Enkele bericht bekijken
Oud 12 September 2005, 18:55   #72
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door theo tank
Ik kan me nog wel genoeg potjes herinneren waar twijfel ook de uitspelende ploeg het voordeel kreeg, ook in de Kuip..

Twee keer tegen Utrecht, Heerenveen..

Was je punt nou? Dat Feyenoord dankzij de scheids won?
Het is toch de regel dat bij twijfel de schieds het spel laat doorgaan, om het voetballen te bevoordelen..

Spijtig voor Roda, dat deze bal wordt goedgekeurd.. Maar ja wat wil je, tegen het grote RKC thuis heeft iedereen de scheids tegen.
Nee hoor, ik doelde niet alleen op Feyenoord. Ook Ajax, PSV en Heerenveen halen nu eenmaal punten die niet gehaald zouden worden wanneer de scheids niet een dubieuze beslissing door laat gaan, of juist bij de tegenstander wel toestaat.

Het is toch te treurig voor woorden dat je maar 3 voorbeelden kunt noemen waarbij Feyenoord ongelukkig was? Ik kan je alleen al in de wedstrijden tegen Roda de laatste 2 jaar dubieuze momenten opnoemen.

Wat mijn punt is is dat er niet eens iemand daar een goede studie naar doet; topclubs die overduidelijk bevoordeeld worden/de rest die benadeeld wordt in uitwedstrijden. We hoeven daar niet omheen te draaien; op een enkele uitzondering na gebeurt dat nu eenmaal. Zelfs Derksen geeft dat toe. Probleem is dat er nooit concreet iets tegen gedaan wordt. Toon het eens (wetenschappelijk) aan dat het zo is. Ben benieuwd hoeveel aandacht je dan van media krijgt daarvoor

Tuurlijk kun je stellen dat bij twijfel voordeel naar de aanvallende partij moet gaan. Maar Tank, laten we eerlijk zijn, wanneer Grot eenzelfde soort goal had gemaakt, denk je nu echt dat die dan ook goedgekeurd was?!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden