Enkele bericht bekijken
Oud 19 May 2005, 10:35   #29
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Ik had al aangegeven dat mijn mening over hem veranderd was, Tuurtje. Maar toch bedankt dat je de moeite gedaan hebt om het nogmaal op te zoeken.

Natuurlijk blijf ik het raar vinden hoe het gelopen is rondom Lodewijks, maar bij PSV is men er ondertussen ook wel achter dat dat een lelijke inschattingsfout is geweest. Ten tweede was de komst van Gomes naar PSV ook nog niet bekend en dat is dus de jonge keeper waar ik om riep.

Natuurlijk is het niet de meest geliefde PSV'er uit de selectie, maar ik heb tegen weinig PSV'ers zoveel aversie gehoord toen Zoetebier werd aangetrokken en in de eerste maanden, terwijl er nu nauwelijks nog kritische geluiden over hem te horen zijn. En dat heeft maar een reden, namelijk dat hij zich in de groep en en ten opzichte van Gomens geweldig opstelt.

Maar het is hier geen Zoetebier-topic, maar het gaat over Oranje. Vinden jullie het wel terecht dat Heitinga die al maanden staat te kranten en dat vd Vaart die al geruime tijd geblesseerd en gepasseerd is geweest opgeroepen zijn? Waarom niet Boudewijn Zenden die als centrale middenvelder fantastisch speelt bij Boro en daar is uitgeroepen tot speler van het seizoen? Dat lijkt mij een stukje meer dan wat vd Vaart gepresteerd heeft...
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden