Enkele bericht bekijken
Oud 12 May 2005, 10:43   #7
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Wat die nieuwe spelers betreft heeft van Basten er wel een paar de kans gegeven die die kans anders nooit zouden krijgen. Maar om nou te zeggen dat hij de kritieken logenstraft met resultaten.. Dat is pas het geval bij een goede prestatie op het WK vind ik. Dan moet hij er staan met al zijn jonge mennekes...
Dat er tot nu toe nog niet echt goed gespeeld is vind ik niet zo'n probleem, van Basten heeft wel bijna altijd zijn beste speler (Robben) moeten missen, terwijl een van Nistelrooy ook al een jaar loopt te kwakkelen.

En natuurlijk is zo'n trainingskamp leuk voor Vlaar, ik heb er ook niet zo'n probleem mee, hoewel ik het wel erg snel vind, want normaliter heeft die jongen dus echt geen basisplaats bij AZ. Afgelopen weekend gaf Adriaanse zelfs de voorkeur aan Buskermolen boven Vlaar.

Zoetebier blijf ik wel opmerkelijk vinden. Bij PSV manifesteert hij zich overigens opmerkelijk goed, hij ondersteunt Gomes volledig... En misschien weet van Basten dat ook en heeft hij hem om die reden als derde keeper opgeroepen? Er zijn ook niet zoveel alternatieven. Met alle respect voor de Wapenaars van Nederland, maar dat is het toch ook niet hoor. En dan is Zoetebier gewoon beter ja.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden