Onderwerp: Het einde!!
Enkele bericht bekijken
Oud 18 June 2005, 21:43   #10
Evel3
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik zie persoonlijk echt het nut van het leven niet in, je mag zo veel zeggen als je wil, mij overtuig je niet snel. Je zal al met iets heel strafs moeten komen, om mij te overtuigen. Maar goed.

Waarom ik het nutteloos vind: ik ben persoonlijk niet zo gelukkig, hoewel ik niet moet klagen want ik heb het heel goed thuis. Psychologisch ben ik dikwijls wel depri. En oke, er zijn mensen die het veel erger hebben, en hard moeten werken, en vele ziektes die hun doodziek maken, maar dat maakt het alleen nog dommer. Waarom moeten die mensen lijden??
En ook mensen wat meer in de buurt hebben het moeilijk, want volgens mij heb je niet zomaar zin om zelfmoord te plegen, of wel?!
Ik moet dus eigenlijk helemaal niet klagen, maar ik denk dat ik het veel beter zou hebben, als ik niet op deze wereld leefde. We hebben veel luxe tegenover landen in Afrika enzo, maar dat maakt echt niet gelukkig, hoor! Het is zoals ze zeggen, geld maakt niet gelukkig. En dat bewijst dat wij het geestelijk niet per definitie veel beter hebben dan die mensen. Integendeel, ze zijn meestal veel gelukkiger.
Het leven brengt zoveel problemen mee, dus ik vind het persoonlijk eerder nutteloos, dan een "geschenk van God".

Zo, dat was hoe ik er over denk, en ik heb zeker wel respect voor mensen die in hun leven wel een doel zien. Ik wou alleen maar ff laten weet dat dat bij mij niet echt het geval is.
  Met citaat antwoorden