Enkele bericht bekijken
Oud 10 November 2004, 12:12   #145
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Volgens mij gaat dit land juist naar de tering door al die Nederlanders die oproepen om er samen wat aan te doen, om een front te vormen tegen extremisme.

Het Nederland dat altijd met een beschuldigend vingertje naar de Israëlische en Amerikaanse politiek heeft gewezen heeft het eigenlijk helemaal aan zichzelf te danken. Wij zijn gewoon een slap volk dat niets durft te zeggen en tolerantie tegen beter weten in blijft prediken. Al decennia lang worden synagogen beklad en joden in Amsterdam geterroriseerd en weggepest door islamitische groepen. Het is nog niet zo heel lang geleden dat ze op de dam stonden te protesteren tegen Israël vergezeld met hakenkruisen en leuzen, daar is toen ook niet tegen opgetreden. Zoals er eigenlijk nog nooit is opgetreden tegen dit soort mensen en dat zal nu ook nog niet gebeuren. Het maakt mij heel kwaad als er nog steeds mensen zijn die beweren dat het maar om een kleine groep gaat van hoogstens 150 man, maar volgens mij zijn het in Amsterdam alleen al meer van 1000 van dit soort figuren. Daarnaast is er nog een veel grotere groep van sympathiesanten, die het allemaal wel best vinden...

Het lijkt wel of Nederland een 11 september nodig heeft om eindelijk eens wakker te worden.
  Met citaat antwoorden