Enkele bericht bekijken
Oud 12 June 2005, 13:49   #1
Kathleen
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Verliefd... hij mss ook?

Hey mensen!

Ik ga jullie ff een verhaal vertellen en dan moeten jullie er je mening eens over geven...

Dus, ik ga altijd met een paar vriendinnen naar een fuif. Nu kwamen er een paar vrienden van een vriendin naar ons en er zat wel een schattig manneke bij! Maar omdat ik zelf nogal verlegen ben durfde ik niets tegen hem te zeggen...

Dan maar aan mijn vriendin die nr gevraagd, maar die had die toevallig niet
Ok, ik zette hem dan maar uit mijn hoofd en vernam een aantal weken later dat mijn vriendin daar mee had gekust en dat ze een koppel waren. Ik vond dat niet erg, want het is toch je vriendin en ik gunde het haar wel.
Maar die relatie heeft maar 3 dagen stand gehouden & toen kreeg ik zijn gsmnr wel (ze had hem mij zelf doorgestuurd zonder dat ik er achter gevraagd had).

Nu sms en bel ik daar al een week mee en hebben we al eens 1 keer afgesproken, maar dat was met gezamelijke vrienden.
'T was wel plezant en ik kreeg 's avonds een smsje dat hij mij wel sympathiek en knap vond (en hij vond mij niet verlegen... maar dat gebeurd enkel bij mensen die ik graag heb).

Nu stuurt hij ook altijd berichten dat hij mij mist en het jammer vond dat hij gisteren niet bij mij kon zijn... En hij wilt ook eens naar de cinema met mij.

Dus om een lang verhaal kort te maken, wat denken jullie hiervan? Zou het iets kunnen worden of juist niet...

Ik zie hem al als een goede vriend en zou wel iets meer willen natuurlijk. Maar mocht dit niet mogelijk zijn zou ik al blij zijn als ik hem als vriend heb.

Graag jullie mening!

Bedankt om dit te lezen, dadaaa x
  Met citaat antwoorden