Enkele bericht bekijken
Oud 27 February 2005, 10:03   #28
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WhizzCat
Heb je enig idee wat je hiermee zegt? Neem me niet kwalijk, maar ik lig echt even helemaal in een deuk.

Christelijke moraal, okay, kruistochten, Islamieten onthoofden, gepeupel van de paus met de nazi's in WO II, need I go on?

Er vind steeds minder kerkbezoek plaats, ik zou raar staan te kijken als 10% in ons land christelijk is. Wat jij nu zegt, Islamitsche scholen afschaffen en Christelijke toestaan is per definitie een ondemocratische en nazistische uitspraak. In de grondwet staat "vrijheid van geloofsovertuiging". Dat slaat op de _hele_ samenleving en dus ook op opvoeding en scholing.

Dit soort uitspraken kan ik echt onzettend pissig om worden. De bekrompen visie van "dit is hier het grootst, dus moet dat ook maar zo blijven" is ronduit ouderwets en getuigt van een slechte smaak.
Wat een ONZIN lul je nu weer, je hebt klaarblijkelijk helemaal niets gelezen verder alleen deze zin. In de overige 10 alinnea's verklaar ik deze zin. Ik kan ronduit pissig worden wanneer er hier mensen beschuldigt worden van nazistische uitspraken.

Waar het helemaal om ging was namelijk dat islamitische scholen zorgen voor een gebrek aan integratie bij jongeren en dáárom moeten die worden afgeschaft, niet omdat zíj hun geloof niet mogen beleiden en Christenen wel.

Je beschuldigt mij van ouderwets zijn maar als ik het woord christelijke moraal noem dan kom je aankakken met kruistochten, Islamieten onthoofden enzovoorts, neem me niet kwalijk maar ik lig in een deuk
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden