Onderwerp: dus...
Enkele bericht bekijken
Oud 30 January 2005, 18:59   #11
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Smile

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pakspul
enige wat ik lees in mededelingen in bootje is FB+ nu die zijn opgerot en die er weer bij... wat moet ik daar nou voor nuttige informatie uithalen dan? waarom zijn er "reorganisaties" geweest op de fora's ?
Er zijn enkele nieuwe FB's bijgekomen.

Kampie en Jamiel gaan proberen om cybertalk beter van de grond te krijgen. Kampie wilde dit graag proberen levendiger te maken, vandaar dat hij naar cybertalk is gegaan.

Bootje had niet meer zoveel motivatie voor discussie&actualiteiten, Arthur is gestopt door een gebrek aan motivatie, Stevie en ondergetekende nemen dit forum over.

Amber dacht Seksualiteit zelf aan te kunnen, dus daarom zit dext0r hier nu niet meer.

Partyforum is nieuw, dit heb ik op me genomen omdat ik dit interessant vond.

Stevie wilde graag TV en films doen, en heeft deze dus gekregen.

Voor de overige fora waren simpelweg vacatures, en is er gekeken naar wie dit graag wilde doen en wie het beste bij dit forum past. Zo duidelijk?
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden