Enkele bericht bekijken
Oud 23 January 2005, 12:16   #19
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blokker
nederland is gelukkig ook zo'n prioriteit als terroristisch doel..
kom op jongens, wat is hier nou op te blazen behalve n paar windmolens en n luchthaven (die heus wel goed beveiligd is..)
Maar je kunt natuurlijk wel vanuit Nederland voorbereiden/plannen/werven etc. als je geen strobreed in de weg zou worden gelegd. Maar of dat werkelijk het geval is betwijfel ik, zeker na de moord op Van Gogh. Als Nederland aanwijzingen krijgt van andere inlichtingendiensten en regeringen om op te treden dan is het echt niet zo dat Nederland niet in actie komt vanwege onze zogenaamde tolerantie. Je moet wel weten van wie dit bericht komt. Dit type verontrustende berichten uit Frankrijk (maar nog erger de VS) komt van mensen die het absoluut niet eens zijn met ons drugsbeleid, euthanasiebeleid en dergelijke vrijheden die we in Nederland kennen. Van mensen die denken dat een verbod op hoofddoekjes problemen zal oplossen. Er wordt gesproken over onze open samenleving als oorzaak voor de opkomst van radicalisme en terreur, maar dat lijkt me onzinnig. Het lijkt me juist beter om niet toe te geven aan die groeperingen die we bestrijden en onze tolerantie, vrijheid en openheid te behouden. Dat houdt niet in dat moslimfundamentalisme niet bestreden moet worden, dat kan prima samen gaan.
  Met citaat antwoorden