Enkele bericht bekijken
Oud 26 July 2005, 17:10   #10
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Barbara Barend mag volgend jaar Voetbal Inside gaan presenteren, dus geen Talpa... Nog nooit zo gelachen om een collumn van die Snor als bij die over haar ging. Wat een hypocrisie. Ik vrees met grote vrezen dat het percentage Ajax-nieuws met haar alleen nog maar zal stijgen.

Maar voor de rest ben ik het met je eens hoor. Genee en Tan zijn bekwame presentatoren. Maar een Spijkerman moet in principe gewoon leuke spelletjes gaan doen, ik mag hopen dat hij geen SS-variant moet gaan presentateren he. Jan Joost van Gangelen is al helemaal een droeftoeter. Mislukte hockeyer in te strakke shirtjes die te spontaan over wilt komen. Wat een bagger-tv met dat WK-20 zeg.
En Petrovic. Ik vond hem altijd wel vermakelijk, maar afgelopen seizoen is hij voor mij flink door de mand gevallen. Hij zou een nier willen geven aan Gullit, Ruudje was God... en blablabla... en na afloop van het seizoen gaf hij Gullit ineens een schop na. Afgelopen seizoen heeft hij zich zeer zeker als een babbelzieke Joegoslaaf gedragen. Verder vond ik het altijd een prima kerel, ging goed met supporters om etc. Maar ik geloof niet dat ik lang blijf kijken als Zeljko iets inhoudelijks gaat analyseren.

Maar we wachten verder rustig af wat ze er van bakken.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden