu schetste mijn verbazing, dat ik de 2e mof (geen Duitser dus) onder een hoek van 14 volt heb verlijmd.

Mijn vraag: Waarom heb ik na de seks altijd last van emoties? Zijn het tranen van geluk of is het de pepperspray?

wat heb jij gebruikt :aai:

Wortelbrood 15 February 2011 19:02

Citaat:

Origineel gepost door emilylove (Bericht 1520637)
want een relatie gaan in de meeste gevallen niet lang goed..

Wauw, met zo'n instelling zou ik er inderdaad niet aan beginnen.

monkey d luffy 19 February 2011 20:26

het feit dat er de laatste 10 jaar meer scheidingen zijn,
wil niet zegen dat het bij jou ook perse fout hoeft te gaan.
en zoals wortel al zegt met zo een instelling kom je niet ver.
gewoon possitief blijven dan komt het wel goed en ervoor gaan denk dat je gevoelens wel kloppen succes.

Young 19 February 2011 22:53

Citaat:

Origineel gepost door Wortelbrood (Bericht 1520699)
Wauw, met zo'n instelling zou ik er inderdaad niet aan beginnen.

Zo zie je wel een hele hoop in je leven :z
Of juist niet lol :')

Even voor de duidelijkheid, zo ben ik zelf niet. Als je van iemand houd vind ik dat je daar met de volle 200% voor moet gaan :)

emilylove 20 February 2011 13:48

jah ik had het misschien niet zo moeten zeggen nee.. maar goed ik heb me bedacht, relaties kunnen inderdaad werken zolang je er zelf maar in gelooft en aangezien ik nu iets met haar heb geloof ik dat het nog een tijdje goed zal gaan :D
dus bedankt voor de reacties van mensen die wel serieus waren :)

the_darkness 20 February 2011 13:51

gefeliciteerd :)

Wortelbrood 20 February 2011 13:51

Ga je er nu iets mee doen?

Young 20 February 2011 14:49

Citaat:

Origineel gepost door Wortelbrood (Bericht 1522562)
Ga je er nu iets mee doen?

Wat is dat voor vraag? :P

Wortelbrood 20 February 2011 14:58

Of zij en dat meisjes nu iets met hun gevoelens gaan doen. ;)

the_darkness 20 February 2011 14:59

Citaat:

Origineel gepost door emilylove (Bericht 1522559)
jah ik had het misschien niet zo moeten zeggen nee.. maar goed ik heb me bedacht, relaties kunnen inderdaad werken zolang je er zelf maar in gelooft en aangezien ik nu iets met haar heb geloof ik dat het nog een tijdje goed zal gaan :D
dus bedankt voor de reacties van mensen die wel serieus waren :)

:)

Wortelbrood 20 February 2011 15:03

Oh, het gebrek aan interpunctie was een beetje afleidend. :P Leuk voor je !

emilylove 20 February 2011 22:23

Citaat:

Origineel gepost door the_darkness (Bericht 1522561)
gefeliciteerd :)

dankjewel :)


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:48.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.