Enkele bericht bekijken
Oud 10 September 2005, 23:25   #57
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Koné is de kapstok waar het hele elftal aan ophing en waar iedere speler zich aan optrok. De rest is op Sergio na behoorlijk beperkt en profiteerde van de ruimte die Koné creëerde, hij hield per slot van rekening altijd minimaal 2 tegenstanders bezig. Zelfs Alex kreeg nooit een poot tegen hem aan de grond.. De spelers die overblijven blijken niet meer dan gemiddelde spelers te zijn en bovendien kan de hele speelwijze nu omgegooid worden.

Die tijd dat de interesse van PSV speelde was het einde van het seizoen 2003-2004. Dat was Kujovic zijn beste periode. De Roda-defensie was de op 3-na-beste van de eredivisie en na de winterstop verloor Roda mar 3 duels. Ben ik benieuwd in welke wedstrijden Kujovic dan zo opzichtig blunderde.

FC Groningen Roda JC 2-2 (2 tegengoals uit corners, dom van de verdediging)
Roda JC Vitesse 2-0 (de 0)
FC Twente Roda JC 1-2 (Roda staat het hele duel onder druk, countert 2x naar 1-2, Kujovic houdt Roda op de been)
Roda JC FC Utrecht 1-1 (prachtige goal van Tanghe. Verder heeftie niks te doen gehad)
RKC Waalwijk Roda JC 1-1 (zelfde verhaal als Twente. Bij tegengoal van Boutahar is Kujovic kansloos)
Roda JC NEC 4-0 (Weer de 0)
Roda JC SC Heerenveen 0-1 (Jaarlijkse cadeautje van de KNVB aan Heerenveen. Vayrynen mag 10 meter buitenspel toch door en Kujovic is logischerwijze kansloos)
Feyenoord Roda JC 3-0 (Roda-defensie blundert 2x opzichtig. Verder de 2-wekelijkse strafschop in de Kuip waar Kujovic ook geen blaam treft)
Roda JC Willem II 6-1 (Bij de tegengoal van Danny Mathijssen komt Luijpers weer eens veel te laat)
Ajax Roda JC 4-2 (Die wedstrijd dat Anastasiou 2x scoort tegen Roda. Verder een kansloze pot waar Kujovic erger voorkomt)
Roda JC FC Zwolle 1-1 (Tegengoal van V. Dintheren komt voort uit een fout van Senden. Tegen het einde zorgt Kujovic ervoor dat Roda nog blij mag zijn met een punt)
PSV Roda JC 1-2 (Niet Koné maar Kujovic zorgt ervoor dat Roda 3 punten meeneemt vanuit Eindhoven)
ADO Den Haag Roda JC 1-0 (Schrijnend slecht duel van Roda-kant waar ADO aan het doelsaldo had kunnen werken. Op het schot van Vd Gun is Kujovic kansloos)
Roda JC FC Volendam 1-0 (Alweer een superslecht duel. In de 2e helft krijgt Volendam 4 opgelegde kansen die Kujovic allemaal uit het doel ranselt)
NAC Breda Roda JC 0-0 (Duel met weinig kansen maar dus ook geen fouten)
RBC Roosendaal Roda JC 1-4 (RBC krijgt het eerste uur kans op kans op kans. Toch komt Roda 0-2 voor en op de prachtige uithaal van Luijten is Kujovic kansloos)
Roda JC AZ 3-1 (AZ krijgt nauwelijks een kans. Doelpunt van Wisse komt uit een rebound nadat Kujovic eerst een schot van Landzaat nog knap pakt. Eerder behoed hij Roda voor een 0-1 achterstand in een 1 tegen 1-duel met Landzaat)
Roda JC RKC Waalwijk 2-1 (Tegengoal in de laatste minuut, uit een rebound, zelfde soort goal als tegen AZ)

Ja, neem me niet kwalijk. Ik hoor dit namelijk zó vaak en ik irriteer me er gewoon mateloos aan. Het is feitelijk gewoon niet waar wat iedereen beweert. Die fout tegen Twente in zijn eerste jaar (waar hij bij een 1-3 stand voor Roda 5 minuten voor tijd de bal snel uitwerpt en die komt bij een Tukker terecht die m er ineens inschiet, wordt nog 3-3) blijft iedereen maar steeds herinneren. Derksen roept vervolgens 3x op TV en 1x in VI in zijn collumn dat Kujovic de zwakste schakel zou zijn van Roda en iedereen in het land vindt dat ineens. Als je dan vraagt om eens een blunder te noemen dan komt nooit iemand met een voorbeeld. Jij noemt nu in ieder geval al een 'tijdspanne' waarin je dan denkt dat dat geweest moet zijn en het blijkt dus helemaal niet zo te zijn.

Neemt natuurlijk niet weg dat ik niet minder benieuwd ben hoe hij zich uit deze vormcrisis gaat redden..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden