Enkele bericht bekijken
Oud 7 June 2005, 18:39   #28
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PFP

Uit de postings van bartje kan ik opmaken dat hij wel duidelijk sympathie heeft voor die relschoppers en het uiteindelijk zo weet te draaien dat eigenlijk de politie de schuld heeft, simpelweg omdat ze zo overduidelijk aanwezig zijn. Maar goed ik zit natuurlijk niet in het "wereldje"
Ik heb meer sympathie voor hooligans dan voor de 'meelopers' die je in Nederland alleen maar ziet. Hooligans zoeken elkaar niet op rondom het stadion nl, wel de meelopers. Hooligans vallen geen onschuldige mensen aan maar elkaar, meelopers vallen onschuldige mensen aan met clubshirtjes (met name rondom de Kuip en de Arena zie je hoge gehaltes meelopers)

Juist die laatste groep moet je aanpakken, maar niet 'keihard aanpakken', waardoor de strafmaat hoger is dan wanneer je eenzelfde vergrijp in de binnenstad pleegt. Desnoods pak je beiden 'keihard' aan, maar niet het ene wel, en het ander niet.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden