Onderwerp: Klaarkomen
Enkele bericht bekijken
Oud 20 July 2005, 03:28   #2
hegje
boooooooooooooooooooring
 
hegje's Avatar
 
Geregistreerd op: 31 May 2003
Locatie: almeloooooo
Berichten: 1.098
Stuur een bericht via MSN naar hegje
Standaard Re: Klaarkomen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anoniem member
Ik ben een jongen van 16 jaar en kon nooit zowat klaarkomen, de laatste tijd heb ik heel vaak ziite te trekke, zonders succes. Tot vandaag in de nacht. Ik zat te trekke, en toen vloog het eruit. Heel veel nog ook. Ik had er moeilijkheden mee, met klaarkome. Maar ben blij dat het me eindelijk gelukt is. Ik heb een paar vrage. als ik een uur nadat ik getrokke heb weer ga trekke, komt er dan weer sperma uit? En het is me vandaag eindelijk gelukt, kan het zo zijn dat het me de andere keer niet meer lukt. Toen ik klaar kwam, zad ik een sex filmpje te kijkke, ik had m nog net afgeslote en wou stoppe met aftrekke, ik dacht, laat maar, ik heb toch geen sperma. Maar ik ging ff 2 seconde verder, en toen voelde ik het. Het kwam overal terecht, op me klere, vloer, stoel. Niet normaal. Als ik morge ga afftrekke, komt er ook zoveel uit, of is dat alleen zo omdat het me eerste keer is?
als ik een uur nadat ik getrokke heb weer ga trekke, komt er dan weer sperma uit? - volgensmij wel, maar wel minder want er moet weer nieuwe zaadjes aangemaakt worden

? En het is me vandaag eindelijk gelukt, kan het zo zijn dat het me de andere keer niet meer lukt - kan vast wel, weet niet of het ook gebeurt

Als ik morge ga afftrekke, komt er ook zoveel uit, of is dat alleen zo omdat het me eerste keer is? - weet niet hoe snel je het prutje aanmaakt. maar ik zou geen andere reden kunnen bedenken waarom er minder uit zou moeten komen
hegje is offline   Met citaat antwoorden