Enkele bericht bekijken
Oud 3 November 2004, 12:21   #88
Fallen_Engeltje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anemic
ik denk dat ik die vieze snorgast van het 8 uur journaal morgen even ga opzoeken in den haag

over zn met vuur verbranden praatje..

en karima...
sorry ik bazeer mijn praat niet alleen maar op tv..
mijn broertje heeft op zn school vorige week nog een mes op zn keel gehad van een marokaan

2 vrienden van me (homoseksueel) zijn het ziekenhuis in gemept door een groep marokanen

mijn bandgenootje werkt in een gevangenis (scheveningen).. 90% is gewoon niet nederlands.. kreeg ik bevestigd van mn sportleraar die les gaf in de jeugdgevangenis in den haag en die tevens vorig jaar een dag vastgezeten heeft omdat hij een marokaan een gebroken neus getrapt had nadat hij een mes in zn rug kreeg bij de pinautomaat..


sorry hoor.. nederland wordt gek en niemand mag er wat van zeggen

en KARIMA dit hoef je niet persoonlijk op te vatten, want je bent vast ok, jij kan in ieder geval typen, maar er zijn BOVENGEMIDDELD veel allochtonen crimineel en deze zelfde geemeenschap lijkt daar niets van te zeggen..

of wel?
het is ook gewoon inderdaad zo, je hoeft maar een marrokaan aan te kijken, en je krijgt meteen zooo'n bek en als je niet oppast kun je nog klappen vangen ook nog, dat gaat echt nergens over.

Zo vertelde een vriendin van me laatst dat ze in de stad liep met een vriend, en dat er zo'n marrokaan naar haar toekomt, "hij wil jou neuken, maar ik nog liever, en ik wil met je neuken" blahblahblah, vervolgens zegt ze er iets van, en ze is meteen k****rhoer, jah tuurlijk

Ik heb 1 keer gevochten, ik hou nooit zo van vechten, en met wie of wat voor iemand, natuurlijk een marrokaan

Mn broer is 6 jaar geleden in elkaar geslagen, door wie, 8 (!) marrokanen, terwijl zij met z'n drieën waren.

En oh wat is het toch gek dat Nederlanders er voortaan gegoeg van hebben, want het is altijd wel wat met die buitenlanders, ik vind de rechtse extreministen hier in nederland, met de tijd steeds minder gek vinden, sorry, maar wat wil je als je hier woont en je als nederlander niet eens meer langs een groep buitenlanders kan lopen, doordat je bang bent geslagen te worden, een kogel door je kop te krijgen, of een mes tussen je ribben krijgt????? Waar moet het heen als nederlanders op hun woorden moeten gaan passen doordat ze bang zijn dat een buitenlander het er niet mee eens, en hen meteen iets aan doet???? Waar moet het een, als wij als nederlanders niet meer fatsoenlijk de nederlandse directheid en spontaniteit kunnen hebben doordat de BUITENlanders het er niet meer eens zijn????
Ik heb hier geen antwoord op, maar ik weet wel dat er heeeel snel iets gedaan moeten worden, of Nederland is over een paar jaar, geen Nederland meer te noemen, of de overheid moet iets doen of het volk moet het recht in handen nemen, en wat er dan gebeurd, dan breekt de pleuris uit!
  Met citaat antwoorden