Ziek
Gisteren nog een discussie gehad hier thuis over hoe nederland er over 20 jaar uit ziet. Daar ging het vooral bij over de economie maar toch.
Nederland wordt zoiets als Polen, Polen zoiets als wat Nederland een paar jaar geleden was.
Ik dacht dat we geleerd hadden van wat er toen met Fortuin is gebuerd. Maar schijnbaar heeft die ene persoon die van Gogh dood heeft geschoten er geen les uit getrokken.
Tis jammer dat je dat niet aan iemands gezicht kan zien. Want dat het een persoon was met ARabisch uiterlijk, dat zegt nog niets.
Je kunt niet aan iemands gezicht zien of ie in staat is om een moord te plegen, wat vanochtend is gebeurd. Ik deel de mening niet dat het ALWEER een buitenlander is. Een Nederlander had het net zo goed kunnen doen.
Tis niet dat ik naief ben en ook niet dat ik allochtonen in bescherming wil nemen. Maar iedere idioot had dit kunnen doen. En dat kan je niet van iemands gezicht aflezen. Dus Nederlander of niet, het had gewoon niet mogen gebeuren en ik vraag me af waar we heen moeten met dt land.